Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LUE Hesari tänä aamuna...voi pitäkää ihmiset huolta pienistänne! tässä nettiuutiset

Vierailija
03.11.2008 |

Kolmevuotias harhaili pihalla aamuyöllä Oulunkylässä

Julkaistu: 6:41

helsingin sanomat

3-vuotias poika harhaili yksin pihalla varhain maanantaiaamuna Mäkitorpantiellä Helsingin Oulunkylässä. Naapuri ilmoitti asiasta poliisille nähtyään ikkunasta tutun pojan liikkuvan yksin pihalla aamuneljän aikaan.

Päivystävän komisarion mukaan poika oli liikkeellä sisävaatteissa ja kylmissään, mutta reipas ja omatoiminen. Poliisi ei ole tavoittanut pojan vanhempia, eikä heidän liikkeistään tai olinpaikastaan ole vielä mitään tietoa.

Poika otettiin poliisin huostaan ja luovutettiin sitten lastensuojeluviranomaisen hoiviin. Poliisi tutkii tapausta tällä erää heitteillepanona.

IHAN VAAN ETTÄ VOI LUOJA KUN NÄITÄ ON OLLUT NYT USEIN! AJATTELEMISEN AIHETTA HYVINVOINTI SUOMESTA JA UPEISTA VANHEMMISTA!

MIKA VAIVAA VANHEMPIA KUN PITÄÄ TEHDÄ LAPSI (vahinkojako kaikki) EIKÄ SITTEN JAKSETA HOITAA, JOS SAISIN PÄÄTTÄÄ YKSIKÄÄN:

¤ NISTI TAI ALKKARI JOKA RASKAUDESTA HUOLIMATTA JATKAA NARKKAILUA/ALKOILUA

¤ JOKA TEHNYT ABORTIN 3 KERTAA

¤ JONKA AIKAISEMPI LAPSI HUOSTAANOTETTU EIKÄ PERHE "TERVEHTYNYT" ELI SAMA MENO JATKUNUT EIKÄ LAPSISTA HUOLEHDITTU

¤ ÄITI JOKA PAHOINPITELEE LASTAAN

¤ KEKSITKÖ LISTAAN VIELÄ JOTAIN??

..NÄISTÄ EI SAISI ENÄÄ LAPSIA VAAN SUOMEEN TULISI PAKOLLINEN KOHDUN POISTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eli jos olet mokannut monta kertaa etkä opi niin jonkun on näytettävä tietä, täällä vaan päähän paijataan kun ihminen päätyy kerta toisensa jälkeen synnärille ja taas kohtelee kaltoin lastaan ja uusi pieni elämä taas huostaanottokierteessä mikä parempi kun pimeiden vanhempiensa kanssa... sitten nämä ikuiset abortintekijät, uudelleen ja uudelleen kun vahinko sattunut..3 voisi olla raja jolloin sanottaisiin nips ja naps tai kohtu pois ja nistit sekä alkoholin suurkuluttajat.. te ette niistä lapsista pysty huolehtimaan niin miksi ette voi käyttää kumia, no olette niin sekaisin vissiin ettette tajua!!!!!!

Narkit ja alkkarit jos raskaana eikä vieroitus toimi eli ette halua edes raitistua koska suomessa sitä apua saa kaikki ongelmatapaukset niin suoraan synnäriltä jo lapsi parempaan kotiin (lapsettomia riittää) ja taas nips ja naps.

Ja en puhu mitään tuulesta temmattua, kokemusta on terv.h alalta näistä ikuisista ongelmatapauksista jotka eivät itse auta yhtään vaikka apu kannetaan nenän eteen, voi oletko pystynyt nyt olemaan juomatta? ja päähän paijaus jos on, jos ei niin no ensi kerralla sitten...

Normaalit työssäkäyvät, kotiäidit, muiden arkisten asioiden kanssa kamppailevat jotka hyvin pitävät huolen jälkikasvustaan saavat sontaa niskaan, yhteiskunta tukee liian vähän normaaleja lapsiperheitä, nämä jotka eivät itse tee mitään oman elämänsä hyväksi saavat kaiken tuen ja yllä on tulos!!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

teiniäiti ja aina hyvin hoisin lapseni, katsoin vierestä kun kaverit bailasivat enkä ole oikeasti jäänyt mistään paitsi. Sama mies on edelleen, onneksi oli vähän vanhempi ja viisaampi. No hyvän kotikasvatuksen saaneena tiesin että kun saan vauvan, hoidan sitä, en juo enkä hörhellä. Apua tarvitsin lähipiiriltä, kiitos että minulla oli ymmärtävät vanhemmat eikä mies häipännyt raskausuutisen kuultuaan.

Itse en halua kuitenkaan omalle lapselle aikaista äitiyttä, toivon että hän opiskelee ja saa ammatin, oli se sitten kampaaja tai opettaja tai lääkäri kunhan ammatti on. Ei ole helppoa ollut ja olen aikuisena sitten jatkanut niitä keskenjääneitä kouluja.

Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita ja tarvitsevat vähän apuja toiset enemmänkin. Samaa mieltä olen jos itsellä jo ongelmia liikaa kuten narkomaanit miksi ei kukaan tee mitään jos aina uudestaan raskaana eikä huolehdita niistä lapsista sitten ?

Vierailija
2/5 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin auttaa vähän jos yksikin lapsi saadaan pelastettua omilta idiootti sekopää vanhemmiltaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelen noin, jos ei itse tee mitään, miksi muiden pitää. Auttaminen on hyvä asia mutta jos ei koskaan opi miksi aina uudelleen ja uudelleen??

Hyvä että joku tuo asian esiin, ottakaa kantaa. Katson kiinnostuneena tätä keskustelua!

Vierailija
4/5 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse kun pyytää apua niin ei tahdo saada. Minulla syn. jälk. masennus ja hain apua, ei meinannut kukaan ottaa tosissaan. Vaikka kerroin huolen omasta jaksamisesta pienen kanssa. Jos olisin ollut kännissä olisi apu tullut varmaan nopeammin ?

Vierailija
5/5 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat välillä huostaanotettuna kun en pystynyt edes itsestä huolta pitämään. Lääkäri totesi kun olin jälleen paksuna, että tilanteen huomioiden harkittaisiinko nyt aborttia, ja sen tein. Hyvä ratkaisu minulle. Samalla koska olin yli 30 minulle tehtiin sterilisaatio. Tajusin että minun on raitistuttava ja nyt 6 vuotta tapahtuneen jälkeen lapset asuvat kanssani ja perheemme on suht tavallinen. Eli tarvitsin kyllä herätyksen että "paranin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme