Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko jo maistaneet REKORDERLIG siideriä? MAISTAKAA!

Vierailija
15.11.2007 |

Siis en ole aikoihin maistanut yhtä hyvää siideriä ja makuja on ihan mieletömästi erillaisia ja ERIKOISIA!

Mulla on nyt karviainen ja vanilja omena. Lime mansikka on niin hyvää että oikeesti siihen tulee riippuvaiseks.. :D Vadelma ja Pasiohedelmä on loistavia ja sitten sitruuna!! NAM NAM!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut toisella kerralla masti liian imelältä...

Vierailija
2/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä omena-vaniljaa en ole maistanut, mutta ehkä synnytyksen jälkeen uskallan varovasti tölkin tai puolikkaan juoda. :9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai " äidit" ,ei niitä voi edes äidiksi kutsua!

Vierailija
4/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon juonut noita jo vaikka kuinka kauan...niin ja olen jo muuten 8 kk raskaanakin, joten pitkään olen ollut jo juomattakin ja silti olen ehtinyt kaikki maut noista maistella:)

Hyviä siis ovat, mutteivät mitään uutta!

Vierailija
5/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne makeita on, vertaapa vaikka Strongbow-siideriin noita litkujasi. Tai vaikka ihan Fizzin kuivaan omenaan.

2

Vierailija
6/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan muutaman siiderin sillon tällön. Tänään ostin pari noita uutuuksia saunan jälkeen. Alkoholia en muuten käytä ollenkaan! Sanoisinko että 2-4siideriä juon kuukaudessa. Joskus en sitäkään! Että siinä sinun juoppoäidit. :DD AP

Vierailija
7/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan rennosti hyvä nainen.. :D ap

Vierailija
8/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeesti vähän maistella niitä, niin opit säkin miltä maistuu makea, ja miltä kuiva siideri.

2

Vierailija
9/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin Metsämarja...nam nam. Ja tosiaan ei ole uusia, mäkin olen juonut ainakin vuoden sitä saunasiiderinä.

Vierailija
10/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen makea mistä pidän on fizzin vai up siiderin se move. Se on juotavaa! Joten shut up! ;) ap

Vierailija
11/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap suositteli mielestään hyvää siideriä niille, jotka eivät ole sattuneet vielä maistamaan ja saa kiitokseksi pelkkää paskaa päälle. Jep jep. Minustakin ne on tosi hyviä!

Vierailija
12/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku Strongbow ei ole oikeeta siideriä nähnytkään....vaikka ei nämä makeat litkutkaan. Maista joskus ranskalaista cidreä niin tiedät säkin mitä siideri oikeesti on. Ja tule sitten vasta pätemään.

Vierailija
13/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ....maailman myydyin siideri Strongbow tuodaan Suomeen alkuperäispullotuksena..."

Vierailija
14/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan mielettömän hyvää!!! ja on vielä lightia, että voi tissutella huoletta ja huolella ;)

Vierailija
15/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito oikea siideri ei nimittäin ole tuollainen limumainen makea hirvitys vaan kuiva ja omenainen. Ja sellainen juuri on nam ! rekordeligit yms. ovat aivan kammottavia.

Vierailija
16/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös EU:ssa pitäisi olla tarkat lait, että nimiä käytetään oikein? Voimariini piti muuttaa Oivariiniksi koska ei ole voita, ja puikulaperunoiden nimellä voi myydä vain Lapissa kasvatettuja perunoita jne.

En ymmärrä, miksi jotain epämääräistä mehu-limulta maistuvaa litkua saadaan myydä siiderinä? Ja itse asiassa muista joskus lukeneeni, ettei näitä " siidereitä" aina edes valmisteta käymällä, vaan ne ovat omanamehua tmv. johon lisätään alkoholia...

Fizziin kuiva omena on hyvää, ja Alkosta saa myös hyviä merkkejä.

Vierailija
17/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaa nähnytkään. :D

Vierailija
18/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöisistä ylistysaloituksista mieleen vähän semmoinen " hopotus" -tyyppinen (mitä se nyt sitten lieneekään) mainostaminen.

Vierailija
19/28 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun haluaa häätää toiset jo omaan ketjuunsa :) Kai sitä nyt kaikki saa mielipiteensä kertoa. Toisen mielestä hyvää ja toisen mielestä paskaa... so?

Vierailija
20/28 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni eivät maistu yhtään kuivat siiderit, nää makeat hedelmäiset ovat hyviä. Mulle on ihan sama, vaikka ne eivät olisi jonkun siideriasiantuntijan mielestä oikeita siidereitä vaan sokerilitkua eikä sekään vaikuta mun makuaistimuksiini mitenkään, mikä siideri nyt sattuu olemaan maailman suosituinta.

Joku muu tykkää sitten niistä kuivista siidereistä, mutta ei mulla ole mitään tarvetta mennä huutelemaan, että nyt ette kuulkaa ymmärrä yhtään mitään hyvän siiderin päälle.