Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****Heinähatut vko 46*****

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkös heinäkuisissa on piinailijoita? Esittelyketjun perusteella muistelisin, että loppukuulle tähtääviä oli vähemmistönä, joten joudunko yksin piinailemaan?

En kyllä oikein ole varma, onko tässä kuussa mitään piinailtavaa, koska en ole varma bongasinko ovista ollenkaan. Tai tuntuu, että kaikki merkit viittaisivat eri päivään, joten tiedä häntä osuiko mikään niistä oikeaan. Silläpä nyt ei sitten oikein tiedä mitä päivää tässä piinailisi, aikaisimmillaan voisi täti saapua jo ylihuomenna, pitemmällä kierrolla vasta sunnuntain tuntumassa. Sunnuntai-aamuna testasin negan Aconin herkällä, mutta en nyt sitten osaa siitäkään sanoa testasinko vaan ihan naurettavan aikaisin, vai pitäisikö suosiolla asennoitua tädin odotteluun.

Että näin täällä, pihalla ollaan kuin lumiukko. Mites muualla?

Edellisen viikon ketjussa joku kirjoitteli jostakin yourdays-laskurista, mikäs se on, vastaava kuin fertilityfriend? Taidanpa lähteä googlettelemaan.

Lilbit kp 30/31-35

Vierailija
2/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan mukaan joukkoon tyhjäsyli! Ja pahoittelut tädin yllättämille!

Täällä ihan normaalieloa vietellään, ei mitään uutta rintamalla. Ei minkäänlaisia oireita (muita kun niitä mun edellisessä ketjussa kuvittelemiani.. ;). Paitsi, että mulla on finni!! Mulle tulee naamaan finni ehkä kuudesti vuodessa ja aina menkkojen aikaan. Nyt tuli viime viikon lopulla.. Oire? No tuskinpa kuitenkaan. :-) Kunhan vaan elättelen turhia toiveita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonskuponsku kp 27/?, yk2

Vierailija
4/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta höpis, tuleehan niitä plussia, vaikka sais kyllä tulla vieläkin kovemmalla rytinällä! Ja pahoittelut tädin jyräämille, onnea uuteen tärppiin!

Yourdaysistä mä ainakin kirjoittelin viikonloppuna, siis se on lähinnä oviskalenteri, ei mitään käyriä, se antaa kierron mukaiset ovispäivät ja jos toivoo tyttöä/poikaa, niin näyttää sit ne kalenterilla milloin saa ja ei saa pupuilla ;o) Mulle nyt on aivan sama kumpi tulee kunhan vaan tulis! Ja se mistä mä tykkään siinä kalenterissa on mahdollisuus lisätä päivälle merkintöjä, niitä oonkin aina merkkaillut (esim. lämmöt, tuntemukset yms.) oviksesta kierron loppuun ja nyt sitten vertailen uusia yrityskiertoja siihen kesäkuun plussakiertoon, kuulemma tuulimunaraskaudessa ei oireet oo mitenkään erilaiset kuin ns. oikeassa raskaudessakaan. Siis sen osoite on muistaakseni www.yourdays.com

ON: Ovis oli siis milloin oli, en nyt oikeen edelleenkään oo päässyt jyvälle ajankohdasta, mutta lämmöt oli aamulla 37c, joten ainakin se on ohi, mulla kaapissa useita mammaksi herkkistestejä, aion aloittaa tällä kierrolla testailun jo ajoissa, mutta nyt en vaan oikeen tiedä et mikä mun dpo10 on ;o) Ajattelin vetää varmanpäälle ja aloittaa siis testailun dpo12, joten reilu viikko on vielä siihenkin odotettavaa ja tätipäiviin vielä enemmän.. toivottu la on siis vasta 30.7., taidan olla aivan vimonen piinailija, vai ilmottautuuko joku muukin?

Tyhjäsyli, tervetuloa joukkoon piinailemaan :)

Aurinkoisempaa alkuviikkoa toivottelen kaikille ja puuuhhh...++++, plussatuulia puhallellen poistun..

-poco kp20/32 dpo3? yk2-

Vierailija
5/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tässä heinäkuisten listalla pyörinytkään.. olen ollut tuolla 3-kuumeilijoiden pinossa..ei ole tarvinnu pinoa vaihtaa aina kierron jälkeen =).

Ajattelin nyt kuitenkin tännekin ilmottautua, sillä... tänä aamuna Aconin herkällä testillä sain HAAMUN! Vielä en hypi ilosta en, sillä raskaana olen sitten vasta kun ultra sen varmistaa.. tottakai vähän helpottunut olo on, mutta matka on vasta niin alussa.. ja kun viime raskaus osoittautui kohdunulkoiseksi, niin ei tosiaan uskalla vielä täysillä iloita.

Mulla on nyt siis kp 24/21-30 menossa ja ovis oli luultavasti kp 10 tai 11. Laskettu aika menis kait johonkin 26.7. tuntumaan. Yk on nyt neljäs menossa (varsinainen... ilman ehkäsyä ollaan oltu kyllä jo toukokuulta saakka). 2 ekaa lasta sai alkunsa helposti(1. ja 2. :sta yk:sta) eli tää kolmonen on eka, jota oikeasti ollaan tekemällä tehty... ja sitä kautta myös ekan kerran on tullut oma kroppa tutuksi, kun on tullut tarkkailtua oviksia ja tuntemuksia.. ja niitä raskausoireita, joita välillä on mukamas vaikka millä mitalla ollu ja silti ei tullu testeihin plussaa...

Nyt ei ole kummempia oireita.. nännit oli hivenen arat noin viikon verran oviksesta, mut eipä ole enää.. Viime yönä näin unta, että menkat alkoi ja aamulla kun heräsin, tuli mieleeni, että tollasta unta näin aiemminkin alkuraskaudessa ainakin toista lastani odottaessa... eli mahdollinen oireko?? Viluttaa kyllä, mut mua viluttaa lähes aina, joten en voi siitä päätellä mitään.. ehkä sen ettei täti ainakaan tänään ole tulossa tai huomennakaan (koska kuukautisten alkupäivinä mua hiottaa).. Niin ja sitten on oviksesta lähtien ollu sellanen jännä varmuus asiasta.. pelonsekainen varmuus, sillä en ole pystynyt ajattelemaan, että täti tulis.. olen ajatellut vaan niitä kahta viivaa ja isoa mahaa =) ja tällanen ajattelutapa mulle oli hiukan outoa, sillä edellisissä kierroissa valmistauduin siihen pahimpaan, jotten pettyisi niin paljoa. Tämä oli(on yhä) pelottavaa sillä jos täti saapuukin, niin pettymys tuntuu varmasti kauhealta...

Olipas omanapaista sepustusta.. Plussaonnea (meille) kaikille piinailijoille! (Täytyy minunkin tuo testi vielä uusia ainakin kerran, jollei parikin.. )

T: Milia

Vierailija
6/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi vielä yksi piinailija.

Kirjoittelinkin tänä aamuna viikonlopun pinoon kun en huomannut uutta.

Elikkä tein LA ekan rtestin mutta oli nega ja tänään tein toisen yllätys yllätys sekin oli nega eli nyt on kp 31/30-34. En taida enään testailla kun pettymys on joka kerta rankempi. Hieman menkkamaisia oireita on mutta ei mitään muuta. Ekassa raskauadessa mulla tuli tissit tosi kipeeksi ennen kuin edes plussasin, nyt ei mitään...:o(

Toivottavasti te muut saatte plussia mahdollisimman pian...

Ja onnea jo plussanneille.

pirpana1984

Vierailija
7/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tämä on ensimmäinen yrityskerta...

Vierailija
8/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi uusi heinähattuilija esittäytyy. :) Jos täti ei ennätä n. viikon päästä paikalle, niin lasketun ajan pitäisi olla 29.7.08. Eli nipin napin pääsen tähän ketjuun mukaan. Joku tuolla aikaisemmin mietti, että onko ketään muita, joilla la olisi heinäkuun loppupuolelle. Tässä siis ainakin yksi. :) Yrityskierto 2 on meneillään ja nyt tätä piinaviikkoa vietellään...

Ofelian, kp 21/26-30, yk 2

Vierailija
9/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kp 25/28(?) toinen kierto vasta pillereitten lopetuksen jälkeen. Ihan samat oireet on kun viime loppukierrosta: vatsaa on vääntänyt nyt muutaman päivän ajan, rinnat arat jne. Ja viime kierrossa en edes tiennyt, että nuo voivat olla raskausoireita, ennen kun infosin itseäni täällä palstalla ;)

Mutta taitavat olla ihan tavallisten naishormoonien tuotoksia - todellisia kylläkin, uskoisin! Harmittaa ku ei tunne omaa kroppaa vuosien pillereitten popsimisen jälkeen.

Ja jos vauva putkahtais, niin sen tekis tuossa 25.07.08

Vierailija
10/49 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä vielä piinailijoita! Onnea höpsis plussasta! Toivottavasti sellaisia tulisi vielä monelle! +++++++++++++++++++

Täällä elellään kierron ihan viimeisiä päiviä... Ei oireita, eikä tätiä näkynyt. Ei edes tätioireita, kun niitä tullut edellisissä kierroissa ainakin jotain jo ennen tätiä... Normaalisti lisääntyy valkovuotokin ennen tätiä, mutta sitäkään ei ole ollut vielä. Tänään olisi täti voinu tulla ff:n arvioiman oviksen mukaan. Tosin onhan se ovis voinut olla vähän myöhemminki, kun ovisplussan sain neljänä päivänä! Lämmöt lähti kyllä sillain nousuun, että luulisi ff:n olevan oikeassa... Nyt on kyllä ollut laskussa, joten enteilisi tätiä :/. Eilen tein testin jo ihan vaan sen takia, että plussan kanssa olisi ollut mukava mennä herättelemään miestä isänpäivään... No ei tullut plussaa...

Toivoa kuitenkin on vielä. Huiskitaan se täti nyt meidän luota ihan muualle ainakin vuodeksi! ;)

- Salsatar kp45/44? dpo11? yk3

Vierailija
11/49 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääsyt vieläkään piinasta eroon, testi näytti tänään aamulla edelleen negaa ja nyt jo kp 32/30-34. Oireet ei ole lisääntynyt, on vain hieman nippailua alavatsassa niin kuin ennen menkkoja, mutta napukka on edelleen kova ja ylhäällä. :o/ Olisikohan vielä toivoa saada testiin plussa. Niin kovasti toivon toista että järki menee kohta. :o(

Plussasäteitä teille kaikille oikein kovasti..

Vierailija
12/49 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea plussanneille, elokuisille onnea matkaan seuraavaan kiertoon. Pidin pienen palstatauon, nyt on pakko palata moikkaamaan: tein sunnuntaina elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin. Voi jee. Olen sanaton, jatkan ihmettelyä... ;)

Fertiensis 4+

Vierailija
13/49 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli isanpaivan aattona testissa haalea haamu, joka vahveni isanpaivana tekemassani testissa...ja tanaan laakari vahvisti raskauden, joten kai se uskottava on...

Kaksi negatestia tein ennen tuota plussaa, ja sita on edelleen niin vaikea uskoa todeksi,etta se muuttui kuin muuttuikin positiiviseksi..

Oireita ei liiemmilti ole, vain pissaaminen on lisaantynyt, ja viluttaa koko ajan, ja nalka yllattaa tuon tuosta, mutta ei mitaan tuntemuksia rinnoissa,ei oksetusta...toivottavasti siella masussa silti pikkuinen on...

Toivon kaikille plussaa koko sydamestani!!!!

Brampton & rv 4+jotain

Vierailija
14/49 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylintäydeltä onnea Bramptonille!

Mikä isänpäivälahja!

Omaan napaan vähän tympeempiä fiiliksiä.. hätähousuna oli tietty pakko testata aamulla ja kuinka ollakkaan puhdas nega. Ärsyttävää.

Mutta siis eipä auta itkut eikä muutkaan markkinoilla vaan nyt odottamaan tädin visiittiä ja sitten seuraavaan kiertoon. Vielä ei täti oireita ole, vähän nipistellyt alavatsaa pari päivää mutta eiköhän se siitä lähde taas, ehkä kierto venyy päivällä tai parilla.

Plussaonnea jäjellä oleville piinaajille!

Teera kp 28/29?

Vierailija
15/49 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä olikin heiniksiin tullut muutamia - upeaa, ihanaa! Älyttömästi vain onnea matkaan!!

Piti tulla lukemaan kuinka moni täällä vielä laillani piinailee, ja onhan teitä. Vedetääs tässä me loputkin plussat testiin ;)

Mulla on menossa kp26/25...26.

Hätiksenä testasin Aconilla isänpäivänä ihan siltä varuilta, että jos olis sattunu jotain näyttämään niin olisi ollut ihana ajankohta... mutta tuli ihan selkee tyhjä taulu :(

Näinä yrityskuukausina on matkanvarrella ollut ties ja minkälaisia muka-raskausoireita, mutta aina ne menkat sieltä vaan on tullu...Kieltäydyin siis totaalisesti enään löytämään itsestäni mitään oireita ja tässä kierrossapa sitten on ilmaantunu ihan kummallisia, hieman pistäviä kipuja tuolla alakerran suunnalla... :?

Kestivät muutamia päiviä n. viikon päästä pongatusta oviksesta. Ne hetkittäiset kipuilut on olleet niin omituisia, että jos ne ei ole kiinnittymiseen liittyviä niin sit alan ihmettelemään ihan tosissaan että mitä ne sitten on olleet... lähipäivät näyttää tarviiko niitä miettiä tarkemmin. Menkkamaisia nipistelyjä on ollut jo hetkittäin muutamina päivinä ja yhtä hetkittäin olen jo heittänyt toiveeni tästä kuusta... mutta, katsotaan tää piina nyt rauhassa, huomenna jo pitäisi sen tädin tulla. Hope no... Todellakaan ei tartte tänne tulla....

Keskisuomeen on tullut nyt pakkanen ja tuo aiemmin satanut märkä lumi on jäätynyt - joten toivoa on kunnon talvikeleistä, jiiiiihaa!

Mukavia, talvisia päiviä ja plussaSateita toivotellen...

KirVi72, 26/25...26, yk6

Vierailija
16/49 |
13.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täälläkin ollaan vielä tässä remmissä mukana!.. Kp 25/28, aika jännää!! En kuitenkaan ole vielä testannut. Vähän alavatsaa nippailee ja rinnat aristavat pikkuisen, mutta saattaa kyllä olla menkkaoireiluakin..

Mä päätin, että jos nyt täti tulee, niin otan yhteyttä heti ensi viikolla terveyskeskukseen ja varaan ajan tutkimuksiin. Meinaa yritykset aloitettu jo 10/06 ja esikoinen onnisti yk2:lla!!

Kaikille hirveen paljon plussaonnea++++++++++++++++++ Jännätään vielä vähän aikaa!!...

*julia*

Vierailija
17/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimästi onnea kaikille plussan saaneille!

Täällä roikutaan edelleen kelkassa mukana. Mietityttää vaan tämän kuun TODELLA omituinen lämpökäyrä, liekö käynyt niin, että koko paketti on ihan sekaisin, enkä ole edes ovuloinut tässä kuussa? Olisi mukava tietää, mitäs tässä suotta piinailemaan, jos ei koko ovista ole ollut...

Aamulämpö oli tänään 0,2 astetta alhaisempi kuin pari aiempaa päivää, voisi enteillä tätiä huomiselle - mutta toisaalta, koko käyrä vikuroi kuin vesikauhuinen vuohi, joten en oikein täyttä luottoa antaisi mittaustuloksille. Onkohan vika mittarissa, mittaajassa vai missä, kun aiemmin piirtyi ihan koulukirjaesimerkkiä lämpökäyrästä? Onkohan meidän makuuhuoneen lämpötila heitellyt nyt pakkasten alettua, liekö se vaikuttaa ruumiinlämpöönkin?

No, eihän se täti vielä edes myöhässä ole, joten ei muuta kun piinailemaan vielä tämä viikko loppuun...

Ja koitetaan me lopputaipaleen taivaltajat välillä ajatella muitakin kuin vauvajuttuja, niin ei mene ihan kidutukseksi tämä piinaviikko. :)

Lilbit kp 32/31-35

Vierailija
18/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

......katsotaan nyt sitten kuinka kauan, vai täytyykö siirtyä eteenpäin elokuisiin.Tällä hetkellä kp 21/26-31, joten loppuviikolla/ ensi viikon alussa piinailut parhaimmillaan.Hätähousuna tein testin jo eilen, kun ovistikkujen yhteydessä tuli muutama raskaustestikin, mutta negaahan se näytti.Oireita ei ole oikeastaan suuntaan eikä toiseen...Tikuttelut jäivät kesken, joten hieman epävarmat tuntemukset ovisajankohdasta, tosin luultavina mahd. päivinä tuli kyllä peittoja heiluteltua, joten katsotaan nyt sitten tärppäisikö.Laskettu aika menisi sitten ihan heinäkuun lopulle.

Onnea plussanneille ja tsemppiä kanssapiinailijoille....

Salsa-42 kp 21/26-31 yk13

Vierailija
19/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanata kuulla, että ainakin Höpiksellä ja Bramptonilla on plussapuhuri tehnyt taikojaan! :) Toivotaan, että meitä liittyy vielä iso joukko tuonne odottajien puolelle! Samaan hengenvetoon pahoitteluni pudonneille ja napakampaa plussapuhuria uuteen kiertoon!!

Oma napatus: Täällä kiirettä pitänyt, kevyesti vaan ehtiny viikon ajan taustailemaan, nyt vasta toviksi koneelle istahtamaan. Jos en ole raskaana, niin sitten pitää lähtä lääkäriin. En ole päättänyt kummasta syystä: oireista vai niiden kuvittelusta. Lämmöt on edelleen koholla 37C:n pinnassa (normilämpö siis 35,7C tms.), alamasu ihan turvoksissa ja ennen löysätkin housut painaa ja puristaa ja ahistaa. Rinnat ei arista, mutta on jotensakin herkät. Toisinaan yllättää kunnon etova olo, kertaakaan ei ole kylläkään oksentaa tarvinnut. Viikko sitten vaivannut yletön väsymys on hieman hellittänyt. Johtuisiko lie noista vitamiineista, mitä aloin popsimaan (Multitabs Raskaus)...tai sitten talvesta, joka tännekin vihdoin saatiin :) Nenä tuhisee jatkuvasti ja aivastuttaa. Kaikin puolin hupsu olo. Testit näyttää negaa (eilen).

Jänskättää ja piinailututtaa. Jospa ajatuksia sais muualle, kun lähtis hevosen kanssa tuonne ihanan lumiseen metsään tarpomaan :)

~NeverForNothing, kp24/27, yk2~

Vierailija
20/49 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitys on kova ja pelko ehkä vielä kovempi. Kp 26/28.. Ja kierron pituus on kutakuinkin aina sama, pari kertaa on heittänyt päivällä suuntaan tai toiseen tässä vuoden aikana. En tiedä pystynkö odottaa vielä ylihuomiseen testailemisen kanssa.. Jos vaikka sit huomenna, jos ihan pakko on.. Voi kun sitä toivois niiiiin paljon, että tällä kierrolla olis tärpännyt!!!!!

Mä laitan taas sit infoa, miten käy.. Testailenko jo huomenna vai ehtiikö täti tulla ennen sitä...?!

Nyt täytyy mennä nukkumaan, että saa jotain muutakin ajateltavaa..ehkä..

Huomisiin vaan kaikille!!