Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehyläinen ei-sairaanhoitaja.

Vierailija
14.11.2007 |

Onko täällä ketään tehyläistä, joka työskentelee kunnallisella alalla,mutta ei ole sairaanhoitaja.

Itse olen päivähoitaja ja työpaikkani on koulu.

Miten ymmärrät korotustoiveet? Itse en oikein tiedä, oli ajatellut että korotukset eivät koske minua, mutta Tehyn sivuilla luki, että korotukset yritetään saada kvtes liitteissä 3.4 ja 5 luetelluille tehyläisille. Oma ammattini löytyi tuolta, mutta mitä? Saanko siis korotuksen (jos siis saadaan läpi) vaikka suurinosa työpaikastani kuuluu JHL:n tai Jukoon? Ja he ovat siis kortukset saaneet.

Tuntuu vaan tyhmältä maksaa korotettua jäsenmaksua, jos ei itse hyödy koko taistelusta mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko lh? Heille tehy haluaa peruspalkaksi 1990¿

Vierailija
2/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstistäni kyllä käy ilmi etten ole lähihoitaja. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka laajalle porukalle palkkakorotukset tulevat. Miksi muuten kuulut Tehyyn jos suurin osa työkavereistasi kuuluu JHL:ään tms?

Vierailija
4/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä joko saatte kaikki Tehyn prosentit tai sitten kaikille muut, mutta ei voida liittokohtaisesti maksaa samasta hommasta erilaisia korvauksia samasta työstä. Liittoihin kuuluminen tai kuulumattomuus on vapaaehtoista ja ainahan voi kuulua vaikka Loimaan kassaan.

Vierailija
5/5 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli opiskeluaikana meitä kosiskeltiin kolmeen eri liittoon ja mä valitsin silloin Tehyn ja siinä olen pysynyt, kun ei sillä ole ollut merkitystä.

Mutta eikö se ole käytännössä mahdotonta, että tehyn ajamat korotukset tulisi kaikille, koska muut saavat jo korotettua palkkaa ja se on jo sovittu juttu? -ap