Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muita tulehduksia alapäässä voi olla kuin hiivasienitulehdus? (kyseessä ei ole sukupuolitauti)

Vierailija
13.11.2007 |

Mä luulen että mulla oli/on edelleenkin hiivaa. Viikko sitten laitoin yhden 500mg cagnesten? puikon ja käytin sitä voidettakin, mutta valkovuotoa on siltikin jonkin verran vielä. Kutina on melkein poissa. Tai ei ainakaan ole sellasta kutinaa mitä silloin alkuun.

mutta nyt on jäänyt emättimen ympärys ihan punaiseksi.

Mietin vaan että pitääkö mun koittaa uusi kuuri vai mitähän tää on?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteerivaginoosi

Toinen yleinen naisten valkovuodon syy on emättimen bakteerikannan häiriötila, jota kutsutaan bakteerivaginoosiksi. Kyseessä ei ole seksitauti. Tyypillisin oire on pahanhajuinen, runsas maitomainen valkovuoto, mutta emättimen limakalvo on täysin terve. Hoitoon voidaan käyttää metronidatsolitabletteja sekä paikallisesti emättimeen metronidatsoli- tai klindamysiinivalmisteita. Näihin valmisteisiin tarvitaan lääkärin resepti. Seksipartnerin hoito ei ole tämän tulehduksen yhteydessä tarpeellista. Bakteerivaginoosi voi raskauden aikana lisätä ennenaikaisen synnytyksen riskiä.

Vierailija
2/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä saan avun sitten sieltä.

(en oo muuten ennen kuullutkaan moisista tulehduksista) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin papassa ja tuloksena papaluokka 1 sekä tulehdus. Tosin minkäänlaisia oireita mulla ei ole ollut, joten ei tiedä miten kauan tuo tulehdus on jyllännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi