Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roktous papilloomavirusta vastaan maksaa n. 450 € !

Vierailija
15.11.2007 |

Olisin niin mielelläni rokotuttanut 13-vuotiaan tyttäreni mutta ei ole todellakaan varaa ainakaan nyt kun olen kotiäitinä vielä 2 vuotta. nyyh...

En voi käsittää miksi kyseinen rokote ei kuulu yleiseen rokotusohjelmaan, vaikka 80% naisista saa viruksen jossain elämänsä vaiheessa ja ilman papilloomavirusta ei tule kohdunkaulan syöpää.

Ja kohdunkaulan syöpä on yleinen syöpä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän terkka arveli että tulee joskus kyllä rokoteohjelmaan.

jos ei tule niin itse kyllä revin siihen rahat tyttärelleni. olen itse sairastanut solumuutoksia vuosia ja monta kivuliasta operointia tehty... hyvä ettei syöpä tullut. aggressiivista tyyppiä kuulemma muutokseni.

Vierailija
2/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia nyt kuitenkaan laittaa lasta noin pienenä hoitoon. Saa kyllä parivuotiaaksi kasvaa kotona.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja bemarilla pääsee.. Epäoikeudenmukaista!

Vierailija
4/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se seulonta on kyllakin paljon hyodyllisempi ja tarkeampi kuin tama rokote. Ja seulonnalla saadaan hyvia tuloksia ja mahdolliset muutokset saadaan hoidettua jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Voi olla, etta rokote katsotaan kannattavaksi ja tehokkaaksi yleiseen rokotusohjelmaan, mutta talla hetkella siihen suhtaudutaan maailmalla vahan monella tavalla ... rokotteen antaminen kun ei poista seulontojen ja hoitojen tarpeellisuutta. Kylla se kannattaa ottaa, jos mahdollista, mutta ...

Vierailija
5/5 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älyää olla aloittamatta seksielämään vielä pariin vuoteen. SItten ehdit hyvinkin ottaa rokotteen, kun menet töihin. Eikä se ole myöhäistä sittenkään, vaikka seksiä olisi jo harrastettukin.

Nimin. " 27v ja otin juuri rokotuksen"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi