Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden miehet amk-inssejä, paljon on tulot?

Vierailija
14.11.2007 |

Mun mies on ihan palkkakuopassa koulutukseensa ja asemaansa nähden.

Millainen tarjonta on tietoliikennealalla noin yleensä? Ei jaksais ikuisuutta tuhlata alipalkatussa työssä kun tietää, että yli tonninkin enemmän voisi muualla kenties tienata.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynti-inssi.

Vierailija
2/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut työelämässä suht pitkään + esimiesasemassa (middle managementtia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko apn mies sitten tienaa?

Vierailija
4/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuositulot taitaa liikkua 50 t paremmalla puolella ja kuljetusalalla johtaja.

Vierailija
5/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 2800¿ ja ollut alalla kuutisen vuotta

Vierailija
6/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kateellisena noille edellisille. Ja itse olen tosi huonosti palkatussa hommassa.

Vierailija
7/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tienaa vaivaset 2000¿!!! Ja on projektipäällikkö ja ollut palveluksessa kyseissä valtakunnallisessa firmassa jo viitisen vuotta. Tää on niin perseestä...

Ap

Vierailija
8/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa about 5500¿/kk + 2-3 kk:n palkan bonuksena joka vuosi. Keskijohdossa isossa yrityksessä. Amk insinööri.

Miten hitossa ap sun mies on noin alipalkattu? Ja tää ei ole mitään kettuilua, vaan oikeasti näin on. Itsekin saan hiukan vajaa 3000 ¿ (tradenomi, projektipäällikkö) ja en pidä palkkaa kummoisena.

Vierailija
9/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri valmistunut ja alkupalkka oli 2500¿ suunnittelutehtävissä.

Vierailija
10/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään vuosibonuksia! Onko maailma hieman epäreilu?

Itse en ole hoitsu, mutta ihmetyttää vaan kun näitä koulutus/työasioita täällä vatvotaan.

Vierailija
11/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaisessa puljussa on töissä myös mieheni opiskelukaveri, joka on esimiesasemassa ja tekee ylitöitä varmaan joka päivä. Palkka hänellä 2300¿...Että näin meillä!

Mutta edelleen tuosta alan tarjonnasta? Etenkin, te jotka ite olette tietoliikennehommissa tai muuten tiedätte, niin paljonko on tarjontaa kunnon duuneihin Etelä-Suomessa?

Ap

Vierailija
12/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitään vuosibonuksia! Onko maailma hieman epäreilu?

Itse en ole hoitsu, mutta ihmetyttää vaan kun näitä koulutus/työasioita täällä vatvotaan.

t: amkin käynyt itsekin

Vierailija
13/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein missä hyvänsä tehtävissä erot yksityisen ja julkisen puolen välillä ovat valtaisat. Esim. DI-koulutuksella palkkaero vastaavista töistä voi olla tuhansia euroja. Ei siis koske vain sairaanhoitajia.

Vierailija
14/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no maailma nyt ei vaan ole kaikilta osin ihan " reilu" . Nämä viisitonnia tienaavat ovat yleensä johtajina tuottavissa bisneksissä. Sairaanhoitaja kun ei tee rahaa työllänsä, vaan on kuluerä, siksi kai näin. Ja enkä todellakaan ota kantaa, onko tämä oikein vai ei.

Ei ne rivi-insinöörit tienaa kuin 2500-3000 karkeasti yleistäen.

Mutta ei tuo ap:n miehen firman palkkapolittiikkakaan ole ihan normaali. Mistä ihmeen firmasta mahtaa olla kyse, jos esimiesasemassa oleva insinööri saa 2300¿??? Vai onko tämä jossain susirajalla?

Vierailija
15/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma toimii kautta maan, päämaja Vantaalla. Ei asuta susirajalla, n. 85 km kehä-3 poispäin...

ap

Vierailija
16/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juuri valmistunut ja alkupalkka oli 2500¿ suunnittelutehtävissä.

Vierailija
17/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman tuntee meistä jokaikinen. En viitsi paljastaa enempää. Firmalla on juuri fuusio takana ja siten toimipisteitä on tyyliin Hangosta Petsamoon...paitsi ei nyt ihan:-)

Ap

Vierailija
18/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nämä viisitonnia tienaavat ovat yleensä johtajina tuottavissa bisneksissä.

Minun viisitonnia tienaava puolisoni on tavallinen ryhmäpäällikkö, eli ei ns. " johtaja" .

t. Aiemmin vastannut, en nyt muista numeroa

Vierailija
19/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on yli 3000 euroa kuussa. Ap, kehota miestäsi pyytämään tuntuvaa palkankorotusta. Etelä-Suomessa töitä lienee muuallakin, jos palkkaus on noin surkea. Miehesi voisi myös kokeeksi hakea toista paikkaa ja kilpailuttaa sitten työnantajalta parempaa liksaa.

Vierailija
20/25 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai just reilun satasen lisää liksaa kuukausipalkkaan ihan näitä tasokorotuksia ja sitten vielä sai 300 lisää ihan vain pomolle uhkailemalla että täytyy lähteä etsimään töitä muualta. Ja tämän tason korotuksia siis pari kertaa JOKA vuosi... Itse palvelualalla työskentelevänä kiittelen Pamia jostain muutaman kympin korotuksista joka toinen vuosi...

Miehen vuositulot reilu 50 tonnia plus täysi autoetu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä