Topatut imetysliivit, mistä?
Eli nyt jo odotusaikana hommaan imetysliivit, koska en viitsi ostaa ns väliaikaliivejä, jotka ovat auttamattomasti liian suuret imetyksen lopettamisen jälkeen. Nyt kuppikoko on kasvanut n. kahdella!!! Olen toisella kierroksella, joten tiedän rintojeni kasvuprosessin ja osaan hommata oikeankokoiset liivit jo nyt, mutta ongelma on se, etten halua sellaisia perinteisiä " lirtsuja" joista nännit paistavat läpi ym ym. Mistä kauniita jopa topattuja liivejä imettäjälle/odottajalle?!
Nainen saa olla kauniisti puettu myös äitinä = )
Kommentit (7)
mutta Triumphilla on ainakin yksi kiva pitsinen (ei ohut) malli, joka on samanmallinen kuin heillä on ihan tavisliiveissäkin.
Lisäävät tavallisiin liiveihin imetyshakaset yms. Eli voit ostaa juuri niin kauniit ja ihanat rintaliivit kuin haluat, ja saat niistä imetysliivit :-)
on ainakin yhdet kevyesti topatut. Ne on ihanat, kun niistä ei (ainakaan niin pahasti) näy läpi liivinsuojuksetkaan.
on kaarituelliset topatut imetysliivit mustina ja valkeina. http://www.change.com/htm/stores-fi.asp
Kouvolassa ainakin on liivipuodissa valkoiset topatut imetysliivit.
Itse olen ostanut omat imetysliivini Lindex:ltä molempien lapsieni kohdalla. Ne ovat olleet kauniita, topattuja ja lisäksi halpoja! Hyvin kestivät vuoden imetyksen.