Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen ihmiselle jota pitää nolona

Vierailija
10.06.2026 |

Onko kukaan muu ollut tilanteessa, että on kateellinen ihmiselle, jota pitää nolona? Ei tietenkään kateellinen sen vuoksi, että pitää häntä nolona, vaan koska hänellä on jotain mitä haluaisi itsellään olevan, mutta jota ei itse voi saada.

Eli jos hänellä ei sitä tiettyä asiaa olisi ja hän muuten olisi samanlainen kuin on, en kokisi minkäänlaista kateutta häntä kohtaan. Ei olisi mitään syytä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla nolona ja mikä se asia on mitä haluat? Jos kerrot noin vähän niin ei tähän juuri voi kommentoida.

Vierailija
2/5 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla nolona ja mikä se asia on mitä haluat? Jos kerrot noin vähän niin ei tähän juuri voi kommentoida.

Pidän nolona yleisesti ottaen hänen saavutuksiaan elämässä, esim. koulutuksen ja vanhemmistaan itsenäistymisen puute ja heistä hyötyminen, vaikka aikuinen ihminen kyseessä. Se mistä olen kateellinen on yksi ihmissuhde.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän nolona yleisesti ottaen hänen saavutuksiaan elämässä, esim. koulutuksen ja vanhemmistaan itsenäistymisen puute ja heistä hyötyminen, vaikka aikuinen ihminen kyseessä. Se mistä olen kateellinen on yksi ihmissuhde.
Ap

Siis olet kateellinen kotonaan vanhemmilla asuvalle, jolla on parisuhde, kun sinulla ei ole.

Vierailija
4/5 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis olet kateellinen kotonaan vanhemmilla asuvalle, jolla on parisuhde, kun sinulla ei ole.

Ei ole kyseessä parisuhde.

Ap

Vierailija
5/5 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä aikamoinen katkeruuspesä, mites se oma elämä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi