Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MONIRAKKULAMUNASARJALAISET HO-HOII!!! :)

15.01.2007 |

(Heh mikä sanahirviö tohon otsikkoon tuli.)

Mulla on monirakkulaiset munasarjat ja hoitojen (clomit+piikki) avulla raskauduin. Esikoinen on nyt n.4kk ja oon alkanu miettiä perheenlisäys asioita... eli kiinnostais tietää...

Kuinka pian ootte raskautunu edellisen raskauden jälkeen? Imetittekö sillon? Oliko menkat jo alkanu? Käytittekö ollenkaan ehkäsyä ennen ku aloitte yrittämään? Niin ja jos tarttitte hoitoja, ni mitä ja kauanko? Jne..

Olis tosi hienoa jos mahd. moni kertos kokemuksiaan!! :)

Burde ja Penni <4kk

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritimme mieheni kanssa lasta 1 1/2 vuotta kunnes menimme lääkäriin ja halusimme tietää että mistä moinen johtuu.Olen ennestään 2 lapsen äiti ja molemmat saivat alkunsa heti,miehelläni on myös edellisestä liitosta lapsi joten senkin puolen pitäisi olla hoidossa.

Saimme lähetteen kätilöopistolle jossa otettiin molemmista kaikenlaisia verikokeita ja lopuksi mulle tehtiin sisätutkimus jossa todettiin oikealla puolella monirakkulainen munasarja.Lääkäri kysyi olenko lihonnut viime aikoina ja että OLeNKO..10kg oli tullut painoa vuoden sisällä ja lisäksi nuo muutamat karvat nännien ympärillä johtuivat siitä..uuh#¤" %

Lisäksi kuukautis rytmini oli aivan sekaisin marras-joulukuussa ,3 " kuukautiset" ihan kunnon vuodot (4-7pvää).

Se asia jätettiin kuitenkin siihen ja sain lähetteen omalle terv.keskukselle tiettynä päivänä jolloin mitattiin hormoonitasapainoa.

Seuraava aika kättärille olikin jo pian piti mennä 13 päivä siitä kun kuukautiset alkavat katsomaan miten munasoluni kehittyy ja hyvinhän tuo näytti kehittyvän,se mitattiin ja lääkäri laski milloin olisi meille ne kuumat päivät jolloin kannattaa yrittää ja me yritimme kovasti,monesti ja paljon..)

Sillä seurauksella että kuukautiseni eivät alkaneetkaan ja nyt on raskausviikkoja 6 +2 :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Eli kokemuksesta tiedän että monirakkulaiset munasarjat eivät ole välttämättä este,hidaste kumminkin.

Onnea yrityksellenne!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
2/2 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs esikkoa tehtiin tekemällä 3 pitkää vuotta, lopulta ties monennenko clomikuurin jälkeen onnisti ja tyttö on kohta 10kk. Kun tyttö oli 7kk, tein täysin yllätyksenä positiivisen raskaustestin, tämä toinen sai alkunsa siis ihan luomuna kun aina emme muistaneet ehkäisyä käyttää. Jotenkin ajattelimme, että ei se toinenkaan helposti tule, mutta näin sitä ollaan jo 15.raskausviikolla. Imetin vielä kun tulin raskaaksi.

Että kyllä voi toinen tulla ihan helpostikin vaikka ensimmäistä olisi tekemällä tehty. Lykka till vaan :-)!

Vattumato ja typy 9,5kk ja masuasukki rv 14+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla