Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen " epatehylainen" sairaanhoitaja. En voisi ikina irtisanoutua ja jattaa lapsipotilaitani hengenvaaraan. Onneksi olen hoitovapaalla, joten ei tarvitse perustella ajatuksiaan

Vierailija
14.11.2007 |

kollegoille kahvihuoneessa... :/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitten käynyt mielessä, että jos ei alaa saada houkuttelevammaksi suuremmalla palkalla, niin muutaman vuoden päästä ei ole hoitajan hoitajaa?? Hoitajat koittavat ajaa tässä myös sellaista yksinkertaista asiaa, että hoitoalalle hakeuduttaisiin jatkossakin.

Mutta hyvä, että sinä et jätä alaa! Eihän tässä sitten ole mitään hätää!

Vierailija
2/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan varsin hyvin kuvailemasi ongelman, mutta tarkoitus ei pyhitä keinoja. Koskaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-tehyläisillekin.

jaloa on.

jos kerran olet hoitovapaalla, niin kai nyt kiirehdit auttamaan osastollesi. kyllä lapsellesi varmasti hoitopaikka järjestyy. mutta jalous riittääkin vain toisten arvosteluun?

Vierailija
4/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat, en ole missään vaiheessa sanonut itseäni jaloksi. Kerroin vain yksinkertaisesti sen, mitä omatuntoni minulle sanoo. Älä laita mitään muita sanoja suuhuni, kiitos.

Lopetan keskustelun tähän, koska ilmeisesti en tuon rakentavampaa kommenttia saa.

ap

Vierailija
5/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellinen omatunto.

Vierailija
6/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyypillinen ongelmia tiedostamaton tollukka, joka makaa vaan kotona, ja jeesustelee maripaidassaan tätä työtaistelua. Häpeäisit ja menisit töihin.

Vierailija
7/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on lastenklinikalla, ei tiedetä mikä on vialla, mutta kotiin ei pääse. On se rankkaa olla nyt sairaan lapsen äiti, joka ei voi olla varma, että lapsensa saa hoitoa ja ettei mitään satu lakon takia.

Vierailija
8/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten omatuntosi salli sinun jäädä äitiyslomalle? Etkö ajatellut yhtään lapsipotilaitasi? Kaiken lisäksi meinaat vedota hoitovapaaseen ettei tarvitse mennä hoitamaan lapsipotilaitasi, vaikka on lakko tulossa.

Taas näkee hoitajan moraalin! Oma etu menee aina toisen edun edelle!

Vierailija
9/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö kiillottaa kruunuasi, jota piilottelet siellä hoitovapaasi takana?

Pyhimykseksikö sinua nyt pitäisi luulla?

Vierailija
10/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vanhustyötä, jota ei kukaan ulkopuolinen tunnu arvostavan. Olen kuulemma lääkärin käskyläinen ja toteutan hänen määräyksiään. Lääkärin joka käy kerran viikossa ja jolle minä valitesen potilaita tarpeen mukaan, yleensä 3-8. Yhteensä potilaita on 32. Minä soitan lääkärille perään jos hän myös ylityöllistettynä määrää potilaalle antibiottia jolle tämä on allerginen. Minä rokotan influenssarokotteet ja toimin jos joku saa anafylaktisen reaktion. Minä otan verikokeet. Ym.

Olen kyllästynyt etti kukaan halua tulla sijaiseksi vanhustyöhön. Lomaa ei saa anoa joululistalle, koska sijaisia ei ole eli on pakko olla töissä. Työajan lyhennystä ei saa kerran viikossa 2½h vaan joka päivä 15-30min, todella työntekijää virkistävää. Ym.

Miksi siis jatkan tätä? En tiedä, olen hakenut muutaman ei hoitoalan työhön, vielä en ole päässyt. Kai minä teen tätä koska lainat on maksettava. Pelkään vaan että kohta en enää jaksa =(

sairaanhoitaja

Vierailija
11/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ainakin tuntuu, että nämä pahimmat jeesustelijat hoitsujen omista riveistä on just niitä, joilla on se insinöörismies eikä todellista taloudellista pulaa mistään.

Mä en ole hoitsu, mutta mullakin on se insinöörismies, joten voin tehdä ammatikseni mitä huvittaa ja minkä verran huvittaa. Kun ei ole rahasta pulaa. Mutta ymmärrän vasrsin hyvin, että esim. kahden lapsen yh-hoitsua vituttaa aika rankasti tämän hetkinen palkkatilanne, kun kaikki vaan kallistuu, mutta hoitajan pitäisi vaan oman perheen kustannuksella noudatella sitä ah niin hienoa kutsumusta.

Vierailija
12/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina informoida työnantajaasi kannastasi ja luopua kaikista palkankorotuksista.

Vierailija
13/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevia sairaanhoitajia, jotka ovat ap:n kaltaisia. Kauhistelevat, kun potilaat jätetään kärsimään. Toinen heistä on ollut jo KUUSI vuotta kotona. Eipä ole tullut silloin mieleen, että ne kärsivät potilaat tarvitsisivat häntä.

Vierailija
14/14 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä, mikä on tilanne, kun 1/3 hoitajista jää eläkkeelle. Mistä silloin otetaan hoitajat tilalle, kun nytkin on jo kova pula? Siinä voi tulla sullekin suru puseroon kun valkenee tämä tilanne.

Vierailija: