Mihin päätyvät vaatefriikkien äitien lasten vanhat vaatteet?
Tuntuu, että käytettynä ei lapsille löydy mitään nättejä vaatteita. Mihin päätyvät kaikki ne ihanat vaatteet, mitä lapsilla näkyy päällä, sen jälkeen, kun ovat jääneet pieniksi? En ole kehdannut kysyä keneltäkään vaatteita suoraan tyyliin: Möisitkö meille sitten nuo vaatteet, kun ne eivät enää teille mahdu.
Onko paremmin toimeen tulevilla shoppailusta pitävillä äideillä joku " äitirinki" , jossa vaihdetaan vaatteita vai kuinka?
Kommentit (16)
Aiemmin minulla oli " väylä" myydä niitä eräälle äidille mutta sekin lopahti kun piti pitää oikein myyntitilaisuus.
Nyt kun olen yksinhuoltaja niin taloudellisesti on parasta myydä niitä huutiksessa. Kun vain osaisi ja jaksaisi. Siinäkin oma rumbansa kun ihmiset kyselevät mitä ihmeellisempiä asioita.
Kirppikselle en mene, kun 100 euron juhlamekko pitäisi saada eurolla. Viimeksi pyysin virheettömästä 100 senttisestä 100 euron mekosta (pidetty alle 10 kertaa) seitsemän euroa ja sain valtavat haukut hinnoittelustani.
Olkoot jos ei kelpaa, annan ne ennemmin ilmaiseksi.
Mayoralia ja vastaavia merkkejä ilmaiseksi.
En viitsi viedä sinne mitään arvokkaampia vaatteita pöllittäväksi.
Parhaat annetaan siis tutuille. Oispa mullakin sellaisia tuttuja, joilta saisi kauniita ja hyvälaatuisia merkkivaatteita, eikä 10 v vanhoja monella lapsella olleita markettivaatteita...
Parhaista uudenveroisista merkkivaatteista olen saanut 20 euroa/kpl. Nykyisin kirppikselle on muodostunut jo vakio-ostojakunta : ) Ap, minkä kokoisia vaatteita etsit? (meillä on taas iso pino tytölle pieniksi jääneitä vaatteita.)
huutksessa jos ovat vielä hyvässä kunnossa. Halvemmat hyväkuntoiset vaatteet saatan antaa tutuille tai jonnekin tutun kirppikselle myytäväksi. Tutuille en kalliita merkkivaatteita edes tarjoa koska aina tulee sellainen jännä tunne siitä antamisesta....
Burberry, D & G, Beetlejuice London, Dior, Kenzo, Aletta ym.
Mielestäsi nämä maksavata käytettyinä kaksi euroa?
vaatteita ihan mukavaan hintaan. t. nro 17.
Minulla kaksi tyttöä, jotka kulkee sitten niissä. Ostan tarvitsemani ennen kuin hän vie kirpparille mitään. Vuosiin en ole muita vaatteita tarvinnutkaan ja aikaa ja rahaa säästyy sairaasti.
ja kyllä se kirppiksellä on ihan älytön hintapyynti, vaikka mekot oli tosi kauniita ja hyvä kuntoisia.
kaupassa 320e. Ymmärrän ihan hyvin ettei kukaan myy ilmaiseksi. Itse myyn mekkoja joiden hinta on esim 75e huutiksessa hintaan 15e joten halvalla menee usein
Vierailija:
kaupassa 320e. Ymmärrän ihan hyvin ettei kukaan myy ilmaiseksi. Itse myyn mekkoja joiden hinta on esim 75e huutiksessa hintaan 15e joten halvalla menee usein
Veljen lapsille menee kahden vanhemman lapsen vaatteet ja nuorimman vaatteet käy ensin läpi yksi naapuri, loput myyn kirppiksellä pari kertaa vuodessa - näin menee kaikki ehjä, tahraton ja muutenkin siisti eteenpäin.
Valitettavasti mulla ei ole anonyymia sähköpostia, jonka voisin laittaa tänne, pitää kytätä huutista...
Jotain saatan antaa/myydä/lainata kavereille, mutta tällä hetkellä ei tuttavapiirissä ole tarvitsijoita. En ymmärrä mikset kehtaisi kysyä joltakin että saisitko ostaa pieneksi jääneitä vai mihin te ne laitatte. En minä ainakaan loukkaantuisi. Tosin ihan halvalla en viitsisi myydä, kun kyse on kuitenkin kalliista merkkivaatteista.