Olen ystavapiirissani aina muita naisia ylempana. Minulla on D-kupin rinnat, muilla selvasti pienemmat. Kaverini jaavat vaistamatta varjooni missa tahansa.
Olen miettinyt, ovatko he minulle kateellisia ja voivatko sen vuoksi kohdella minua joskus epäoikeudenmukaisesti. Puheliain heistä on kerran käskenyt minun " käyttää vaatteita" kun menimme baariin ja minulla oli avokaulainen toppi. Pahoja katseita saan myös miesten puolisoilta.
Kommentit (29)
että TRAM on siis pääasiassa rasvaa eli läskiä alavatsalta - lihasta siinä on vain ihan pikku pala sen verisuonen ympärillä joka yhdistetään kainalossa suoneen jotta siirteessä säilyy verenkierto.
29
Ja imetyksen jälkeen ovat terhakat ja kiinteät B-kupit. Ei todellakaan haluaisi isoja riipputissejä. Saahan ne tietysti rintsikoilla tuettua, mutta totuus paljastuu ennen pitkää...
Vierailija:
Ei ystävilläni ole kamalat rinnat. Pienet vain eikä niistä ole mitään hyötyä.
Vierailija:
4, taas tuo vanha luulo. Isot rinnat eivät välttämättä roiku.
Vierailija:
Olen ystäväpiirissäni aina muita naisia ylempänä. Minulla on D-kupin rinnat, muilla selvästi pienemmät. Kaverini jäävät väistämättä varjooni missä tahansa.
Vierailija:
Olen miettinyt, ovatko he minulle kateellisia ja voivatko sen vuoksi kohdella minua joskus epäoikeudenmukaisesti.
että on varmasti muiden yläpuolella.
Jossain Bunny Ranchilla vai?
Vierailija:
miesten mieleen. Varmasti tuntuu kurjalta kun heidän rintojaan ei baareissa kehuta ja tunnen siitä myötätuntoa. AP
sateen sattuessa ystäväsi voivat rientää rintojesi alle suojaan! Kyllä siinä teidän yhteishenkennekin sitten taas paranee, kun voit jakaa huolesi heidän kanssaan tällaisessa intiimissä tilanteessa.
Eli samalla lähti makkarat alavatsalta - tai ne mitä niitä nyt oli, olen normaalipainoinen kyllä. Kannattaa ehdottomasti ottaa omakudostissit, ovat paljon luonnollisemmat ja TRAM (tai DIEP) on parempi vaihtoehto kuin Latissimus, siksi ei kannatakaan laihduttaa ihan tikuksi, koska silloin ei saa kunnon TRAMia ;)
t. 29