Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoko miehesi liikaa?

13.11.2007 |

Miehen alkoholinkäyttö on ongelma, paitsi tietysti hänelle itselleen.. Löytyisikö täältä vastaavassa tilanteessa olevaa äitiä..? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia jonkun samassa tilanteessa olevan kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join itsekin paljon ennen raskautta, nyt tyttö on 2-v.

Mies jatkoi juomista, vaikka minä lopetin.

Mies valehteli, ettei juo, vaikka huomasinhan minä sen, mikä teki tilanteesta aina vain sietämättömämmän. Mies haukkui mua valehtelijaksi ja että syytän häntä turhaan. Josta hän sai taas hyvn syyn juoda!

Mies sulkeutui vaatekomeroon/vessaan juomaan, jotten muka huomaisi. Ja kun tuo kiskoi rommia, koko kämppä haisi sille.

Tilanne oli kamala, koska siihen liityyi myös väkivaltaa. En voinut " huomata" miehen olevan kännissä, koska sitten se minun syyttäminen taas alkoi ja tuo sai siis syyn juoda " julkisesti" . En osaa oikein selittää, mutta ehkä ymmärrätkin.

Jos uskalsin kysyä, onko se juonut, vastaus oli melkein poikkeuksetta, että " yhden paukun eilisestä pullosta" . Ja eilenhän tuo kiisti juoneensa... Hmmm...

Mies valvotti mua öisin, vaikka olin pienen vauvan äiti ja olisin tarvinnut lepoa. Mutta hänkin tarvitsi keveria, kun ei saanut ketään kylään.

Luulen, että maidontulokin loppui tuon takia, ja olen siitä ehkä hieman katkerakin.

Lopulta erosimme, en olisi pystynyt siihen ilman tukea.

Olemme olleet erossa yli vuoden ja nyt tulemme kyllä toimeen keskenämme, mutta mies ei vieläkään myönnä ongelmaa(ei juo niin paljon kuin ennen, käy töissä yms) tai väittää että liioittelin.

Hän saa päihdetyöntekijöiltä säännöllistä apua ja se on kyllä vähän auttanutkin.

Vieläkin tuo saattaa kännissä soittaa kahden aikaan yöllä ja haluta jutella. Minä taas en jaksasisi kuunnella niitä juttuja keskellä yötä... En voi sitä edelleenkään tuolle sanoa, jokin ihmeellinen valta on tuolla minuun vieläkin. Pelko?

Istun vaan haukotellen sängyn laidalla ja kuuntelen...

No, se on ollutta ja mennyttä, ajattelin vaan vastata, kun on tuttu tilanne.

Jaksamista ja toivottavasti tilanne helpottaa! <3

Vierailija
2/3 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

...Juoko mieheni liikaa... Juu, kyllähän tuo. Tosin päätimme eilen erota, on ollut harkinnassa jo useita kuukausia tuo ero. Syynä nimenomaan se, että mieheni katselee mielummin maailmaa oluttuopin läpi. (Tai siis mieheni ei kyllä ongelmaa tunnusta, parisuhde ja lapsiarki vaan ahdistaa...)Meillä siis lapsia 2 ja kolmas tulossa. Rv 19. Että silleen... Voimahaleja sulle ja mulle, ja kyllä kaikille jotka saman asian kanssa tahkoo! Ei olla yksin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vielä, jos haluaisit kirjoitella vaihtaa ajatuksia, mun sähköpostios. on aamu_80@luukku.com

:)Jaksamisia sinulle ja kaikkea hyvää!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme