Ärsyttääkö muita jatkuva mahan katselu, josko vauva olisi jo tulossa?
Itselläni yksi pari vuotias lapsi ja nyt huomaan, kuinka sukulaiset ja työkaverit tuijottavat mahaani, josko olisin taas raskaana. Tuntuu, että yhtään ylimääräistä ei saisi olla kun jo katsotaan, että ahaa nyt raskaana. TIlanteen tekee vaikeaksi se, että minulla on kova vauvakuume, mutta mieheni vielä toppuuttelee.
Kommentit (2)
En oo huomannu moista!
Esikoisen jälkeen hommattiin heti uus beibi niin ei tarttenu paljoa ihmisten arvailla! :)
Sitten meni vauvakuume meiltä molemmilta ja aika hyvin on ihmiset udellu suoraan että tuleeko kohta kolmas. SIIS HEI: Oonko mää niin läski et ne on siksi kyselly??? Iiiks! Esikoinen ainaski sanoo että äitillä on iso maha, et näin!
Lapsilta oon kyselly et olisko kiva jos meille tulis vauva? Ja pikkuveli olis kuulemma kiva. ;) Sen verran hassu pitää olla että odottaa millon lapset laulaa sitä mummoille!!
Veikkaan että sää suurentelet asiaa: onko sulla nätti masu? Ehkä se viehättää ihmisiä?
minulla on sentään jo suurperhe ja ikää reilusti yli 40v ja vieläkin sitä tuijottelua on koko ajan. Huvittavinta on se, kun tulee vastaan jotakin tuttua vaikka kauppakeskuksessa ja tervehtii häntä, niin huomaa että tässäkin tilanteessa toinen vilkaisee ensin vatsaa ja sitten tervehtii. Ja jos erehtyy hiukan löysemmän vaatteen laittamaan päälle, sitten onkin jo raskaushuhut kiertämässä.