Auttakaa! TArvitsis löytää helsingistä sellainen ravintola, johon saa tehtyä varauksen 25 hengelle ilman etukäteismaksuja!
Kommentit (4)
En ole ollut vuosiin, lounasaikaan täynnä. Yhdet kaverin synttärit vaan olleet siellä, oli suljettu vain meitä varten ja kaikki tilasivat omiaan. Paljon olen järjestänyt itsekin enkä ole ongelmaksi kokenut, mutta ehkä toi 25 henkeä sitten joku mystinen raja.
No varmaan ihan illan viihtyvyyden vuoksi kannattaa pyrkiä siihen, että ihmiset tilaisivat ruokansa etukäteen. Muuten käy erittäin helposti niin, että ruoat saapuvat eri aikaan tai osa porukasta saa ruoat kylminä.
Myöskin yleensä saa paremmat hinnat jos pyytää tarjouksen etukäteen sopivista menuista.
Ymmärrän oikein hyvin, että monikaan ravintola ei suostu siihen, että 25 hengen seurue ei tee mitään etukäteisvalmisteluja.
kerran isolla polttariseurueella cantina vestassa (tms), en itse ole helsinkiläinen. Meksikolaista ruokaa.
Tarkoitus olisi 25 hengen porukalla mennä syömään johonkin kivaan ravintolaan niin, että kukin päättää paikanpäällä mitä syö ja maksaa itse. Onko tällaisia paikkoja olemassa? yllätyin kuinka vaikeaa paikan löytäminen on.