Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olit 13-vuotiaana? Tai minkälainen on tyttäresi?

Vierailija
14.11.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-aika meni kavereiden kanssa.

Nuoruus alkoi suunnilleen silloin ja kaikki oli niin ihanaa ja hienoa ja uutta.

Vierailija
2/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuitenkin ihan normi aikuinen vaikka kyllä tuo vaikee aika on omat jälkensä minuun jättänyt.

Toivottavasti omat tytöt pääsevät vähemmällä kuohunnalla oman murrosikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olin vielä aika lapsekas, tykkäsin hepoista ja " salaa" leikin pikkusiskon kanssa pienillä muovihepoilla :)

Vierailija
4/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin hiukseni mustiksi ja aloin meikkaamaan enemmän. Musiikkimaku vaihtui Take That:ista Smashing Pumpkins:iin. Varastin isoveljen vanhat, haalistuneet ja rikkinäiset levikset, joita sitten pidin päällä joka päivä. Join ensimmäisen humalani yksin kotona isoveljen viinaksista. Aloin pakottaa itseni silloin tällöin oksentamaan, kun olin niin vakuuttunut lihavuudestani (en ollut oikeasti lihava). Luin Tolkienia ja filosofiaa. Olin salaisesti hurjan ujo ja epävarma, vaikka sitä eivät kaverit ainakaan tienneetkään. Olin hurjan ihastunut isoveljeni kaveriin koko 7. luokan yläasteella, mutta ihan liian ujo tehdäkseni muuta, kuin punastella hänen ollessa näköpiirissä. Vietin aikani silloin vielä " bestiksen" kanssa, ja kolmen muun hyvän ystävän, ja kirjoiteltiin slämäreitä ja kirjevihkoja ja mitä lie.

Vierailija
5/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat maistaneet tupakaa ja alkoholia . Lapsirakkaita , mutta pissiksiä . meikkaa , kulkevat minihameissa , suurin osa kaveriesta ns . fruittareita , ja muutenkin poikia , usein yötä kaverilla . kummallakin ollut monta poikaystävää , olen nähny pussaavaan montaa eri poikaa ( eri aikaaan ) . Käyttää merkkivaatteita . Mutta tiivistettynä , kauniita pissiksiä . aijjoo, kiroilevat , ovat ulkona yömyöhään (-.-' ) , omat huoneet , menevät n 4 krt vuodessa risteilylle ( muu perhe 1 ) ja ulkomaille 1 - 3 krt .

Vierailija
6/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli oikeestaan kaikki paheet tuli just tuossa iässä..

Vierailija
7/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailin poikien kanssa mutta en halunnut tehdä enempää. Veljeni 21v kaveri käytti minua hyväksi.

14 vuotiaana tuli huumeet kuvioihin.

Vierailija
8/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 36v.

13-vuotiaana olin pitkätukkainen ujohko tyttö. Kävin kaverin kanssa laskettelmassa, kuljimme ulkona kaveriporukalla, pojat vähän kiinnosti. Ihastumisiakin oli, ei seurustelua. Eikä alkoholia. Ei poikia, ei viinaa, ei tupakkaa. Kuulostaako tylsältä?

Alkoholia kokeilin vasta n. 17-vuotiaana, neitsyyden menetin 18-v. Tupakkaa testasin 16:n iässä. Huumeita en koskaan.

Ehdin hyvin juoda ja rellestää, ihan tarpeeksi. Tupakka jäi kokeiluasteelle, miehiä on ollut ihan tarpeeksi, muttei paljon, viimeiset 12 vuotta yksi ja sama.

Minun mielestä elämäni oli varsin mukavaa tuon ikäisenä. Kävimme kaverin kanssa mökkireissuilla kahden. Samosimme metsiä ja tutkimme järven kaikki poukamat. Nautimme vapaudesta. Pyöräilimme joka paikkaan.

Vierailija
9/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan normaalihan musta tuli kaikesta huolimatta ;)

Nyt ikää 25v.

Vierailija
10/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä oli 13-vuotiaana aika hirveää. Kehityin paljon muita hitaammin, ja kärsin siitä ja lyhyydestäni ihan kamalasti. Uskoin olevani muita huonompi.

Vierailija
11/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin koulussa. En käynyt juuri missään, harrastin urheilua.

Olen nyt kohta 34 ja luojan kiitos elämä on paljon parempaa kuin silloin!

Vierailija
12/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin 13-vuotiaana aikamoisen hurja...

Nyt oma tytär on samassa iässä ja olen kauhuissani jokaisesta jalan poljennasta...

Tyttärellä on kova kuri ja komento, aisoissa pysynyt toistaiseksi...

Mietin vaan olenko liian tiukka.

Että mikä on ikään kuuluvaa käytöstä, mistä kaikesta voi selvitä ja mitä muut 13-vuotiaat puuhaa kun äiti ei vahdi;-)

ap

Vierailija
13/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin baareissa joihin satuin pääsemään. Join joka viikonloppu. Meikkasin kovasti. Minulla oli goottityyli. Minulla oli 25v. poikaystävä :(. Tupakoin. Koulussa olin suht. hyvä.

Vierailija
14/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin alkoa ja tupakkaa ja pussailin poikia, mutta olin silti kiltti tyttö.

Vierailija
15/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan nörtin näköinen, mutta ryyppäsin ja poltin tupakkaa. Poikien kanssa vain pussailin ja sitäkin harvemmin. Varastelin karkkia ja meikkejä. Kuitenkin leikin barbeilla salaa. Koulun käynti ei kiinnostanut yhtään. Olin todella ujo.

Nyt olen 25v, melko kunnollinen :) juon vaan silloin tällöin ja poltan harvakseltaan tupakkaa. Opiskelut sujuu hyvin. En ole yhtään niin ujo kuin nuorempana.

Vierailija
16/16 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ovat maistaneet tupakaa ja alkoholia . Lapsirakkaita , mutta pissiksiä . meikkaa , kulkevat minihameissa , suurin osa kaveriesta ns . fruittareita , ja muutenkin poikia , usein yötä kaverilla . kummallakin ollut monta poikaystävää , olen nähny pussaavaan montaa eri poikaa ( eri aikaaan ) . Käyttää merkkivaatteita . Mutta tiivistettynä , kauniita pissiksiä . aijjoo, kiroilevat , ovat ulkona yömyöhään (-.-' ) , omat huoneet , menevät n 4 krt vuodessa risteilylle ( muu perhe 1 ) ja ulkomaille 1 - 3 krt .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan