Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toppapuku jota on ihan mahdoton kuluttaa puhki!!

15.11.2007 |

Olisinkin nyt kysellyt, jotta onko kellään sellaista toppapukua jota Pojan (tai tytön) on ollut mahdoton kuluttaa puhki.

Ihana yllätys odotti kun hain lapsia tarhasta ja poika oli saanut PUHKI (rikki) melkein uuden toppapuvun polvet. Jonathan siis kyseessä muttei cordura. Joo en tiedä viitsinkö alkaa edes paikkailemaan vai nakkaanko roskiin koko puvun :( . Ja mistäköhän sellaista paikkalappua edes saa jolla voi paikata toppapuvun polvet??

Kiitos paljon jos joku osaa auttaa!

Ja otan iloisena vastaan noita puku ehdotuksia!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ainakin on vuoden puhkikulumattomuustakuu, joten pitäisi olla kestävä.. Meillä ei tosin omakohtaista kokemusta ole tuosta Gtechistä kuin kuluneelta syksyltä vajaan parin kuukauden ajalta (vk-haalari), mutta ainakaan siinä ajassa ei pukuun tullut mitään jälkiä.

Vierailija
2/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi muistaakseni jotain himpun yli 60e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen luulisi kestävän kun takuun antavat ja jollei kestä niin saa ainakin uuden puvun.

Vierailija
4/9 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se olikin jotta siinä G-techissä oli se takuu.. Pitääkin juosta suoraan Jumboon huomenna tai lauantaina! Kiitos vinkistä, en itse muistanutkaan :)

Vierailija
5/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä edelleen. On ainut käytössä oleva haalari ja mitään käytön jälkiä ei edelleenkään näy. Uutta vastaavassa kunnossa siis.

Vierailija
7/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...itse olen ostanut Stockan kangasosastolta sellaisia nylonpaikkoja, varmaan kangaskaupatkin myyvät.

Vierailija
8/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovat olleet merkkiä SOO (tai S.O.O.) tms., muita merkkejä esim. Coats(?).

Vierailija
9/9 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutuskestävyydestä en tiedä kun olen niillä paikannut vain viiltoja kankaan sisäpuolelta käsin.