Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~*SyysSissit ma-ke*~~

12.11.2007 |

Uusi viikko taas ja vanhat kujeet :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Onpa aika hauskaa että meillä menee kaikki nämä päiväjutut ihan samaa rataa. Laskettu aika oli sama, sitten syntyivät samana päivänä ja nyt on sitten arvatenkin ristiäisetkin samana päivänä eli 2.12. Onkohan aikakin vielä sama eli klo 13?

Nimi ehkä kuitenkin on eri tai mistäs sitä tietää. Meillä se taisi vaihtua vielä eilen ja on sellainen ettei löydy almanakasta. Mitähän yhtäläisyyttä vielä löytyykään kun neidikin tuntuu kirjoittelusi perusteella aika samantyylisiltä :)

t: Typykkä ja Hillan " sielunsisko" myös 6 vkoa ja rapiat Espoosta

Vierailija
22/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivä tuli ja meni. Isi oli otettu esikoisen hoidossa tekemästä kortista johon oli piirretty isin kuvia ja kirjoitettu itse vaikka mitä. Aika hyvin kolmen vanhalta.

Ristiäisten kutsulista tuli tehtyä anopin kanssa ja nyt pitäisi saada aikaiseksi kortit.

No niin, nyt tyttö huutelee tuolla parvekkeella. Ei ollut aamulla kakka housussa joten nyt se lienee sitten sinne ilmaantunut, joten se on moro. Jatkan myöhemmin jos jossain raossa ehdin

t: Typykkä ja huutava ipana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vierähti viikonloppu liiankin nopeasti ohitse. Isänpäivä sujui mukavasti, aamulla tehtiin kakkosen kanssa tukeva aamiainen paistettune pekonineen, prinssinakkeineen, munakokkeleineen ja croisantteineen. Isän lisäksi esikoisella oli myös syytä juhlaan, kun syntymäpäivä osui samalle päivälle. Päivällä mentiin appivanhemmille syömään ja kakkukahveille. Yhtä juhlaa ja syömistä oli tuo eilinen päivä :). Täytyyhän vyötärömakkaroiden olemassaolo turvata :)...

Olivia nukkui monen tunnin päikkärit vaunuissaan muiden juhliessa, heräsi sitten neljän tunnin jälkeen hyväntuulisena viihdyttämään sukua kummeineen ja serkkuineen.

Tänään täällä satelee kevyesti lunta, taivas on harmaa eikä todellakaan mikään kovin houkutteleva sää ulkoiluun. Kumpa täälläkin tulisi sitä lunta kunnolla, olisi niin paljon valoisampaa...

Vm kyseli milepipidettä johonkin, mutta enpä enää muista mitä...täytynee palailla vielä noihin viikonlopun juttuihin, jotta osaa kommentoida.

Siispä palaillaan...

Vierailija
24/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä touhuttu kovasti koko aamu. Miko nukahti vaunuihin heti yhdeksän jälkeen, joten päätin alkaa siivoamaan. Nyt olisi keskikerros suht siisti, lukuunottamatta tuota kamalaa eteistä, joka edelleen odottaa remonttia.. Voih, meneepi hermot kohta kyseisen asian kanssa.. Vein matot hetkeksi pihalle, vaikka aika kostea keli onkin.

isänpäivä meni ihan herkutellessa. Kakkua, kinkkua.. Ähkyä meinasi pukata. Oli oikein mukava päivä. Miten nuo viikonloput vaan menevät niin kamalan nopeasti? Tai aika ylipäätään..

Mutta nyt ottamaan hieman aamupalaa..

Vierailija
25/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on taas vierähtänyt, olen käynyt iltaisin tytön valvoessa olkapäällä lukemassa teidän juttuja, mutta en ole saanut aikaiseksi yhdellä kädellä raapustaa kuulumisia. Nyt tyttö nukkuu vaunuissa, joten on aikaa laittaa muutama rivi.

Isänpäivä sujui rauhallisesti, vietiin esikoisen kanssa aamupala sänkyyn ja itsetehty kortti. Esikoisen mielestä nuo aamuherättämiset on tosi mukavia, jälkikäteen muistelee kuinka vietiin herkkuja sänkyyn;)

Huominen Jumbo tapaaminen sopii mulle mainiosti. Kannatan Haikarapolskan ehdotusta Amarillosta, mullakin tahtoo olla nykyään aika aikaisin nälkä (=koko ajan nälkä ;) ), joten tuo 11 voisi olla jo lounasaika. Tosi mukava nähdä ihmisiä nickien takaa. Ajattelin samalla reissulla myös piipahtaa Ikeassa, mikäli siellä onnistuu vain piipahtaminen, kun tuntuu, että siellä olisi niin paljon katseltavaa ja nyt varmasti myös paljon joulujuttuja. Oli aiemmin puhettakin tuosta joulusta, niin minäkin ilmoittaudun täysin jouluihmiseksi, rakastan korttien askartelua, piparkakkutalon tekoa ja kynttilöiden polttamista. Jotenkin se piristää kummasti tätä talviaikaa. Tänä vuonna kyllä pitäisi ensin saada nuo ristiäisjärjestelyt ensin hoidettua. Meilläkin osuu Typykän ja Dumlen kanssa samalle päivälle ristiäiset. Nimeäkin on jo mietitty ja pikku hiljaa alkaa hahmottumaankin.

Nyt neiti jo tuolta ilmoittaa itsestään, joten täytyy mennä. Talvista maanantai päivän jatkoa,

Unikko ja tyttö 6vko

Vierailija
26/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viimeisiä jutusteluita:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?sort=ASC&m=11676420&p=2&tmo…

Moikka kaikille räntäisestä Espoosta!

Viikonloppuna oli touhua ja tohinaa ja tuli nukuttua huonosti. Se kostautui, eilen oli niin masis ja huono fiilis, että ihan harmitti, kun isänpäivä meni vähän väkisin ollessa. Oli kyllä lasi shamppaa aamulla ja hyvää ruokaa ja piirakkaakin väsäsin, mutta kyllä välillä kyynelten kera! Mutta yritin miehelle selittää, mistä johtuu.

Tänää sitten hyvä yö (meidän mittakaavassa, siis oona nukkui 2-3 tunnin pätkiä) takana ja mulla hyvä fiilis.

On kyllä hieman kade lueskella teidän nukkuvia vauvoja, siis juttuja. Meidän neiti ei vaan nuku hyvin, siis päivisin ainakaan. Iltapäivät ja illat on yhtä nukutusta. Nyt hän onneksi nukkuu moneen viikkoon ekaa kertaa hetken ulkona ilman hyssäystä! peukut pystyyn siis. Mutta kyllä tätä jaksaa, kun välillä tulee parempia aikoja.

Haikarapolska, kiitos kommenteista tuohon unijuttuuni. Oona viihtyy hereillä ihan hyvin sohvalla alustallaan (kohta pitää siirtää lattialle) tai sitterissä. On siis ihan tyytyväinen vauva hereillä ollessaan, kunhan vain saan " väkisin" nukutettua pari tuntia.

Kiva kuulla teidän mukavia kuulumisia. Dumle, miten meni noitten menkkajuttujen jälkeen... =) Mulla on muuten menkat alkaneet vasta kun olen lopettanut imetyksen, toivotaan nyt samaa. Niitä en kaipaa...

Viettäkää huomenna mukavia treffejä Jumbossa! hengessä ollaan mukana!

Mitäs Kewalle kuuluu?

apinaemo

Vierailija
27/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa - Arvaat varmaan että niinhän ne meidänkin ristiäiset on klo 13 :) Saa nähä mitkä nimet nämä " sielunsiskokset" nyt saavat, meidänkään nimi ei löydy almanakasta.

Laiskotuttaa näin maanantai aamuna - Onneks Hilla nukkui normaalisti yön, eilisistä kitinöistä ym. huolimatta. Nukahti 22 ja söi kerran 05, nukkui vielä 8 asti. Nukkumaan meni taas 9 jälkeen, taitaa kyllä heräillä piakkoin, välillä kuuluu sen suuntaisia ääniä vaunuista. Mie en oo kerenny tänään kuin puhelimessa pölöttää ;) Jos sais paikat kuntoon ennen kuin eskarilainen saapuu kotia 12.

Tänään käydään isäni luona ja pappani luona, kun ei eilen enää viititty muutenkin jo raskaan päivän päätteeksi mennä hetiä onnittelemaan.

Taidan tähän väliin toivotella mukavaa alkavaa viikkoa ja toivottavasti lumista sellaista!! :D

Vierailija
28/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vetäisi tuossa viime viikolla alakerran vessan uusiksi. Uusi laattalattia, paneelit seiniin ja uusi pönttö.

Voin lähettää sulle lainaksi!!! =)

Tsemppiä!

apinaemo

Vierailija
29/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa se teidän " remonttireiska" tänne päin, kun ei omalla miehellä ole aikaa tuota laittaa kuntoon.. =)

Ei vaan.. Kun en viitsis asiassa kovasti painostaa, mutta kohta kyllä otan " järeet aseet" käyttöön.. =)

Vierailija
30/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei suostunut meidän kamera avaamaan edes kuvia.

Ja viestejä oli tullut joita en vielä ehtinyt lukemaankaan, joten piti palata ;)

Apinaemo - On kyllä varmasti voimia kuluttavaa tuo jatkuva nukuttelu. Mulla meinas jo pelkästään eilen hajota pää, kun tuntu et koko ajan yritän vaan nukuttaa, eikä toinen siltikään nuku.. Onneks nää kaikki unohtuu sitten kun parempia aikoja :) Ja etenkin sitten kun vauva-aika on ohi.

Oltiin kyllä eilen niin poikki miehen kanssa, että painettiin vaan päät tyynyyn BB:n jälkeen, mielessä ei todellakaan ollut mitään muuta kuin nukkumista ;) Tänä aamuna kyllä yllätyin, kun ei ne menkat sit kai alkaneetkaan, vaikka eilen tuli jo ihan siteellinen.. *sorkke vaan nää jutut* ;)

Nyt ruuan tekoon.

Vierailija
31/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, johan oli viestiä ehtinyt pukata parissa tunnissa :).

Luin äkkiseltään vielä kertaalleen nuo viikonloput jorinat ja nyt sitten muutama sana niistä

Vm, ei kukaan estä sua laittamasta mieheltä saatua sormusta vasempaan nimettömään :), joten sinne vaan jos siltä tuntuu. Mullakin on kolme sormusta siinä, kihla ja vihkisormus ja yksi lahjaksi saatu. 1-vuotis hääpäivästähän teillä oli jo tosi paljon hyviä ajatuksia miten sitä viettää. Kynttiläillallinen tasokkaassa ravintolassa pitkän kaavan mukaan ja kuumaa lempimistä päälle ;) saa multa pisteet, etenkin kun teillä on rajallinen aika käytettävissä. Ei varmaan kannata ämpätä päivään liikaa ohjelmaa, että ei mene suorittamiseksi, mutta etteköhän keksi teidän näköistä ja tuntusta tekemistä.

Rakkausvauvalla oli ollut ihana ilta rakkaan kanssa! Mä oon niiiin kade :)...Tuliko olo, että jaksaa taas paremmin kotona ja itsensä kanssa, kun pääsi välillä tuulettumaan?

Dumlekin oli saanut maistaa vaikeasti nukutettavan vauvan hoitoa. Kyllä nuo rutiinien/rytmien vaihdokset jo aikas pienestä alkaen näköjään aiheuttaa ongelmaa. Minäkään en mielellään aamupäivästä lähde kyläilemään, ellei Olivia pysty nukkumaan päikkäreitään vaunuissaan, muuten meillä on pakka heti ihan sekaisin. Toivottavasti huominen Jumbo-keikka sujuu kuitenkin hyvin, kun tyttö matkarattaissa kuitenkin voi nukkua mammojen jutustellessa *koputtaa puuta*.

Apinaemolle kärsivällisyyttä ja pitkää pinnaa noissa nukahtamistouhuissa. Muistelen, että meillä esikoinen oli sellainen, että iltaisin vaati monen tunnin nukutusrituaalit ja siltikin saattoi sänkyyn laskettaessa herätä ja aloittaa huutokonsertin, jolloin koko touhu aloitettiin taas uudestaan. Muistan kuinka silmät rävähtivät auki, juuri kun luulit että tyttö on syvässä, sikeässä unessa. Rasittavaahan se on.

Piiun kanssa jatketaan varmaan viestittelyä huomisesta kimppakyydistä yms. Mitenkä sen paikan kanssa nyt sitten on, tavataanko ruokapuolella vai kahvilassa? Ruokapuolella varmaankin saa myös kahvia ja pullaa, jos joku ei halua syödä siihen aikaan, mutta saako kahvilapuolella ruokaa (kysyy toinen, jolla on aina nälkä)?Tunnetko Colis Jumboa miten hyvin, tarvitsetko tarkempia ohjeistuksia?

Hauska kulla parin viikon päästä mitkä tulivat Typykän, Dumlen ja Unikon tyttöjen nimeksi, kun kaikki samana päivänä syntyneet ja kastetilaisuuskin samaan aikaan ja tiedossa perin harvinaisia nimiä otaksun :). Kohta pistetään arvauskisa pystyyn :)!

nyt meidän prinsessa heräsi.

Vierailija
32/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiviikonloppu meni ihan loistavasti, mukelo nukkui yönsä kuin tukki ja vain kerran heräsi syömään ja muutenkin oli aivan ihanaa. Viime yönä sitten kitistiinkin ja natistiin niin että mä olen aivan unessa! Onneks Luka nukkuu nyt partsilla ja mä kaadun ihan juurikin heti sohvalle myös.

Tunnen Jumboa jonkun verran, mutta en tiedä missä siellä on Amarillo.. Chicosin tiedän kyllä siinä ravintolamaailmassa ja mitäs muita siinä sit onkaan, Hese, Rosso.. Mut enköhän mä löydä! Lounas passaa mullekin mainiosti. Mites muuten luulette, kuinhan me mahdutaan sillon 11 aikaan sinne? Ainakin 5 äitiä ja vaunut vie jo aikas ison tilan =).. Vai meinaatteko te ottaa vaunuja mukaan? Kantoliina olis varmaan tässä tapauksessa kätsy, mutta eipäs meillä sellaista ole. Ja rintareppu on vähän hankala!

Nyt mä väistyn hetkeksi tuonne sohvan pohjalle mutta palailen varmaankin vielä tänään!

Colis

Vierailija
33/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö nukkuu kuistilla kun ei viitsi sitä tonne räntä/vesi sateeseen laittaa sillä kyllähän tuo sadesuojakin läpi kastuu jos kauan sateessa on.

On ihana olo vieläkin viikonlopusta.oli perjantaina sitä ulkona tuulettumista ja la&su rauhallista kotiköllimistä " kaikilla herkuilla:)" .Haikarapolska tuli todellakin sellainen olo että nyt jaksaa taas ja parisuhdekkin kukoistaa kuin olisimme vastatavanneita:)

Tammikuussa sitten kylpylään ja sitä ennen pipahdetaan joku ilta ulkona syömässä.

Hääpäivä vinkkiin sanoisin samaa kuin haikarapolska eli ei ainakaan liikaa ohjelmaa.Käykää yhdessä kylpemässä ja vaikka syömässä ja sitten sitten ihan kahdenkeskeistä aikaa...

Mielestäni voi vasempaan nmettömään laittaa kaikki sormukset jotka mieheltään on saanut jos vain mahtuu.Siinähän ne on kaikki sitten rakkammat rivissä.

nyt kauhee huuto

Vierailija
34/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikäs Chicoksesta siellä Jumbon ravintolamaailmasta oli kyse, en vaan muistanut oikeaa nimeä. Tuli mieleen, että voin soittaa sinne ja varata pöydän ja kysellä vähän mitenkä saavat meidät hyökkäysvaunuineen mahtumaan..

Vierailija
35/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitettu on ja varattu pöytä 6 hengelle, jos lisää porukkaa tulee, niin sitten hommataan lisäpöytiä. Pöydät ovat heti siinä aulan lähellä sisäänkäynnissä, jotta saadaan vaunut mahtumaan niin, että eivät ole tarjoilijoiden ja muiden asiakkaiden tiellä.

Vierailija
36/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän sonja siellä jo vauvan kanssa sadevaatteet nskassa odottelee.Jumbossa on mm.Chicos ja fazer josta molemmista saa ruokaa.Fazerilla tosin ei nin laajalista mutta on hyvää ruokaa jota kokit valmistaa avokettiössä odotellessa.Fazerilla on tilavampaa liikkua rattailla kun on väljempi paikka siksi ehkä parempi kuin chicos mutta molemmat käy mulle!!!

Nyt täytyy mennä.

palataan::::::::

Vierailija
37/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti ennen kuin säntään esikoista hakemaan päiväkodista. Musta tuo Chicos kuulostaa tosi hyvältä ja tosi hyvä idea varata pöytä etukäteen, sillä kuusi mammaa vaunujen kanssa tosiaan vie hieman tilaa ;) ja lounasaikaan saattaa olla täyttä. Huomisiin, Unikko

Vierailija
38/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun varasit hakarapolska pöydän!

Huomenna sitten nähdään chicosssa klo:11.00=)

Munkin täytyy könytä sängystä ylös hyvissä ajoin ettei tule kiire.Tänään noustin Aadan kanssa vasta kympiltä.

Dumlen kuukautista,toivottavasti ne ei nyt velä alkasi.Mulla ne on alkanut vasta imetyksen jälkeen eli n.puolen vuoden päästä synnytyksestä.Onpa ollu kyllä ihanaa kun ei oo niitä ollu.Jälkivuotokin ol mulla tosi niukkaa koko ajan.

Ehkäisylaastareista piti vielä kysellä että tietääkö kukaan niiden huonoja puolia??Nyt pitäisi kyllä jo alkaa jotakin hankkimaan sillä keskeytetty yhdyntä on niin " keskeytetty" =)Kumien kanssa ei todellakaan viitsi alkaa puljailemaan!

Hormoonikierukkaa olen myös ajatellut mutta jos se ei hormoonien vuoksi sovikkaan niin hukkaan menee nekin rahat.

Uma tuumaili että miksiköhän mies olisi valmis vihille vasta muutaman vuoden kuluttua,enpä tiedä mitä miehesi ajattelee jos kerran ei tarvitse edes viettää mitään suuria häitä.Ymmärrän hyvin huolesi jos jotakin työreisussa sattuisi niin olisi sitten eläkkeestä jotakin turvaa!Toivottavsti pääsette sopuratkaisuun!

Colis,otan minäkin vaunut mukaan.Melkeinpä pakolliset että pystyy itse syömään(jos pystyy)niissä on sentään paras unia nukkua.

Vauvakuvia olitte laittaneet.Eipä meillä enään ole pikkuisia" ruttunaamoja" vaan ovat vauvelit jo ihan itsensä näkösiä söpöliinejä!!

Nyt täytyy lopettaa mutta huomenna nähdään=)

Vierailija
39/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin tänään Miroa toisen kerran vyöhyketerapeutilla, saas nähdä miten jätkä nyt reagoi. Ainakin siellä piereskeli miehekkäästi ja teki vaipan täydeltä kakkaa....viime käynnin jälkeen vaan ne vähätkin unet puolittu, joten toivottavasti ei enää vähene.....

meilläkin isänpäivänä tehtiin pekoni-makkara-munakas aamiainen ja olin satsannut vielä enemmän päiväruokaan, kun vasta oli ristiäiset ja esikon synttärit, joten kakku ei oikeen enää iskeny ja ravintolaan ei viittitty lähteä kun kaikki paikat olis kuitenkin ollu täynnä.....jahas, tarttee taas mennä

Mitä Kewalle kuuluu????

Vierailija
40/43 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas viikonloppu takana. Kovasti oli tohinaa kun lauantaina meillä oli ne nimijuhlat. Piti olla alunperi vasta viikon päästä, mutta toiset kummit Ruotsista tulivatkin jo nyt Suomeen. No juhlat menivät oikein hyvin. Veslikin oli niin kiltisti ja itkemättä. meni jopa nukkumaan parvekkeelle ilman että tarvitsi kvelemässä käydä! Laitan tähän kuvan Veslistä juhlatamineissa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=1218431.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1218446.jpg

Isänpäiväkin meni mukavasti. Menimme puoliltapäivin mun pappalle, jossa sitten olikin puolisukua samaa aikaan. Kiva oli nähä sukulaisia. Siellä Vesli vähän itkeskeli kun oli niin väsynyt. Nukahti sitten tissin jälkeen turvakaukaloon. Illalla sitten käytiin mun isän luona. Mun vanhemmillehan Vesli on jo 8 lapsenlapsi.

Tänään oltiin Aamupäivällä kaupungilla. vesli nukkui noin tunnin verran. Sen jälkeen ei ole nukkunut kuin pari puolen tunnin jaksoa. Yleensä nukkunu tähän mennessä jo ainakin 2-3 2 h unet. Viimiset päikkärit nukutaan niin että heräilee vasta ennen kaheksaa ja iltaunille mennään silti jo 21.00-21.30. Poju ei yleensä ole hereillä kuin sen 1-1,5h kerralla.

Mä en oo varma onko mulla menkat alkanu vai voiko jälkivuotoa olla vielä? Mulla jälkivuoto ( verinen) loppui noin 2 viikkoo sitten ja nyt lauantaina alkoi verinen vuoto joka yhä jatkuu. Vuotoa ei ole paljoa. Parilla siteellä pärjää vuorokaudessa. Ite toivoisin et on menkat, jotta saisin pian alottaa ne pillerit. Nuoo kortsut ei ole meillä mitenkään suosittuja.

Ens viikolla mulla ois sitten vihdoin se jälkitarkastuskin ja saan toivottavasti luvan aloittaa " hikijumpat" . On jo niin kauhea tarve alkaa kuntoilee/treenaamaan kunnolla.

Varasin muuten juuri mulle ja miehelle pöydän tän kaupungin yhestä hienoimmasta ravintolasta. Tarkotus ois 24 pvä viedä Vesli hoitoon mun vanhemmille illaks. Katsotaan miehen kans joku hyvä leffa, nautitaan kahestaan olosta ja käydään syömässä kunnolla. kaikki nämä tehän jo aluillasta kun Vesli ei nukaha ilman tissiä. Syömään mennään jo kuudelta, jotta saadaan poju haettua kotiin kaheksan pintaan.

Kukas toinenkin oli käyny vyöhyketerapiassa? Oli muistaakseni huutanu sit seuraavan yön? Se on kuulemma ihan normaalia. Meilläkin alkoi hoito tehota vasta kolmannen kerran jälkeen.Nykyään Vesli saattaa itkeä vain kerran viikossa samalla lailla kuin ennen. Suosittelen kyllä hoitoa.

Sitten siitä kun tuumailin sitä miks mies ei halua vielä naimisiin. Noo kaippa mä syyn tiedänkin , mutta mutta. Miehelle kaikki on niin uutta. Kihloihin menostakin puhuttiin aika kauan, ennekuin oli valmis siihen. minä kun olen miehelle eka seurustelukumppani. Vauvan suhteen oli aikalailla heti valmis,mutta nuo kihla ja naimisiin menot on isompia kynnyksiä sitten. Kaippa mä joskus pääsen naimisiin ja onneks mies ymmärtää mun kannan siitä turvasta ym. Sen mies on sanonu et, jos tahtosin kirkkohäät, niin saisin kuulemma odottaa tosi kauan! :) Onneks en halua.

Meillä mies on alkanu jo pakkaileen tavaroita (ylimääräsiä ja tarpeettomia) laatikoihin. Mukavampi näin pikkuhiljaa tehä kuin sitten kerralla. Meillähän ois toiveissa muutto maaliskuussa isompaan asuntoon. kaikki tiesti riippuu siitä saadaanko tämä asunto myytyä ja löydetäänkö vuokra-asunto.

Mutta nyt täytyy mennä taas!

Uma + Vesli 7 vko +3 pvä