Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerta kerran jälkeen petyn miehen " ystävyyteen" !!

Vierailija
17.11.2007 |

Miksi tämä aina päättyy näin..

Olen hyvä ystävä jonkun miehen kanssa ja luulen että asia on näin. Mutta aina, kun aikaa kuluu, viikkoja,kuukausia tai vuosia, paljastuu miesten tunteet.

Mua niin harmittaa, kun aina sinisilmäisenä luotan että ollaan vaan kavereita niin nytkin 8 v jälkeen mies kertoo että on rakastanut mua ensitapaamisesta asti.

Vituttaa suoraan sanottuna, miksi sen piti mennä pilaamaan kaikki. Ja kaikkien monienkin ihanien " ystävieni" ...

Onko kukaan muu kokenut vastaavaa??

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun tutustuttiin (oltiin sinkkuja), päädyttiin kyllä pari kertaa sänkyyn ja mies oli muhun ihastunut/rakastunutkin, mutta mulla ei koskaan ollut tunteita mukana siinä jutussa. Omista tunteistaan kertoi, kun tapasin nykyisen mieheni (18 v. sitten), oli aiemmin ajatellut, ettei tarvitse kertoa, kyllähän mun naisena olisi kuulemma pitänyt tajuta eikä ollut varsinaisesti tarvetta, kun paljon yhdessä liikuttiin.

Tänä päivänä kummallakin on perhe, kaikki tietävät miten meidän ystävyys on alkanut, eikä kummankaan puolisoilla ole ollut mustasukkaisuusongelmia. Ollaan paljon tekemisissä, sekä kahdestaan että perheiden kesken.

Alkuvaiheen jälkeen ei ikinä ole ollut mitään viitettä muusta kuin ystävyydestä. Oman kokemukseni perusteella olen täysin vakuuttunut, että mies ja nainen voivat olla vain ystäviä.

Vierailija
2/24 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mentyäni en ole edes yrittänyt olla kenenkään miehen ystävä. Pariskunnittain ystävystymme. Turha ottaa riskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut naispuolisia ystäviä, nekään eivät ole kestäneet.

Vierailija
4/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ota asiat siltä pohjalta, että naisten ja miesten välinen ystävyys on todellisuudessa mahdoton asia. Naiset jostain syystä haikeilevat sitä, mutta minulle on yksi jos toinen mies sanonut, että eivät he sitä ystävyyttä kyllä todellisuudessa halua. Se on loukkaus, se ystävyyden tarjoaminen. Kuuntelisitte mitä miehet sanovat.

Vierailija
5/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka laaja otanta sulla oli? Miehen ja naisen välinen ystävyys kyllä onnistuu, mutta omat vaikeutensahan siinä voi olla kuten missä tahansa suhteissa. Ap:lla ollut vain huonoa tuuria.

Vierailija
6/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran tilaisuuden tullen päädyttiin samaan sänkyyn. Sen jälkeen kaikki muuttui ja voin kyllä sanoa ehkäpä jopa rakastuneeni tähän mieheen. Ihastumisen mieskin myönti. Se oli kamalaa aikaa, koska olitiin molemmat naimisissa ja pienien lasten vanhempia. Lopulta minä lopetin koko homman, mutta edelleen on välillä ikävä tätä tyyppiä:/ Tämän kerroin siksi, että tämän jutun jälkeen en enää ikinä yritä olla vain ystävä miehen kanssa. Se ei vaan onnistu:/

Vierailija
7/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisraukat luulevat tätä heti ystävyydeksi ja miksi ei mies joka on ihastunut naiseen haluaisi olla naisen kanssa.

Minäkin olen huomannut monesti saman asian, tosin en omalla kohdallani.

Varsinkin kauniit naiset keräävät näitä miespuolisia ystäviä,jotka voivat olla ystäviä mutta ensimmäisen tilaisuuden tullessa ovat valmiita hyppäämään sänkyyn.

Vierailija
8/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhdyn siihen ihmettelyyn , miksi ihmeessä alunperinkään pitää olla ystävä miehen kanssa? Selittelyn makua sanon minä jo ennen kuin kuulen vastauksen. Olen kuullut jo ihan tarpeeksi monta vastausta.

Vierailija
9/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hypättiin ensin sänkyyn kun kumpikin halusi toista, ja sen jälkeen mies sanoi että haluaa olla minun ystäväni, ei muuta. Ja nyt ollaan ystäviä, meillä ei ainakaan ole sitä ongelmaa että kävisi joskus mietityttämään miltähän se toinen sängyssä tuntuisi kun se on jo koettu

Vierailija
10/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää minulle, kiitos!

Vierailija
11/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että miehet eivät voi olla ystäviä naisten kanssa. He sanovat että voivat, mutta hetken kuluttua alkavat ehdotella parisuhdetta ym. Minusta tämä on sääli ja etenkin itselleni ollut harmillista, sillä olen aina jostain syystä tullut paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa. Miehet ovat suoria niin kuin minä itsekin.

Nim. Kokemusta on

Vierailija
12/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla niitä on paljon kaveri piirissä ja tuttavina. Tottakai haluan olla heidän kaveri/ystävä. Mutta aina kun ajattelen miehen olevan oikeasti ystäväni/kaverini niin paljastuu kohta jo ihan muuta.

Kait se vaan on niin että kaikki ystävyys miehen kanssa on vähän vaikeeta. Ja ihan sama on onko mies naimisissa/sinkku, niin samat vinkeet niillä on mielessä...:(

Tämäkin joka nyt paljasti rakastaneeni minua viimeiset 8 v on kolmen lapsen isä jonka luulin elävän onnellisessa avioliitossa. Ainakin siltä aina näyttää..

ap

Vierailija
13/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena kaunis... totuus vallan muuta. Minä olen pettynyt monta kertaa nimenomaan miesten ' ystävyyteen' . Miksi kaikkeen pitää aina tunkea mukaan seksiä?

Vierailija
14/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut myös monia muita mies ' ystäviä' .. Sitten joskus olen vaikka baarissa sattunut heihin törmäämään, ja olen aika monta kertaa saanut kuulla olevani heidän elämänsä nainen. Varsin kivaa oli kuulla tämä mieheltä, joka sattui olemaan aviomieheni bestman. Mutta tosiaan, yhdellä kertaa rakastuin tällaiseen ' ystävään' .

Vierailija
15/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut saman kuin AP aikoja sitten. Joskus tosiaan luulin oevani hyväkin ystävä miehen kanssa mutta sitten paljastuikin totuus... mulla on vieläkin ikävä tätä miestä ihan ystävänä : /. Nykyään en halua ola missään tekemisissä edes mieheni kavereiden kanssa. Mussa on varmaan joku vika kun lähetän vääriä viestejä tiedostamatta ja sitten mies luulee, että haluankin jotain muuta. Auttaisikohan ongelmaan jos olisi tarpeeksi " jätkämäinen" ; ) ?

Vierailija
16/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve heteromies ei voi koskaan olla pelkkä ystävä naiselle. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä nainen ja mies mahdollisesti vakuuttelevat toisilleen ja itselleen.

Älkää hyvät ihmiset pettäkö itseänne. Nainen voi pitää miestä ystävänä, mutta mies haluaa aina päästä pöksyihin. Niin se vaan on.

Vierailija
17/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos on jo päässyt niihin pöksyihin, niin mites sitten? Mun tapauksessa ei tarvii sitä enää pelätä

Vierailija:

Terve heteromies ei voi koskaan olla pelkkä ystävä naiselle. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä nainen ja mies mahdollisesti vakuuttelevat toisilleen ja itselleen.

Älkää hyvät ihmiset pettäkö itseänne. Nainen voi pitää miestä ystävänä, mutta mies haluaa aina päästä pöksyihin. Niin se vaan on.

Vierailija
18/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorena olin vuosikaudet syvästi ihastunut hyvään ystvääni, tunne oli molemminpuolinen ajoittain, onneksi ihastus haaleni ja jäljelle jäi (viileämpi) ystävyys.

minulla on ollut rankka elämänvaihe viim. 1-2 vuotta, olen saanut tuekseni exäni ystävän, hän on aivan mainio tyyppi; fiksu, empaattinen ja hauska. hän on monen lapsen isä & naimisissa, vaimokin on kaverini. myös hänen nähdensä mies osoittaa minulle välittämistä, lämpöä, kannustusta, ihailua. pitkään tuntui kaikki tosi hienolta, että hän/he minusta näin välittävät. kahdenkesken mies on kuitenkin ollut fyysisempi kuin mitä norm. ystävyyteen kuuluu. alan tajuta, että hän on ihastumassa muhun, ja tunnustelee saako tuulta siipiensä alle ts. miten reagoin. nyt on sellainen olo että kahdenkeksiset tapaamiset ja puhelutkin on syytä unohtaa?! tilaisuus tekee niin helposti varkaan.. en halua sotkea heidän tai omaa elämääni. silti haikeaa; hän on minulle rakas ystävä, viime aikoina vain omakin mielikuvitukseni on alkanut laukata levottomasti, huoh

Vierailija
19/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15:ko epäilee lähettävänsä vääriä viestejä. Itse koen myös niin, että en osaa olla siten ettei väärinkäsityksiä tulisi. Olen tullut siihen tulokseen, että ystävyys on mielestäni sitä, että voi olla oma itsensä ja nukkua vaikka samassa vuoteessa ja olla mökillä ja saunoa yhdessä. Millaisen miehen kanssa tämä onnistuu? Miehen kanssa voi olla tuttava tai kaveri jollain tasolla, mutta ei ystävä.

Vierailija
20/24 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa ajatellut, että mussa on jotain vikaa ja lähetän vääriä signaaleja. Miehet ne onkin vaan luonteeltaan epärehellisiä.

Ja sille, joka sanoi että tykkää olla miesten kaveri kun ne on suorempia, eikös tämä ketju nyt jo todista että miehet eivät todellakaan ole sen suorempia tai rehellisempiä kuin naiset - pikemminkin päinvastoin! Esitetään ystävää, ja heikkona hetkenä tai päissään ollaan tunnustamassa rakkautta tai vonkaamassa sänkyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi