Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskoopeista

Vierailija
17.11.2007 |

mitkä merkit sopivat yhteen kaksosen kanssa ja mitkä eivät?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ilman merkit (samaa elementtiä kaksosen kanssa olevat siis); vesimies ja vaaka. Tulimerkitkin sopivat ihan hyvin; etenkin jousimies, joka on kaksosen vastamerkki.



Neitsyt omaa saman intohimon kieleen, ja verbaalisuuteen, sillä ko. merkkiä hallitsee myöskin Merkurius - kuten kaksostakin ;-). Muuten neitsyen maa elementti saattaa olla kaksosen matkassa liian hidas kumppani ;-).



Kaikki riippuu tietysti siitä miten kahden ihmisen kartta (persoonan eri osa-alueet) sopivat yhteen; yhteen sopivuutta ei siis voi oikein luotettavasti todeta pelkän aurinkomerkin perusteella.

Vierailija
2/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs härkänaisen kanssa sopii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten (tyypillisten) maan elementin edustajien kanssa; kuten kauriin ja neitsyen kanssa. Myöskin vastamerkki skorpioni sopii härälle todella hyvin (molemmat usein seksuaalisia ja laadultaan " pysyviä" ihmisiä). Myöskin ravun kanssa härkä voi solmia elinikäisen avioliiton - molemmat ovat lapsirakkaita, ja rakastavat kotiaan sekä kaikkea sitä, mitä siihen liittyy. Kalaihmisen kanssa he voivat solmia hyvän ystävyyden - parisuhteessa ailahtelevainen (irrationaalinen) kala-tyyppi kuitenkin tuskastuttaa tyypillistä härkää.



Liian usein kuitenkin näkee tyypillisiä härkäihmisiä heille totaalisesti vääränlaisten ihmisten kanssa; kuten esimerkiksi tyypillisten kaksosluonteiden kanssa :-/ - ja sitten ihmetellään " miksi toinen vain huitelee maailmalla / kavereiden kanssa, vaikka kotona olisi perhe ja lapset odottamassa" . Miksi juuri härkäihminen liian usein ajautuu vääränlaisten ihmisten kanssa yhteen? Ajatteleeko hän olevansa tarpeeksi vahva kestääkseen sen kaiken, vai kenties luuleeko hän pystyvänsä muuttamaan kumppaniaan? En tiedä ;-), valitettavaa se kuitenkin on.

Vierailija
4/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat ja neitsyt ovat vastamerkkejä keskenään; eli edustavat hyvin vastakkaisia luonteita / piirteitä, mutta samalla myöskin vetävät toisiansa puoleensa; ikäänkuin koskaan ei opi tuntemaan toista niin perusteellisesti, että viehätys ja mielenkiinto sitä kautta säilyy ;-).



Tyypillinen neitsyt saattaa ihmetellä kalaihmisen loputonta mielikuvitusta ja sponttaania luonnetta; sekä tietysti kykyä elää vahvasti tunnemaailmassa - neitsyt on kiinni konkretiassa; hän on hyvin järjestelmällinen, huolehtivainen ja kriittinen - useimmiten myös luotettava. Tyypillinen kala saattaa ihmetellä neitsyen " all work no play" asennetta elämään, ja kokea tämän kriittisyyden ja arvostelun joskus hyvin loukkaavana. Neitsyen tulee myös ymmärtää, että kalat elävät illuusioiden maailmassa - he eivät ole niinkään kiinni realismissa ja / tai konkreettisissa asioissa. Jos neitsyt osaa käsitellä kalaansa " silkkihansikkain" ;-), ja hillitä arvostelun haluaan - ja kalaihminen ei ole sieltä leväperäisimmästä päästä kaloja - liitto / ystävyys / pidempi suhde saattaa hyvinkin onnistua.

Vierailija
5/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian erilaisia luonteita; tyypillinen oinas on liian lyhytpinnainen ja räiskähtelevä luonne pikkutarkalle ja analyyttiselle neitsyelle ;-). Hankala ymmärtää toista pidemmän päälle; ei juurikaan yhteistä. Mutta näin vain silloin, kun on kyseessä tyypillinen merkkinsä edustaja; neitsyt, jolla on kartallaan paljon tulta, saattaa tulla hyvin toimeen tyypillisen oinaan kanssa ;-).



Vaakakaan ei ole paras mahdollinen yhdistelmä neitsyen kanssa; vaaka on ilman elementti ja tyypillisimmään hyvin sosiaalinen, estetiikan kaipuinen, kevytmielinen ja diplomaattinen - sanomista saattaa siis tulla puolin ja toisin juuri siitä, että neitsyellä on vahvoja(kin) mielipiteitä siinä missä tyypillinen vaakaihminen ei päätä kantaansa VARMAKSI suuntaan taikka toiseen, ja useimmiten jopa kärsii liian kärkevistä mielipiteistä.



Mielenkiintoinen kysymys tässä nyt on, että mitä sinulla itselläsi on kartallasi, kun olet näistä kahdesta (kylläkin muuten eri tyyppisestä) JOHTAJAluonteesta kiinnostunut ;-)?

Vierailija
6/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon vaikuttaa myös mikä on nouseva merkki! älkää ottako tosissaan noita mikä merkki sopii minkäkin kanssa. minä olen rapu ja mieheni on leijona ja suhde toimii loistavasti vaikka horoskoopin mukaan ei sovita. olen nousevalta jousimies. miehestäni en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Liian erilaisia luonteita; tyypillinen oinas on liian lyhytpinnainen ja räiskähtelevä luonne pikkutarkalle ja analyyttiselle neitsyelle ;-). Hankala ymmärtää toista pidemmän päälle; ei juurikaan yhteistä. Mutta näin vain silloin, kun on kyseessä tyypillinen merkkinsä edustaja; neitsyt, jolla on kartallaan paljon tulta, saattaa tulla hyvin toimeen tyypillisen oinaan kanssa ;-).

Vaakakaan ei ole paras mahdollinen yhdistelmä neitsyen kanssa; vaaka on ilman elementti ja tyypillisimmään hyvin sosiaalinen, estetiikan kaipuinen, kevytmielinen ja diplomaattinen - sanomista saattaa siis tulla puolin ja toisin juuri siitä, että neitsyellä on vahvoja(kin) mielipiteitä siinä missä tyypillinen vaakaihminen ei päätä kantaansa VARMAKSI suuntaan taikka toiseen, ja useimmiten jopa kärsii liian kärkevistä mielipiteistä.

Mielenkiintoinen kysymys tässä nyt on, että mitä sinulla itselläsi on kartallasi, kun olet näistä kahdesta (kylläkin muuten eri tyyppisestä) JOHTAJAluonteesta kiinnostunut ;-)?

Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että mitä sieltä kartalta löytyy..;)

Vierailija
8/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs roskooppi sopis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ynnä muut kartan planeettasijainnit ja jotkin aspektit. Ei tämä ole ollenkaan niin yksinkertaista ;-), mutta (ja iso mutta onkin ;-)) horoskooppimerkkejä voi myöskin lähestyä eräänlaisina arkkityyppeinä; jokainen merkki pitää sisällään tiettyjä ominaisuuksia ja tietysti paikassa (kartalla) vaikuttaessaan, se saa aikaiseksi ihmisessä tiettyjä piirteitä - jotkin piirteet ovat yhteen sopivia, kun taas toiset sopivat yhteen hyvin huonosti. On hyvä olla tietoinen näistä asioista, itse tutkimalla astrologiaa pääsee jo pitkälle :-).



Terveisin; se, joka tässä on kommentoinut eri merkkien yhteen sopivuuksia.



Ja vielä skorpionille yhteen sopivia merkkejä olisivat toiset vesi elementin edustajat; eli kalat ja rapu. Mutta ehkä ihan yhtä hyvin sopii neitsyt, kauris sekä härkä. Tässä näitä siis jälleen sillä oletuksella, että kyseessä ovat tyypilliset merkkinsä edustajat ;-).

Vierailija
10/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katastrofaalinen suhde tiedossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala pari! Siis siinä mielessä hankala, että kumpikin on niin itsepäinen omalla tavallansa - kompromissien teko tulee olemaan varmasti hankalaa, jos kumpainenkin on tyypillinen aurinkomerkkinsä edustaja. Lisäksi härkä on tasapainoinen ja vakaa maan merkki, kun taas oinas on tulta ja tappuraa - pioneeri, rohkea tien raivaaja ja johtaja isolla J:llä ;-), ovat siis keskenään kovin erilaiset. Mutta toisaalta mikä ettei, jos härkä on tavanomaista tulisempi persoona, ja oinas tavanomaista rauhallisempi tyyppi. Se jo auttaa pitkälle, kun pyrkii ymmärtämään syitä siihen miksi toinen käyttäytyy niinkuin käyttäytyy.

Vierailija
12/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsessään on hyvin vapautta kaipaava - ja rakastava ;-) - ihminen; sellainen, joka etsiskelee elämässään filosofisia merkityksiä - pohtii syvempiä merkityksiä ja yrittää löytää ns. " totuuden" luo. Hän on myöskin suorasanainen, mutta ei tarkoita sanomisiaan pahalla - se on vain hänen tyylinsä ilmaista itseään.



Jousimies mies voisi siis olla (riippuen taas hänen muista yksilöllisistä merkeistään ;-)) vapauden kaipuinen (mutta myös valmis antamaan kumppanille vapautta!), suorapuheinen, reilu tyyppi, jolle kaverit ovat tärkeitä. Uskollisuus on kaksipiippuinen juttu tämän merkin edustajan kanssa; toiset jousimiehet ovat järkkymättömän uskollisia siinä missä toiset saattavat olla melkoisia hurmureita ;-).. beware, jos olet tekemisissä hurmuri jousimies miehen kanssa ;-)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyen on kyllä välillä hillittävä kieltään kalojen kanssa mutta toisaalta suhteeseen antaa vaihtelua se, etteivät molemmat ole niin tavattoman kriittisiä ja kala johdattelee stressaavan neitsyen välillä omaan maailmaansa ankean arjen tuolle puolen. Neitsyenä yhdyn myös tuohon, että oinaan kanssa on todella hankala tulla toimeen, se suhde ei toiminut. Mukava nähdä täällä horoskooppikeskustelua, kiinnostaa kovasti:)







Kalat ja neitsyt ovat vastamerkkejä keskenään; eli edustavat hyvin vastakkaisia luonteita / piirteitä, mutta samalla myöskin vetävät toisiansa puoleensa; ikäänkuin koskaan ei opi tuntemaan toista niin perusteellisesti, että viehätys ja mielenkiinto sitä kautta säilyy ;-).



Tyypillinen neitsyt saattaa ihmetellä kalaihmisen loputonta mielikuvitusta ja sponttaania luonnetta; sekä tietysti kykyä elää vahvasti tunnemaailmassa - neitsyt on kiinni konkretiassa; hän on hyvin järjestelmällinen, huolehtivainen ja kriittinen - useimmiten myös luotettava. Tyypillinen kala saattaa ihmetellä neitsyen " all work no play" asennetta elämään, ja kokea tämän kriittisyyden ja arvostelun joskus hyvin loukkaavana. Neitsyen tulee myös ymmärtää, että kalat elävät illuusioiden maailmassa - he eivät ole niinkään kiinni realismissa ja / tai konkreettisissa asioissa. Jos neitsyt osaa käsitellä kalaansa " silkkihansikkain" ;-), ja hillitä arvostelun haluaan - ja kalaihminen ei ole sieltä leväperäisimmästä päästä kaloja - liitto / ystävyys / pidempi suhde saattaa hyvinkin onnistua.

[/quote]




Vierailija
14/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ainakin tämä on päättänyt. Avioliitto jousimiehen kanssa kariutui, kun ukko vanhetessaan menetti leikkimielisyyteensä ja tuli tosikoksi, lopulta sekosi uskontoon ja alkoi pitää liian tiukassa lie' assa.



Kaksi rakkausintressiä, toinen kaksonen ja toinen neitsyt. Tiedän, ettei siitä tulisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmasti ympäristöään ja itseään kohtaan jokseenkin kriittisesti suhtautuva persoona ;-), mutta on silti sellainen, joka haluaa säilyttää tilanteet miellyttävällä tasolla. Päättäminen suuntaan taikka toiseen voi olla vaikeaa sillä Kuu (eli vaistominä - tapa reagoida) on päättämättömässä / kahden asian välillä heiluvassa vaa' assa ja aurinkomerkki (perusluonne - sisin " minä" ) pikkutarkassa, perfektionistisessa neitsyessä suorastaan janoaa täydellisyyttä - harmoniaa.



Nousussa oleva merkki (tässä tapauksessa skorpioni) värittää maailmankatsomustamme, sitä millaisena näemme ympärillämme olevat ihmiset, maailman ja mahdollisuudet - se määrittää suhtautumista, ja siltä osin myöskin (vahvasti) määrittää luonnetta. Sen avulla myöskin ihminen suojelee sisintään; perusluonnettaan. Se on eräänlainen maski tai naamio. Skorpioni nousussa tekee ihmisestä magneettisen (puoleensa vetävän), hieman salamyhkäisen, vahvasti seksuaalisen ja sellaisen, joka on kiinnostunut syvemmistä merkityksistä.



Tämän persoonan kohdalla aurinkominä ja nousussa oleva merkki tukevat hyvin toisiaan; neitsyt ja skorpioni omaavat molemmat saman kaltaisia piirteitä, mutta Kuu vaa' assa tuo persoonaan kepeyttä ;-). Ja sosiaalisuutta - pelkästään skorpionin ja neitsyen vaikutuksesta ihmisestä saattaa tulla hyvin erakkomainen.

Vierailija
16/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Hankala pari! Siis siinä mielessä hankala, että kumpikin on niin itsepäinen omalla tavallansa - kompromissien teko tulee olemaan varmasti hankalaa, jos kumpainenkin on tyypillinen aurinkomerkkinsä edustaja. Lisäksi härkä on tasapainoinen ja vakaa maan merkki, kun taas oinas on tulta ja tappuraa - pioneeri, rohkea tien raivaaja ja johtaja isolla J:llä ;-), ovat siis keskenään kovin erilaiset. Mutta toisaalta mikä ettei, jos härkä on tavanomaista tulisempi persoona, ja oinas tavanomaista rauhallisempi tyyppi. Se jo auttaa pitkälle, kun pyrkii ymmärtämään syitä siihen miksi toinen käyttäytyy niinkuin käyttäytyy.

Vierailija
17/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan ristiriitainen?

Vierailija
18/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä liian ristiriitainen ;-) - tai ainakaan negatiivisessa mielessä. Itseasiassa neitsyen vaikutus saattaa rauhoittaa oinasta juuri sopivasta, ja antaa (kaivattua) kykyä tarkastella omaa käytöstä kriittisesti.

Vierailija
19/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toivoa siis on...

Vierailija
20/21 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava yhdistelmä siinä mielessä, että varmasti erotiikkapuoli toimii - skorpioni (tyypillinen sellainen) omaa vahvan seksuaalisuuden ja Leijona mies on tyypillisimmillään hyvin puoleensa vetävä ;-) - ainoa mutta tässä suhteessa saattaa olla se, että saako Leijona mies tarpeeksi kaipaamaansa huomiota ja suitsutusta? Toisaalta kyllä skorpioni on tarpeeksi herkkä vaistoamaan toisen tarpeita, mutta onko aina halukas antamaan toiselle sitä, mitä tämä tarvitsee ;-)? Tyypillisen leijonan ollessa kyseessä (oli tämä sitten mies tai nainen) se on ihailu ja huomioiminen - keskipisteessä paistatteleminen.



Leijona miehen kanssa ei myöskään sovi skorpionin olla mustasukkainen ;-).



Voimakas yhdistelmä :-) - tarkka kartta voisi antaa paremmin vastauksia siihen, miksi olette yhteen päätyneet ja mikä teitä yhdistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä