Wii
Onko teillä Nintendon uusinta konsolia, Wii:tä? Oletteko olleet tyytyväisiä? Millaisena systeeminä pidätte Virtual Consolea? Onko tarjonta tarpeeksi hyvä?
Kommentit (7)
lapset pelaisivat vaikka koko ajan. Hyvä puoli Wiissä on se, että se ei ole niin yksinäinen kuin monet muut pelit, ja siinä on paljon sellaisia aika hauskoja hoksaamispelejä. Lisäksi jo tosi pienet osaavat käyttää Wiin ohjainta, siis sitä kapulaa.
Nintendolla olen aina tykännyt siitä, että niin suuri osa peleistä on niin " lapsekkaita" ja paljon noita hoksaamisjuttuja.
Wii:ssä houkuttaa erityisesti se, että vanhoja pelejä (myös Segan) olisi saatavilla.
Tosi hauska vekotin, mä en yleensä innostu konsoli- tai PC-peleistä yhtään, mutta Wiillä olen pelannut ihan innoissani. Antakaas vinkkejä, mitkä pelit olisi kivoja (aikuisille) - meillä on vain ne Wiin omat pelit golf, tennis ym. ja sitten toisen kapulan mukana tulleita pikkupelejä, jotka nekin on kyllä osin ihan hauskoja.
Hoksottimet kuntoon ja prinsessaa pelastamaan =)
molemmat ovat taitavia myös näissä rayman raving rabbids -peleissä, sekä Wii urheilupeleissä.
ja aina pitäisi saada uudestaan. Kertaus on tietysti opintojen - ja niin edelleen - mutta se tosiaan on peli, johon lapsi voi jäädä aika koukkuun. Nyt hän on pelannut sitä varmaan alkuvuodesta lähtien, eli monta kuukautta. Ja aina vaan pitäisi päästä.
Onhan siinä tosin paljon sellaista, mistä lapsi ei itse selviydy, sillä tekstit ovat englanniksi. Muuten hän kyllä suoriutuu ihan itsenäisesti kaikista " mageista tappamisista" .
sukulaiselle toi joulupukki sellaisen. Kivaa oli, toimivuuden varmuus olisi kai vaatinut pidemmän testiajan kuin nuo joulun pyhät. Saatiin yksi kattokruunu hajalle kun innostuttiin golfaamaan. Lapset pitivät myös.