Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetunto-ongelmaa

Vierailija
12.11.2007 |

Heissan!

Onko muita naisia, jotka eivät oikein tunne oloaan kotoisaksi rakastellessa? Häpeävät itseään? Tai muuten?

Itse en koe olevani kaunis tai seksikäs. En osaa rentoutua ja nautti seksistä. Mieheni on paljon kokeneenpi ja minusta tuntuu, että minunkin pitäisi olla. Osata vaikka mitä asentoja. Vaikka mieheni on kyllä sanonut että ei tarvitse.

Aina kun rakastelemme kesken kaiken alan hävetä itseäni ja kroppaani ja tunnelma latistuu. Ja sitten usein otan mieheltäni suihin tai hän vain panee mua. Ja makaan suunnilleen paniikissa paikallani.

Itseäni tilanne häiritsee kamalasti. Miten kummassa sitä löytäisi avoimutta ja rentoutta rakasteluun? Mieheni haluaa minua ja usein. Se ei ole ongelma. Ja haluan myös häntä. Mutta en vain ole sinut itseni kanssa.

Auttakaa naista mäessä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaat miehet? Ne jotka varmasti löytää vian tästäkin vaimosta ja selityksen että vaimo syyttäköön itseään.

Kerrassaan kamala tilanne, neuvoja en osaa antaa vain myötätuntoni.

Ei kai tässä ketään tarvi syyttää? Naisessahan tässä on vikaa, siis ei vikaa vaan itsetunto-ongelma, joka takuulla nostaa päätään muuallakin kuin sängyssä. Ei tässä seksistä ole kyse vaan itsetunnosta. Tämä siis ketjun aloittajalle.

Jos taas kommenttisi koskisi lähettäjää numero 2, niin sanon viisaana, että jätä se paska.

Mies kun olen, niin helpottaisi huomattavasti keskustelujen seuraamista, jos vastattaisiin aina siihen viestiin mitä kommentoidaan, eikä ketjun aloitusviestiin :)

JiiKoo

Vierailija
22/23 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies kun olen, niin helpottaisi huomattavasti keskustelujen seuraamista, jos vastattaisiin aina siihen viestiin mitä kommentoidaan, eikä ketjun aloitusviestiin :)

JiiKoo

Amen to that!

Minuakin kiinnostaisi aloittajan ongelma. Oma tyttöystäväni on myös hyvin häpeileväinen vartalostaan vaikka minusta se on jumalainen! Tämä häpeily aiheuttaa sen että hän peittelee itseään eikä halua minun katsovan, jos kuitenkin toljotan niin siitä yleensä seuraa hänellä ärtymystä. Harmin paikka..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei ole asiaa kamalasti ajatellut ja sitten onkin tullut joku vähättelevä kommentti, on se saattanut saada hänet ajattelemaan negatiivisesti olemuksestaan, eikä sitä ajatusta ihan äkkiä muuteta.

Itse koen usein keljuiluna, jos mieheni yrittää sanoa jotain ihailevaa tisseistäni, koska hän on aiemmin kertonut useasti, miten ihanat isot tissit on. Mulle ei uppoa enää, että mun imetyksen jälkiä kantavat B-kuppini jotenkin häntä oikeasti miellyttäisivät.

Hassua tässä on se, että ennen miehen kommentteja isojen tissien ihanuudesta olin mielestäni sinut vartaloni kanssa ja tyytyväinen itseeni, enkä edes ajatellut asiaa ihmeemmin, mutta nyt kyllä murehdin " vajavuuttani" .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän