Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetunto-ongelmaa

Vierailija
12.11.2007 |

Heissan!

Onko muita naisia, jotka eivät oikein tunne oloaan kotoisaksi rakastellessa? Häpeävät itseään? Tai muuten?

Itse en koe olevani kaunis tai seksikäs. En osaa rentoutua ja nautti seksistä. Mieheni on paljon kokeneenpi ja minusta tuntuu, että minunkin pitäisi olla. Osata vaikka mitä asentoja. Vaikka mieheni on kyllä sanonut että ei tarvitse.

Aina kun rakastelemme kesken kaiken alan hävetä itseäni ja kroppaani ja tunnelma latistuu. Ja sitten usein otan mieheltäni suihin tai hän vain panee mua. Ja makaan suunnilleen paniikissa paikallani.

Itseäni tilanne häiritsee kamalasti. Miten kummassa sitä löytäisi avoimutta ja rentoutta rakasteluun? Mieheni haluaa minua ja usein. Se ei ole ongelma. Ja haluan myös häntä. Mutta en vain ole sinut itseni kanssa.

Auttakaa naista mäessä!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua odottaessani kolmatta lastamme ei siksi ettei minulle olisi seksi maistunut vaan siksi että olin liian iso painoa tuli n. 10kg ja poikamme oli syntyessään yli4500g joten mielestäni se ei ole paljon. Miehelle se oli kuitenkin liikaa ja hän haki viihteensä muualta. Siitä saakka on minulla ollut tosi vaikea hyväksyä itseni ja etenkin sängyssä ahdistun ja yritän peittää vartaloni, niin ei ole ollut ennen. Valitettavasti minulla ei ole neuvoa, mutta suosittelisin uskomaan miestäsi :D ilmiselvästi olet hänen mielestä juuri sopiva.

Vierailija
2/23 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla miehellä kaikki kupit kotona, jos pettää siksi, että vaimolle tulee 10 lisäkiloa raskaudesta. Jumalauta miten nolo ukko. Onko itse täydellinen, vai miten hänellä oli tähän varaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa miksi, kuinka.. Painin itsekkin noiden kysymysten kanssa.

Sitä on jo vuosi, enkä vieläkää ole toipunut.

2

Vierailija
4/23 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miestä itseään ei vaan haluta ja sitten syytetään että 10kg on liikaa raskausaikana. sehän on oikeesti tosi vähän!

onko miehelläsi ollut jotain muuta hoitoa?

Vierailija
5/23 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se syy on oikeasi joku muu, mutta hän ei varmaan pysty sitä verbalisoimaan tuon paremmin vaan on ulkoistanut syyn fyysiseen muutokseesi ja sitä kautta syyllistänyt sinut.

Sinänsä uskon kyllä että parisuhteen ongelmissa molemmat ovat useimmiten " osasyyllisiä" mutta ratkaisuihin ei ole tarpeen syyllistää, vaan purkaa asioita vähän eri tavalla.

Itseluottamuksen palautuminen vaatii paljon, molemmilta. Ennen kaikkea yhteistä halua jatkaa - onko teillä sitä? Onko teillä kapasitettia tukea toinen toistanne? Kuinka paljon painolastia kannatta lapsuudesta tai entisistä suhteista?

Ottakaa aikalisä ja pohtikaa noita kysymyksiä. Kun asiat lähtevät järjestymään itseluottamuskin kasvaa.

Vierailija
6/23 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 10kg on jo todella kuvottavaa... Miettikääpäs nyt itsekkin vähän.. 10kiloa läskiä ja nestettä tekee ihmisestä jo suohirviön..

Vierailija
7/23 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg raskausaikana on alle keskiarvon.

Minä olen aina ollut hoikka ja raskaanakin olin " pieni" . Takaapäin ei nähnyt että olin raskaana ja silti on kiloja tullut noin 15kg joka raskaudessa.

Riippuu tietysti lähtöpainosta, ainakin neuvolassa sanoivat että kun mun normaalipaino on lievä alipaino (ollut aina), niin on selvää että kiloja tulee paljon. Mutta jos on suuri ylipaino niin voi olla ettei kiloja tulekaan niin paljon (alussa kun voi mennä jopa alaspäin).

Vierailija
8/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylla hoikka normaalisti ja muiden ja omasta mielestäni paino ei näkynyt muuta kuin vatsan kasvussa. Mies kyllä sanoi et noin iso ei jaksa innostaa sängyssä ja sit selvis et muhinoi työkaverin kanssa.

Suuria vaikeuksia nostaa itsensä tästä suosta.

2

Vierailija
9/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä sika mies. Tietääkö se miten pahan olon se on sulle aiheuttanut? ' ' noin iso ei jaksa innostaa' ' ... Pistää ihan kiehumaan!!! Haluaako se nyt sua ja onko edes pahoillaan kun petti sua tollaisten syytösten kera?

Vierailija
10/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut luulen et ei taida ymmärtää kuinka paljon hallaa sai aikaiseksi.

2

Vierailija
11/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen sika ei ole sinua ansainnut.

Saat varmasti paremman miehen, miehen joka kunnioittaa ja rakastaa sinua.

Sinussa ei ole mitään vikaa, vain miehessäsi.

Täys sika.

Itsetunto kuntoon ja ukko pihalle. Ei kukaan voi olla noin hirveä, että pettää vaimoaan, joka odottaa yhteistä lasta!!! Ja syyttää siitä vielä vaimon kiloja, voi luoja!!!

Vierailija
12/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida auttaa sun oloon yhtään, mutta ilmeisesti säkin voit tarvittaessa, jos/kun miehen ulkoisessa olemuksessa tapahtuu joku muutos, hakea kiinnostavampaa muualta. Sinuna ainakin sanoisin tämänkin näkökohdan miehellesi, vaikka tapahtuneesta onkin jo aikaa.

Mä en kyllä vaan kestäis tuollaista, se kalvais mua koko ajan, ja jos ei mies osaa olla edes oikeasti pahoillaan, en tiedä pystyisinkö jatkamaan, koska heikko itsetunto vaivaa pian muillakin elämänalueilla.

Vierailija
13/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni mieheni on komeampi kuin koskaan, alkoi tän suhteen aika kiinnostua ulkonäöstään.

Treenaan itsekkin hulluna yms. että vastaisin tasoa.

Silti tuntuu että muserrun sisältä päin ja riittämättömyyden tunne kalvaa.

Seksi minun kanssa on vieläkin hänelle jotenkin väkinäistä ja se ei kyllä auta yhtään. Niin ja tän naisen sai mukaan selityksellä et vaimo ei anna kotona...

Vierailija
14/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mies yritti luokkakaveriaan kun esikko oli parikuinen ja luulin et meil meni hyvin:)

sänkyyn asti eivät kuulemma ole menneet mutta mistäs sitä tietää..

kertoiko miehesi itse, toisaalta hyvä et on edes rehellinen tyyppi.

Vierailija
15/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä olla edelleen suhde meneillään? Tuli vaan mieleen, kun sanoit, että miehen puolelta seksi väkinäistä ja kiinnittää ulkonäköönsä huomiota. Kamala tilanne!! Teillä on 3 lasta eikä sitä halua helpolla luovuttaa.

Vierailija
16/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut ylipäätään et pystyisi pettämään, nyt en osaa sanoa et jatkuuko toiminta vielä.. en tunne enään häntä.

sitkeesti yritän tehdä kaikkeni että saatais tää vielä toimimaan, hän on elämäni rakkaus(niin ja noita lapsiakin on).

Vierailija
17/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinni kun olin jo pitkään epäillyt(tein väärin tiedän) luin hänen sähköp.

Vierailija
18/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sentään tiedät.

Jos et olisi epäillyt ja kaikki olisi kunnossa ollut niin et olisi lukenut sähköpostia.

Noh nyt teil mahdollisuus korjata asiat ja selvittää miksi mies näin toimi ja haluaako edes jatkaa ja haluatko itse jatkaa ja millä edellytyksillä.

Perheneuvonta auttoi meitä tässä joten suosittelen.

Vierailija
19/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoisen elämäsi rakkauden olet valinnut. ihan paska jätkä. ei arvosta sua tippaakaan. mahtaako edes rakastaa kun noin käyttäytyy. :-(

Vierailija
20/23 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaat miehet? Ne jotka varmasti löytää vian tästäkin vaimosta ja selityksen että vaimo syyttäköön itseään.

Kerrassaan kamala tilanne, neuvoja en osaa antaa vain myötätuntoni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän