Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia huonosta asiakaspalvelusta?

Vierailija
17.11.2007 |

itse sain tyrmistyttävää palvelua eräässä liikkeessä joka myy käytettyä tavaraa. ostaessani halpaa esinettä joka oli todellinen löytö ja myyntihintaa arvokkaampi alkoi myyjä vihjailla että hinta ei ole oikein ja olen sen itse muuttanut. hampaat irveessä myi sen minulle koska en alistunut hänen vihjailuihinsa. ilmeisesti olisi itse halunnut pitää tavaran tai joku oli hinnoitellut sen väärin tms. mutta ei silloin ole oikein syyttää asiakasta!

säälin vain jälkikäteen myyjää, ei voi nimittäin olla kovin sivistynyt tai onnellinen jos käyttäytyy niin asiakasta kohtaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy... Esim eräs erittäin hinnakkaisiin silmälaseihin liittyvä tapaus jossa olen saanut uskomattoman ala-arvoista palvelua. Helsingin keskustassa, ns. korkean profiilin liikkeessä.

Vierailija
2/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalääkäri (jolle vain saamme aikoja, koska on meidän omalääkärimme) valittaa joka kerta, että " hän ei hoida lapsia" . No tuff, mutta kun muuallekaan emme pääse, vaikka olen yrittänyt jo aikaa varatessa selittää, että lääkäri kieltäytyy hoitamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omalääkäri (jolle vain saamme aikoja, koska on meidän omalääkärimme) .

Se pitäisi purkaa.

Vierailija
4/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus sattui erään asuntotoimiston asiakaspalvelussa. Olin etsimässä vuokra-asuntoa, koska entinen oli homeessa. Palvelu oli oikein asiallista, jopa imelää siihen asti, kunnes nainen kuuli perheemme koon, eli minä ja lapsi. Ääni muuttui kellossa heti kun yksinhuoltajuus tuli esille. siinä vaiheessa kun hän vielä kuuli minun olevan valmistuva opiskelija, ei vapaita asuntoja enää ollutkaan yhtään (viisi minuuttia aiemmin olisin vielä saanut valita vaihtoehdoista!!). Kun sitten ihmettelin moista asuntokatoa muutamassa minuutissa, sain sitten epämääräisen vastauksen opiskelijoiden siisteydestä ja vuokrien maksamatta jättämisestä, ja yksinhuoltajien lasten kurittomuudesta. Olimme vain " sellaisia" .

Ennakkoluuloinen kohtelu kyllä loukkasi, varsinkin kun en ole eläissäni mitään jättänyt maksamatta, luottotiedot kunnossa, ja siivoustasoni astmaisen ja allergisen lapsen äitinä on tavanomasita tarkempi. Eikä lapsenikaan ole muita ikäisiään kummempi käytökseltään kuin muiltakaan osin. Asunto kuitenkin järjestyi melkein heti, kun nostin asiakaspalvelijasta metelin...olisihan asuntotoimistoja ollut muitakin, mutta ihan periaatteesta vein asian loppuun asti.

Vierailija
5/5 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleislääkärin pitäisi huolehtia osaamisensa ajan tasalle.

3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi