Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ennakoivia supistuksia??

15.11.2007 |

Heippa kaikille!

Kysyisin kokemuksia ennakoivista supistuksista?? Millaisena olette niitä kokeneet? Onko ollut kivuliaita vaiko vaan kovettumisia?

Mulla toka raskaus menossa.. ekassa raskaudessa en tuntenut ennakoivia supistuksia lainkaan..

nyt viikkoja 33+3.. vatsa on useasti kivikova, mutta lainkaan kipua ei ole.. nyt eilen tulivat supistukset, jotka todella olivat luokkaa synnytyssupistukset.. niitä tuli n. 2 min välein parin tunnin ajan.. olin jo ihan peloissani, et ei kai vauva vielä ole tulossa.. supistukset veivät kaiken huomion, enkä kivultani tiennyt, miten päin olla.. lisäksi tuli limaista vuotoa.. Yöllä tilanne rauhoittui, ja nyt aamusta jatkuu kovettumiset, mut ei kipuja.. vauvan pää tuntuu alhaalla..

Onko jollain vastaanvantapaisia kokemuksia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juuri eilen lääkärineuvolassa mainitsin, että minulla on runsaasti kivuttomia supistuksia. Lääkäri otti nekin tosissaan ja vannotti ottamaan yhteyttä heti, jos tuntuu painontunnetta alhaalla tai supistukset tulevat kipeämmiksi.

Soittaisin sinuna heti neuvolaan tai äitiyspolille, kannattaa tarkistaa onko kohdunsuulla tapahtunut muutoksia!

Vierailija
2/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ottaisin kanssa yhteyttä polille tai lääkärille. Mulla viikkoja on 30 ja toka raskaus kyseessä. Tässä raskaudessa on ollut enemmän supistuksia, myös sellaisia selkeitä lyhyitä ja kivuttomia tai lähes kivuttomia. Mutta lisäksi on ollut sellasta epämääräistä menkkatyyppistä jomotusta harvakseltaan, mikä ei oo kuitenkaan tullut mitenkään jaksottaisina. Ehkä painon tunnettakin on ollut. Kipu ei oo kovinkaan voimakasta, enemmän sellanen yleisrasittunut olo vain. En oikein tiedä, onko supistelua vai mitä. Menee lopulta ohi oikein pitkällä levolla (esim. pari tuntia makoilua/istuskelua). Onko kellään valaisua asiaan, eli onko ollut tuon tyyppistä kipua, ja onko mieltänyt sen supisteluksi vai miksi. Sun supistelu kuitenkin kuulosti aikas voimakkaalta, niin ota vaan yhteyttä ammatti-ihmiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla