Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi hankaliin pms-oireisiin?

Vierailija
15.11.2007 |

Oireet pahentuneet nyt toisen lapsen jälkeen, ikää 30. Unettomuutta, hikoilua, nivelkipuja, mielialan vaihtelua, masentuneisuutta ja väsyttää koko ajan. Oireet alkavat n. viikko ennen kuukautisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta apteekista ja kokeile.

Mä en tiedä oliko mulla kauhean pahoja pms oireita, mutta nyt ei ole lainkaan ja mieli on tasainen ja iloinen :-).

Vierailija
2/7 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedän, että hiilareita pitää välttää, mutta mua ne rauhoittaa. Illalla viimeiseksi teetä ja jotain leipää, toimii mulla.

Ja lohdutukseksi ap:lle, mulla auttoi myös aika. Lasten saamisen jälkeen oireet oli jonkin aikaa pahimmillaan, mutta pikkuhiljaa tilanne rauhoittui.

Nyt heti kun huomaan sen levottomuuden ja tuskaisuuden hiipivän, lähden lenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla lunta, jos vaikka hiihtämällä saisi pahimmat agressiot purettua...

t:se yh

Vierailija
4/7 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sitä, että lapset menee kouluun ja voivat olla pieniä aikoja yksin. Uskon, että sekin, että vaikka puoleksi tunniksi pääsee hiljaisuuteen yksin ko aikana, helpottaa sitä raivoa minkä " meteli" saa aikaiseksi...

Vierailija
5/7 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista ja auttavaa.

Vierailija
6/7 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka pari kertaa päivässä.

Muista myös nukkua tarpeeksi ja syödä hiilihydraatteja. Ne rauhoittaa mieltä.

Vierailija
7/7 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiilareita NIMENOMAAN pitää välttää pms-aikaan. Ei siis kokonaan, mutta minimoida.

Sinulla sauvakävelijä ei ole " oikeita" pms-oireita. Valitan.