Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua harmittaa että olin teininä ja nuorena niin kiltti kotityttö. Jäi paljon elämättä.

Vierailija
14.11.2007 |

En minä teininä tanssinut poikien kanssa diskoissa hitaita. Olisi oikeasti kiva jos olisi sellaista tullut tehtyä, voisi nyt muistella. Ei ollut mitään kädestäpitely tai pusuttelusuhteita teini-iässä.

Olin kiltti perhetyttö. Kävin koulussa ja pianotunneilla ja jumpassa. Joskus kävi joku tyttö meillä. Missään bileissä en käynyt.

Vielä lukion jälkeenkin olin tosi ujo poikien suhteen. Ravintoloissa silloin kävin välillä mutta muistan kieltäytyneeni kun miehiä pyysi tanssimaan, ihan vaan koska koin sen jotenkin epäsopivaksi ja kokemattomuuttani häpesin kovasti.

Neitsyyteni menetin vasta 24v nykyiselle miehelleni.

Nuo teiniromanssit hitaiden tansissimisineen ja auringonlaskussa käsi kädessä kävelemisineen tuntuvat niin romanttisilta. Itse kun kävin joskus treffeillä ensimmäisiä kertoja aikuisten miesten kanssa niin ei se ollut ollenkaan sellaista kun olin kuitenkin itse jo selvästi yli 2-kymppinen (22v ekoilla treffeilläni käydessäni).

Että joskus sitä voi katua näinkinpäin ;) Moni kun tilittää että tuli tehtyä liian nuorena ja liian paljon.

En myöskään esim rohjennut huudattaa musaa täysillä ja sielun täydeltä hoilottaa mukana vaikka juuri jotain sellaista olisin kaivannut. En istunut auton kyydissä kun ajettiin kovaa karvanopat heiluen. Ehen. En myöskään hörppinyt omppuviiniä nuorisokeskuksen takaisessa metsässä muiden teinien kanssa. Minä olin silloin kotona tai soittoleirillä tai jumppaamassa tai korkeintaan jonkun kaverin luona pelaamassa korttia (iik), juttelemasa ja kokkailemassa tms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet krapulat ja hämärät muistikuvat,ehkä teiniraskaus ja abortti ym ym

Vierailija
2/4 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa, kyllä sitä romantiikkaa vieläkin löytyy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen oli kyllä syynsä.

isäni oli alkoholisti, äiti ei pärjännyt, meidän perheessä oli välillä tyottomyyttä jne, olin nuoremman sisareni ' huoltaja'

en oikein uskaltanut edes muuttaa pois kotoa, koska ' jätin' perheeni pulaan.

nyt sain sitten ison kolmenkympin kriisin. Olin tavallaan ' kaikkien palvelija' ja tosi rankaa se oli.

muilla nuorilla oli niiin erilainen elämä

Vierailija
4/4 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis voinut kiinnostua muustakin. Esim opiskelusta.