Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokelan oppilaat ja opettajat kyllästyneitä mediaan

Vierailija
12.11.2007 |


Toimittajat ja kuvaajat pidettiin kaukana Jokelan yläasteen ja lukion oppilaista, kun nämä palasivat kouluun maanantaina.



Tuusula

STT





Jokelan koulun oppilaat ja opettajat alkavat olla jo kyllästyneitä mediaan ja toivovat pääsevänsä rauhaan. Näin arvioi Heidi Hagman Tuusulan kunnan viestinnästä.



Toimittajat ja kuvaajat pidettiin erillään Jokelan yläasteen ja lukion oppilaista, kun nämä palasivat kouluun maanantaina.



Pertun koulun ja seurakuntakeskuksen pihoille eivät sivulliset päässeet eikä pihoille saanut mennä kuvaamaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla