Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ystavapiirissani aina muita naisia ylempana. Minulla on D-kupin rinnat, muilla selvasti pienemmat. Kaverini jaavat vaistamatta varjooni missa tahansa.

Vierailija
14.11.2007 |

Olen miettinyt, ovatko he minulle kateellisia ja voivatko sen vuoksi kohdella minua joskus epäoikeudenmukaisesti. Puheliain heistä on kerran käskenyt minun " käyttää vaatteita" kun menimme baariin ja minulla oli avokaulainen toppi. Pahoja katseita saan myös miesten puolisoilta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samalla lähti makkarat alavatsalta - tai ne mitä niitä nyt oli, olen normaalipainoinen kyllä. Kannattaa ehdottomasti ottaa omakudostissit, ovat paljon luonnollisemmat ja TRAM (tai DIEP) on parempi vaihtoehto kuin Latissimus, siksi ei kannatakaan laihduttaa ihan tikuksi, koska silloin ei saa kunnon TRAMia ;)

t. 29

Vierailija
22/29 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että TRAM on siis pääasiassa rasvaa eli läskiä alavatsalta - lihasta siinä on vain ihan pikku pala sen verisuonen ympärillä joka yhdistetään kainalossa suoneen jotta siirteessä säilyy verenkierto.

29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja imetyksen jälkeen ovat terhakat ja kiinteät B-kupit. Ei todellakaan haluaisi isoja riipputissejä. Saahan ne tietysti rintsikoilla tuettua, mutta totuus paljastuu ennen pitkää...

Vierailija:

Ei ystävilläni ole kamalat rinnat. Pienet vain eikä niistä ole mitään hyötyä.

Vierailija
24/29 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

4, taas tuo vanha luulo. Isot rinnat eivät välttämättä roiku.

Vierailija
25/29 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ystäväpiirissäni aina muita naisia ylempänä. Minulla on D-kupin rinnat, muilla selvästi pienemmät. Kaverini jäävät väistämättä varjooni missä tahansa.

Vierailija
26/29 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen miettinyt, ovatko he minulle kateellisia ja voivatko sen vuoksi kohdella minua joskus epäoikeudenmukaisesti.

Vierailija
27/29 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on varmasti muiden yläpuolella.

Vierailija
28/29 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Bunny Ranchilla vai?

Vierailija:

miesten mieleen. Varmasti tuntuu kurjalta kun heidän rintojaan ei baareissa kehuta ja tunnen siitä myötätuntoa. AP

Vierailija
29/29 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateen sattuessa ystäväsi voivat rientää rintojesi alle suojaan! Kyllä siinä teidän yhteishenkennekin sitten taas paranee, kun voit jakaa huolesi heidän kanssaan tällaisessa intiimissä tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi