Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kestopikkuhousunsuojat

12.11.2007 |

Käyttökokemuksia kaipailisin kestopikkuhousunsuojista ja miksei siteistäkin. On alkanut askarruttaa, kun lapsenkin kanssa kestoilee, niin miksei itsekin. Mikä merkki ois hyvä? Muita vinkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mukavia ja hajuttomia... itse päristelin noita pinkan flanellista ja laitoin pikkarisuojiin kerroksen froteeta imuksi, siteisiin useamman kerroksen. Kestovaippainfon sivulla muistaakseni oli ohje, voin vielä tarkistaa. Kosteussuojaa ei pikkarisuojiin välttämättä tarvi, silloin laitoin siteisiin ulkoilukankaasta kosteussuojan kun en ollut PULlista kuullut ja hyvin toimii sekin. Koepesin palan sitä niin että näin mitä sille käy 60 asteessa. Ei käynyt kuinkaan, vaikka ohje oli 40 hienopesu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu siitä minkälaisia pikkuhousuja käytät, mikä suoja on paras. Mä tykkään eniten tirsokkaan phs:istä ja käytän lindexin osta 3 maksa 2 pöksyjä;)

Vierailija
4/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kahta merkkia: Mother of Eden ja Imse Vimse. MOEn phs on enemman sidemainen, kosteussululla, imu jotain keinokuitua. Musta se on aika hiostava, mutta sopii sen sijaan siteeksi vahaiseen vuotoon. Imse Vimsen flanellinen phs on mukava ihoa vasten, ilman kosteussulkua, mutta koko on aika pieni. Mullakin on usein noita Lindexin poksyja ja kaikkien kanssa IV ei oikein sovi, jos on levea haaraosa.

Vierailija
5/7 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ensin kokeilupaketin Igu*leen kestositeitä ja luulin, ettei parempia voi ollakaan.

Mutta sitten tilasin Pikkupirpanoitten phs:ä ja ne on kyllä aivan ihania :) Tosi pehmoisia ja muutenkin hyviä. Toki hyvät alkkarit auttaa mitä tahansa sidettä pysymään paremmin paikoillaan, mutta kestoissa ei ees niin haittaa/ vaivaa, vaikka oiskin laittanut vahingossa kulahtaneet pikkarit jalkaan, kun nämä ei hierrä ja vaivaa sillä tavalla kuin ainakin mua vaivas kertissiteet.

Vierailija
6/7 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Laitoin tilaukseen Pikkupirpanat (olivat alennuksessakin...). Katsotaan ehtikö tilaus ajoissa, kun oli puoti jäämässä joululomalle.

Vierailija
7/7 |
18.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

igu*leelta isomman pakkauksen. Jos et itse ompele, niin sieltä saa hyviä suojia.

Itse olen ollut hyvin tyytyväinen. Tosin nyt siteet ovat jääneet, kun tämän kolmannen lapsen jälkeen asennutin hormoonikierukan eikä vuotoa ole tullut kuukausiin, mutta keväällä käytin kestositeitä synnytyksen jälkeenkin. Pahimpaan vuotoon oli käytössä vuorotellen molempia, kun minulla ei kestositeitä ollut ihan riittävästi. Kestositeet ovat iholle paljon mukavampia.