Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karvojen poisto ja sänki

Vierailija
15.11.2007 |

täällä ei vielä keskustelu ole ollut sängestä.

ensinnäkin on ongelma miten alapäänsä saa sileäksi. myrkkyvoiteita ei voi käyttää. jos taas muuten saa ne pois niin seuraavana päivänä on iho arka (hirveesti voidetta näppyjen estoon). sen nyt vielä kestää mutta...

seuraavana iltana alkaa olla alapää kuin kaktus. eikö teillä muilla sänki iske jos välittömästi?! vai onko mulla jotenkin poikkeuksellisen voimakas karvankasvu? miten te olette ratkaisseet tämän yhtälön?

siistinä olis alapää kiva pitää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tosiaan on ruma kaktus

Vierailija
2/5 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähteee perskarvat samalla :-)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuin isomman parran ajamisen jälkeen. Oma suositukseni olisi oikeastaan ajaa ensin vain hyvin lyhyeksi (muutama milli) ja antaa ihon tottua siihe, voidella usein ja paljon sekä pitää puhtaana (ei tulehduksia)

Ajaminen VAIN uudella terällä, ja vain hyvällä sellaisella. Vaahtoa myös, ja taas voidetta. Kyllä se siitä sitten siliää, mutta muutos ja tottuminen kestää vähän aikaa. Tuo pätee niin leukaan kuin alapäähänkin (jossa olen itsekin kokeillut karvojen ajelua)

m parhaassa iässä

Vierailija
4/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se alapää pitää ajaa joka päivä tai joka toinen päivä. Ei se kerta-ajamisella poslarina pysy niinkuin ei partakarvatkaan. Karva kasvaa jatkuvasta ja se pitää leikata. Capisce?

Vierailija
5/5 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei todellakaan ole aikaa eikä halua viettää joka ilta hirveetä sessiota alapäätä näpräillen.

siistinä on tietysti kiva pitää mutta enää en taida enää edes pyskiä puoliposlariin/poslariin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi