Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baariin ja itku tulee,en mä osaa pukeutua,en lähde sit ollenkaan!!

Vierailija
13.11.2007 |

Kiukuttaa kuin teininä... Ei ole varaa ostaa uusia,ei kertakaikkiaan ja kun omassa kaapissa ei ole kuin " lastenhoitovaatteita" ja hyviä ulkoilukamppeita...

Kerrankin pääsisin,mutta enhän mä voi lähte " itsenäisyyspäivänjuhla" mekolla enkä hääpuvulla,enhän... ne on siinä ne mun " paremmat" vaatteet ja lauantaina olis lähtö... :' (

En oo neljään vuoteen käynyt kavereiden kanssa oikeastaa missään...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laina ois ok,kaveri lupaskin tuoda jotain kun tulevat mut kilttiä siltä mut me ollaan kuin majakka ja perävaunu ja mä oon se perävaunu :D

ap ........turhautuneena...

Vierailija
2/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut on oikein hyvä valinta baariin. Sitten farkkujen kanssa jokin toppi. Henkkamaukasta saa kivoja bilepaitoja alle 10 eurolla! Ja jos ei oel varaa, niin sitten vanha toppi/paita kaapista ja laitat kivat korut päälle. Esim. helmikaulakoru tms. Kannattaa kiertää myös kirppiksiä. Hiukset kivasti ja siisti meikki niin that`s it ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän tässä onkin kyse!!

Mutta lähdenkö laadukkaissa Luhdan toppahousuissa vai tossa hääpuvussa,mä vakuutan ettei mulla oikeasti ole oikein muuta...

ap

Vierailija
4/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siisti toppi/paita. laita joku vyö ja kiva laukku, hiukset nätisti ja meikki.

Et tarvitse mitään bilevaatteita ulosmenoon!

Vierailija
5/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän katsoa huutonettiä jos olis jotain tässä lähellä mutta aika hakuammunnalta vaikuttaa...

Ei mulla ole edes niitä farkkuja,kamalaa kyllä... :(

En ole oikein koskaan tottunut käyttään farkkuja arkena ja edellisen kerran ulkonä käynnistä on aikaaaaaa.... ja ne farkut siltä ajalta on vähän pieniä,tullut +10kg siitä... :(

Toppia en yksin oikein osaa käyttää,käsivarret aika ankeessa kunnossa vaikkei ylipainoa niin kauheesti olekaan (oon 160cm ja oon lihonnut siis 50kg->60kg)

ap -epätoivoisena-

Vierailija
6/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arkisempikin paita saa uutta ilmettä jollain näyttävällä korulla. Jotkut lasihelmet yms. eivät montaa euroa maksa. Nyt vain lähdet pitämään hauskaa!!

Vierailija
7/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut varmaan kuitenkin ihan jossain muualla :D

Mut kuulostaako aivan höpöltä sellanen jos laittaa perus pitkähihaisen mustan paidan (siis niin PERUS kuin vaan löytyy),mulla olis ihan uus sellainen ja sit tollasen maastokuvioisen (ööö about 10v vanhan) polvimittaisen hameen...?? Ja mustat saappaat...?

Tuo paita on kyllä aika onneton :) ostin sen kauppareissuja varten...

ap

Vierailija
8/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena kuljen siisteissä toppiksissa ulkona,kesemmällä siisteissä sortseissa ja kangascapreissa,kotona olen mustissa collegehousuissa :)

ap

Vierailija
9/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkähihainenkin jees, tanssiessa voi vaan tulla kuuma. Laita hiukset jotenkin " isosti" , kiharaa tms, niin huomio kiinnittyy niihin. Hauskaa iltaa!

Vierailija
10/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä vaatteita niin tarkkaan siellä katsota! Tai korkeintaan ne muotinuket katsoo eikä meidän tavisten tyyli kelpaa niille kuitenkaan

17

Vierailija
11/11 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosiaan viimeks käynyt ulkona ajalla jolloin maastokuvio oli vielä in ;D

Pitääpä katsoa sitä ellosta,en tiennyt et siel on tollanen :D Ihanaa,kiitos vinkistä!!!

Toppi ei käy koska jostain syystä ne kaikki +10kg jotka vuosien varrella on tullut on keskittyneet alleihin ;D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi