~~*SyysSissit ma-ke*~~
Kommentit (43)
Eetu nukkuu pihalla vaunuissa neljättä tuntia ja kohta kuitenkin herää, kun olen koneella. Tänään ajattelin mennä lenkille kun tuo isukki palautuu kotiin tuolta sählystä. Kaupassa ajattelin käydä vähän jugurttia ja jotain iltapalaa hakemassa. Kävellen siis tarkotus eli kilometreja kertyy sitten yhteensä jotain 7. Eilen kävin pikkusella lenkillä yksin pitkästä aikaa, ja kyllä teki hyvää. Pidempäänkin olisi jalat toimineet, mutta iskällä oli lentopallo, niin olin kellon kanssa liikkeellä...
Olikos teillä kivat reffit?
Olikos ne kuvat Veslistä? En nyt yhtään muista... Oli oikein iloisia kuvia. :D Itellekin nousi oikein hymy, vaikka Eetukin on oikein hymypoika... :) Ei nämä meidän vauvat kyllä olekkaan enään mitään ruttusia, vaaleanpunaisia kääröjä vaan ihan oikeita ihmisen alkuja.
Soitin juuri siskolleni joka, että pystyisikö hän olemaan Eetun ja Miran kanssa jos me miehen kanssa pikkusen vietettäisiin sitä hääpäivää... Kyllä lupasi :) riippuu vain mun äidistä, kun leikattiin se lonkka ja nyt hän on sitten paikallisessa tk osastolla ja koskaan ei tiedä koska pääsee kotiin. Eli sen mukaan sitten mennään jos mummu on jo kotona ja lastenvahti onkin mummun kanssa...
Eetu nukkui taas viime yönä 7 tuntia. 6 heräs syömään ja sitten taas jatkoi uniansa. Neiti halusi kattomaan lastenohjelmia, niin avasin telkun ja menin ite takasin maate. Heräsin puol 10 !!! ja herra veteli vielä sikeitä. Neiti lauleskeli alhaalla ja oli ollut kuulemma kivaa. Nälkäkään ei kuulemma ollut, kun oli jo syönyt 2 jugurttia :D Liekö vanhempien laiskuutta, että 4,5 vuotias hakee kaapista itse syömisensä. :)
Mutta nyt on kyllä ihan pakko mennä kattomaan, että onko se poika enään hengissä tuola vaunuissa...
Mukavaa illan jatkoa!
Kiitos Piiu&Miko, Unikko&" pikkusisko" , Rakkausvauva&Aada ja Colis&Luka!
Mukava oli tavata, aika vain riensi liiankin nopeasti. Ehkäpä se kertoo vain sen, että seura oli mitä parhainta :)!
Kohta taas uudestaan!
Haikarapolska&Olivia
Huhhhhh! Oltiin viikon vauvan kanssa sairaalassa, eli sen takia ei ole meistä kuullut mitään... Onneksi vaan pelkkä räkätautia se oli, mutta säikähtin kunnolla kun vauva viime maanantaina oli ihan veltto ja ei syönyt kunnolla. Sairaalassa otetin kaikki kokeet(luuydin näyte yms) ja vauva sai 3 päivää antibioottejä (päässä kanyyli ja sen kautta), mutta lopuksi kaikki ok. Että varmasti sama tauti kun isoveljellä... Olipa ehkä jollakin tavalla hyvä, sain olla kahdestaan vauvan kanssa ja isä oli esikoisen kanssa kotona. Vähäisen on vielä poju räkäinen mutta toivottavasti parantumaan päin.
En kerennyt lueskella kaikkea, mutta kiva että tapailette Jumbossa.
Ei kyllä se sairastelu vaikuttanut yöuniin, taas 2h välein yöllä syö ja päivisin ei nuku. Onneksi mun äiti täällä ja ei oikein enää itkemistä kuule, kun kanniskellaan ja hyssyttellaan koko ajan:)
Maisteltiin muuten maissivellia 30ml tänän ja huomenna jatketaan... Jospa sais vähän pidennetty niitä syöntevälejä. Mun äiti sanoi minulle että lapsi raukka, olet kun lehmä (vauva siis edelleen roikku vaan tissilla ja ei nuku päivisin).
Nyt mentävä, esikoinen uhmailee kovasti...
kewa ja poika 7,5vko
Todella mukava kuulla sinusta kewa!!! Onneksi nyt kaikki hyvin! =)
Kiitos kaikille Jumbossa olleille, oli todella mukava nähdä. Pian taas tavataan, ja tervetuloa kaikki muutkin mukaan.
Mies nukutti Mikon minun ollessa saunassa, joten nyt köllimään sohvan nurkkaan..
Oli kva tavata ja toivottavasti näemme taas lähiaikoina ja silloin muutkin kynnelle kykenevät mukaan vaikka jouluostoksien ohella pysähdytään syömään ja seurustelemaan.
Niille ketkä eivät päässeet mukaan niin kokoonnuimme chicosiin syömään ja siellä sitä sitten vierähti 3h,syötiin ja juteltiin ja mukavaa porukkaa oli:)
Meillä Aada ei nukkunut viime yönä kolmen jälkeen eikä myöskään päivällä kuin pikkutirsoja niin onpa tyttö nyt sitten niin väsy ettei nukahtamisesta tule mitään.Mies sitä nyt nukuttelee ja minä menen kohta.
Palailen paremmalla ajalla huomenna.Lähdetään aamusta turkuun mutta kone on mukana ja nettiyhteys täytyy työnpuolesta huoneeseen ottaa joten jos vaan ehdin niin sieltä sitten näpyttelen.
Toivottavasti huomenna on hyvä ilma sillä ajattelin siellä kaupungilla Aadan kanssa tehdä kunnon kävely lenkin.
nyt kauhee huuto..
mentävä.
Kiva kun tulit kewa ilmoittautuu,,huomenna paremmin.
Kiva oli kuulla Kewasta. Varmasti tuollainen säikäyttää, onneksi kaikki nyt hyvin.
Ja kiva että teillä oli onnistunut tapaaminen Jumbossa. HArmi kun asutaan täällä niin " kaukana" . Muuten olisi kiva tulla mukaan.
Meillä kaikki mennyt niinkuin ennekin.. Eli hyvin. Vauva on kiltti mutta nyt alkaa luonnetta näkymään enemmän. Ihana seurata hänenkin kasvua. Kova on poika nukkumaan, onneksi niin, ei isommat veljet koe jäävänsä " paitsioon" .
Flunssaa meinaa meille pukata, toivottavasti ei kestäisi kovin kauaa ja myös että vauva säästyisi siltä..
Kivoja kuvia olitte söpöliineistänne laittaneet.. Hurjaa, mutta totta, että suhteellisen pian vasta mahassa olleet vauvamme ovat " isoja" ja alkavat liikkua, ryömiä ja kääntyillä..
No mutta, nyt Hyvät yöt!
Olipa Kewa kiva kuulla sinusta, onneksi äitisi on nyt apuna lasten hoidossa! Kaikkea hyvää teille :)
Fiiakin piipahti, flunssat tahtoo jyllätä näin syksyisin, juu.. Onpa teillä siellä hyvät oltavat, kun pikkuinen vetelee noin hyvin uniansa :)
Jumboilijatkin olivat saaneet nauttia jutusteluista..
Meinas käydä tänään hullusti - Kun hain isompaa tyttöä eskarista, jätin auton käyntiin pihaan ja vauvan autoon, niin kuin yleensäkin teen. Palatessa autolle, ovet oli menneet jostain ihmeen syystä lukkoon! Ensin ajattelin että on jäätyneet, mutta lukossa olivat, en ymmärrä miten oli mahdollista kun avaimet virtalukossa.. Mutta kävin eskarin puollelle ilmoittamassa ja eskari-ope soittikin heti talonmiehelle, jos hänestä olisi apua.. Hetki funtsittiin et mitäs nyt - vauva, avaimet ja kaikki " omaisuus" lukkojen takana. No talonmies keksi soittaa meidän taloyhtiön huoltomiehelle, joka tulisi avaamaan mulle kotioven, jotta saan auton vara-avaimen sisältä..! Jes, onneks välimatka oli lyhyt, sain auton ovet auki ja Hillakin nukkui tyytyväisenä autossa. Täytyy myöntää että säihkähdin hirveästi, mitä vielä, jos joudutaan palokunta soittamaan paikalle tai Hilla huutaa pääpunaisena autossa.. Huhhuh, kaikkea sitä tapahtuukaan.
Hilla on nukkunut hieman vähemmän päikkäreitä tänään (kiitos äidin menojen) ja siitä hyvästä nukahti jo hetki sitten yöunille tai toivottavasti yöunille. Pitäs varmaan käyttää tilanne hyväksi ja mennä itsekin nukkumaan, ei vaan malta ja BB:kin alkamassa :P Epäilen että heräilee yöllä ainakin pari kertaa syömään.. Viime yönä söi 4:ltä ja 6:lta.
Jeps, mutta öitä! Dumle ja Hilla 6vkoa - Kuka se kysyikään että eikö tule Hillaa ihan oikeaksi nimeksi, niin ei tule :) Mies ei hyväksynyt.
Ps. Nyt mäkin sain Veslin kuvat auki, ihan herrasmieshän se siellä oli :)
Kiitos kaikille Jumbossa olleille mukavasta seurasta, aika tosiaan meni kuin siivillä ja suoraan sain sieltä lähteä päiväkotia kohti, jotta ehdin esikoisen hakuun. Otetaanhan tosiaan uusiksi ja vaikka isommallakin porukalla ;)
Hui millainen viikko Kewalla, onneksi sulla on nyt apujoukkoja siellä, toivotaan, että pienokaisen yöunetkin pitenisivät.
Dumlellakin oli hurja tilanne, osaan kuvitella, että itsekin kovasti pelästyisin. Joskus olen aamulla lehteä laatikolta hakiessa miettinyt, että mitä jos avaimet jäisikin sisälle ja ovi menisi kiinni ja lapset jäisi sisälle. Pää kun on niin hajamielinen, joten en yhtään ihmettelisi. Onneksi ei kuitenkaan ainakaan vielä (koputtaa puuta) niin ole käynyt. Onneksi sait ovet auki ja Hillakin nukkui.
Ihania kuvia oli pienokaisista, kyllä ne vaan nämä vauvat kasvaa niin vauhdilla, meilläkin neiti nyt sylistä yrittää kovasti katsella tietokoneen ruutua, ei enää mikään ihan vastasyntynyt vaan kovasti jo koitetaan maailmaa tutkailla. Äiti vaan toivoisi, että välillä maltettaisiin nukkua ;) Yöt on kyllä mennyt ihan ok, mutta alkavat vaan turhan myöhään äidin rytmiin verrattuna.
Hyviä öitä,
Unikko ja " pikkusisko" reilut 6 viikkoa
Täällä on sorkkarauta viuhunut heti aamusta. Revin kaksi seinää eteisestä auki, lähti seinälevyt, listat ja vanhat pistorasiat (tiedän ettei niissä ole sähköä).. Kohta on kuulkaas eteinen niin rumassa kunnossa, ettei mieskään voi olla sitä laittamatta!!!! =)
Ja kohta jatkan hommia, nyt alkaa tapahtumaan.
Terveisin remppareiska pikku apulaisineen. Apulainen vain kovin uninen.. =)
Piiu se sitten polkasi projektin käyntiin :) kirjaimellisesti. Eiköhän nyt tuo vihje miehelle ole tarpeeksi näkyvä, jotta nääs hommat siitä vielä enemmänkin edistyy. Muista, Piiu huohahataa välillä :). Meilläkin vajaa kaksi vuotta sitten rempattiin lasten huoneet ja olkkari ja itse käytin samanlaista taktiikkaa. Kun mitään ei alkanut tapahtumaan, aloin itse repimään tapetteja ja listoja pois tyttöjen avustuksella. johan sitten mieskin kiireesti kantoi kortensa kekoon ja jostakin se aika sitten lopulta löytyi. Kyllä me mammat ollaan sitten fiksuja!
Kiva kuulla susta Kewa, vaikka uutiset olivatkin ikäviä. Hyvä, että nyt tilanne siellä vauvan kanssa parempi ja äitisi on apuna. Paljon jaksuja sulle ja muista, että olemme täällä kaikessa " hengessä mukana" ! Voimahali!
Missäs päin maailmaa sinä Fiia vaikutatakaan? Niin kiva tosiaan olisi, kun Sissi-porukkaa näkisi enemmänkin ihan livenä.
Rakkausvauva, piti sulle vielä eilen sanomani, että Ladyvita plus voisi olla nyt hyvä lisä sulle, kun tuo syöminen huonoa. Sitä on saatavilla ihan Prismastakin ja maksaa noin 13e 120tbl laatikko. Kirkasvalolamppuakin kannattaa harkita vakavasti.
Colis, oliko tonttupuku Lukalle sopiva? Mun olisi ehkä kuitenkin kannattanut ottaa se 68cm tonttumekko. Kävimme eilen vielä pienemmällä jengillä (Piiu, Colis ja minä)koluamassa nopeasti Jumbon kauppoja ja KappAhlissa ihania tonttupukuja myynnissä vauvoille. Näin vinkkinä muillekin.
Kivoja kuvia Veslistä taas, meillä avautui ihan ongelmitta nuo.
Palailen myöhemmin...
Uskomatonta miten tuollaista voi tapahtua! Hyvä, että sait apua nopeasti ja Hillakin nukkui koko ajan. Voin kuvitella, että ylimääräisiä sydämentykytyksiä varmasti tuli...Hui. Loppu hyvin kaikki hyvin.
Itsekin jätän avaimia ties mihin joten sydäntä kyllä kylmäsi Dumlen tarina. Ja usein ei ole edes puhelinta mukana kun hötkyilen pitkin Espoota. Jospa nyt skarppaisi vaikka hetken kun kuuli miten toisille on käynyt :)
En yhtään muista mitä piti kommentoida, tyllerö tuolla jo tuhisee joten pian pitää taas lähteä ruokkimaan. Pohjaton vatsa näyttää olevan meidän neidillä.
Hauskaa oli näemmä ollut Jumboilijoilla, harmi että meiltä on sinne niin pitkä matka. Olisihan se kiva nähdä sissejä ja äitejä ihan livenäkin. Ehkä sitten joskus myöhemmin jaksamme mekin raahautua.
Ristiäiskutsut sain eilen postiin, niitä piti tehdä 17 kappaletta ja aika homma siis kuitenkin. Vieraita tulee 33 aikuista plus pappi ja lapsiakin 17 sankari mukaanlukien eli aikas kekkerit saadaan aikaan. Mutta jos haluavat kerran anoppilassa järjestää niin senkun sitten, en jaksanut tapella lopulta vastaan.
Sain vihdoin aamulla aikaiseksi hankkia itselleni talvikengät, nyt se talvi näyttää tulleen tänne pääkaupunkiseudullekin. Ihan kuulkaa lasten osastolta ostin mustat Viking Gore-texit. Nyt ei varpaita palella vaikka seisoisi päivät pitkät tyttöjen kanssa pihalla mäkeä laskemassa. Bongasin muuten Prismassa Liberon mega vaippapaketin hinnaksi 13,90. Noita 5-8 kilon vaippoja on siinä 88 kappaletta. Ovat tainneet laskea hintoja sillä viimeksi se mielestäni oli kyllä 15,90. Hyvä näin kun vaippoja tuntuu kuluvan.. Nan laatikot seisovat keittiössä eikä käyttöä näytä olevan, saas nähdä kuluvatko ennenkuin päivämäärä menee keväällä umpeen.
Meille on perskuta rallaa tullut muuten jotain jauhokoisia, muutama lentävä perhonen on ilmaantuntu ja roudasin toissapäivänä kaikki kamat parvekkeelle ja kolusin kaikki avoimet paketit ja heitin pois vaikka mitä. Nyt myrkytän tyhjiä kaappeja, vaikka tuntuu kyllä että ne tulevat jostain muualta kuin meiltä. Toivottavasti saan hävitettyä, yök mikä tunne tulee kun ajatteleekin että moiset ötökät pitävät meillä majaa.
Koulutöitä tehtynä tällä viikolla tasan zero riviä, jospa nyt aktivoituisi edes hetkeksi kun saan tytön syötettyä.
Palataan taas asiaan, tosi kiva muuten kun on maa valkoinen. On paljon virkeämpi itsekin kun ei ole niin synkkää ja pimeää-tai sitten alan tottua tähän valvomiseen. Meilläkin tyttö syö noin yhden ja neljän maissa ja sen jälkeen jaksaa odotella että herätään ennen seitsemää. Eli aika kohtuullista jos pääsee 2-3 heräämisellä per yö.
T: Typykkä ja neiti ties minkä niminen pian jo 7 vkoa (mietin edelleen sitä miehen uusinta ehdotusta eikä ihan heti tunnu täysin loistavalta)
Oli kyllä ihan hirveän hauskaa nähdä teidät livenä =)!! Pian uusiksi!!
Kiva kuulla tosiaan Kewastakin, onneksi pääsit sitten säikähdyksellä!! Mutta on sulla kyllä ihan luvattoman rankkaa silti!! Onneksi sulla on äiti tällä hetkellä apuna. Ja toivotaan että maissivelli alkaa auttamaan noihin syöntiväleihin.
Haikarapolska: En viitsinyt vielä koittaa sitä pukua Lukalle kun pikkuherra oli koko illan niin seurustelevainen että annettiin vaan pojan touhuta niitä juttuja! Mutta kyllä se puku jokatapauksessa oikea koko oli. Viikko sittenhän mitta oli 61,5 joten ihan mahdotonta kai olisi että 5 viikon päästä se 62 kokoinen enää mahtuisi. Ja voinhan mä tosiaan tostakin leikata ne tossukat pois ja kääntää lahkeita jos niikseen tulee. Jos se mekko tuntuu olevan liian pieni ja sitä et voi vaihtaa siellä kotikulmilla niin pistä se mulle postiin ja mä käyn se sit vaihtamassa ja postitan isomman sulle. Voiko niitä muuten vaihtaa missä vaan ko ketjun liikkeissä`? Laita meiliä tarvittaessa niin laitan sulle osoitteeni!
Piiu, toi on takuulla ihan paras taktiikka saada remppa valmiiksi!! Noin mäkin kyllä tekisin =). Mut älä tosiaan revi itseäsi siinä hommassa!
Dumle: Kiva tilanne sulla! Mulle kävi kerran noin koiran kanssa ja firman autolla. Ulkona 20 pakkasta, auto onneks käynnissä ja koiranpentu ja mun käsilaukku avaimineen sisällä autossa ja mulla kova kiire tietenkin. Onneks puhelin oli taskussa. Ensin soitin iskälle kun asuin viel Tampereella silloin ja yritettiin murtautua sinne mutta ei auttanut. Lopulta jouduin soittaan lukkosepän apuun. 90 euroa maksoi mutta onneksi oli firman auto joten laitoin kuitin sitten vaan laskutukseen, vaikka oli viel lauantai päivä. Sen jälkeen en ole uskaltanut jättää autoa käymään! Lukkoseppä silloin sanoi että jotkut automerkit saattavat kovilla pakkasilla napsahtaa itekseen kiinni. Mä olin jo koiran takia ihan paniikissa vaikka lämmitys oli täysilla ja pentu nukkui yhtä täysillä. Voin vaan kuvitella sun hädän eilen!!
Luka nukkui viime yönä ärsyttävän huonosti. Eka pätkä tosin oli pitkä, 9-2.30 mutta sen jälkeen 4,5,6 heräsi. Ja kitisi joka kerta melkein sen tunnin. Otin pojan kuudelta sit meidän väliin ja kitinä jatkui siinäkin mutta joka tapauksessa noustiin sit vasta n. kl 12. Poika olis todellakin noussut aikaisemmin mutta mulla särki pää ja kaikki niin etten kyennyt. Tarvii kyl huomenna nousta itekin ajoissa ja koittaa taas tasata pojankin rytmiä. Nälkä sillä silti tuntui joka kerta olevan..
Auttaiskohan se maissivelli? Ootteko te muut jo näin aikaisin alkaneet sitä antamaan? Kewa ainakin jo pienillä määrin totuttaa poitsua.. Sen mä kyllä tiedän että suositus on myöhempään, mutta mites neuvolat ovat suhtautuneet? Toisaalta, ensimmäinen noin risa yö meillä vasta oli joten ehkä mä hieman hosun asian suhteen! =)
Nyt mä viikkaan pyykit kaappiin ja laitan itseni kuntoon. Ollaan lähdössä ostamaan niitä matkarattaita heti kun mies tulee!! Mies innostu niistä oikein tosissaan!! Ja kyllä ne niin käteviltä vaikuttivatkin että helpottuu meidän reissaaminen varmasti paljon! Ihailin siis eilen Haikarapolskan ja Piiun kätevännäköisiä ja ihanan simpsakoita vaunuja! Kaikkea oppii kun vanhaksi elää =) Mä en ollu sellaisista edes kuullut aiemmin!
Palataan!
Colis ja Luka
Ja niin avautui muutkin seinät, paitsi se, joka vaan maalataan. Miehen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen, kun hän ruokatunnille saapui.. =) Mutta alkoipa hänkin sitten suunnittelemaan uusien ikkunoiden hakua maanantaiksi.. Ja viikonloppuna seinät saavat koolauksen ja villat, joten.. Nappiin meni tämä homma!
Dumlella tosiaan ollut järkky paikka.. Ikäviä tuollaiset tilanteet.. Onneksi kaikki meni parhain päin. Muistan myös kerran kun lähdin vuosia sitten roskapussia viemään pikaisesti ja ovi paukahti kiinni ja vauva sisällä. Onneksi oli varaavain naapurissa ja naapuri kotona
Meillä poika täyttää juuri kolme kuukautta, ja me maistelemme iltaisin maissivelliä. Asiastahan oli keskustelua joku aika sitten ja toisilla taisi nousta asiasta niskakarvat pystyyn.. =) Kukin menee tavallaan!
Ihana auringon paiste ulkona. Avasin joka kaikki sälekaihtimet ihan ylös asti auki, jotta valo pääsee sisään. Tosin ikäväkseni huomasin, että ikkunat näyttävät taas likasilta. Juurihan mä ne pesin ennen ristiäisiä! Pöh!
Nälkä kurnii masussa.. Menen katsomaan joka kirjolohikeitto olisi valmista.
Aurinkoisin terkuin remppareiska Piiu kera Mikon.
Maa on kyllä ihanan valkoinen ja talvinen tunnelma on täällä meilläpäin.
Meilläkin oli viime yö hieman levoton, kuten taisi ainakin Lukalla olla. Meillä tyttö nukahti vasta kahden maissa illalla ja rohisi hieman, toivottavasti ei ole flunssa tulossa. Laitahan Colis, mihin rattaisiin päädyitte. Itsekin vielä pohdin rattaiden ostoa.
Typykällä on tulossa kunnon juhlat, meillä tulossa väkeä ristiäisiin noin 30 henkeä ja sekin tuntuu musta jo ihan paljolta ja mietin juuri kakkujen tilaamista. Tuo juhla anoppilassa kuulostaa mukavalta, ei sitten tarvitse niin paljon stressata.
Piiu oli pistänyt tuulemaan;)
Vaunuista kuuluu taas ääntä, ei oikein tuo nukkuminen tunnu tänään onnistuvan, taidamme lähteä käymään kaupassa, josko auton koppaan nukahtaisi...
Unikko
Mun jälkitarkastus oli tänän, kaikki ok, paino on laskenut ehkä liikakin, terkka sanoi että ei voi enä lisää laihtua (mitäs teet, syön kyllä paljon???) Masennusta on ilmassa, mutta kaavaken täytin 1,5vko sitten ja nyt on kyllä jotenkin pirteämpi olo jo. Kyllä saan ajan psykologille jos tarvin, mutta katsotaan.
Maissivelli eikä tutteli ei kelpää enää pojulle????? Vaan se tissi. Eilen siis meni 30ml hyvin alas, mutta tänän ei suostunut ottamaan. Ehkäpä siis joskus myöhemmin. Rintamaitoa kuitenkin riittävästi. Mun mielestä velli mahavaivoja ei aihettanut.
Poja ruvennut juttelemaan paljon, jaksa jopa olla vähäisen sitterissakin. Että kai se elämä helpottuu, kiitokset kaikille taas tsemppauksesta.
Dumlella aikamoinen tapahtuma, mutta loppui hyvin, hyvä se. Kuvat vauvoista aivan ihania, isot ne muksut jo ovat!
Nyt ulos, kiva ilta-aurinko paistaa.
kewa ja poika 8vko
:D Piiu se on sitten laittanut oikein kunnolla tuulemaan. Se on juuri oikea malli. Anna mennä samaan tahtiin vaan :D Varsinkin jos isäntäkin innostui...
Dumlella aika hurja tapaus. Olisin kyllä mennyt aivan paniikkiin. Onneksi ei ole noin käynyt. Täytyyköhän meidän viedä mummulaan auton vara-avaimet, ettei ole kotona. Mies kyllä pääsee helposti kesken töiden lähtemään. Mulla yleensä auto on ollut käynnissä, kun haen neidin kerhosta, mutta enpä taida jättää enään...
Tänään en ole oikein tehnyt mitään. Pyykkiä pesin ja kuivuri kuivasi... Tilasin H&M:ltä neidille tiikerihaalarin yöpuvuksi. Eli joulupakettiin menee. Tilasin sitten samalla paidan ja pojalle bodyn ja housut. Sillä on jo yhdet sellaset, mutta on niin sopevat herralle, että otin 74cm varastoon. Nyt käytössä on paljon 68cm vaatteita vaikka olikin vajaa 60cm neuvolas. Aika paljon vaatteiden koot vaihtelee valmistajien mukaan...
Neiti vie taas mun hermoja siihen malliin, että kohta olen hourulassa. Piru sentään, kun ei voi yhtään uskoa mitä sanoo. Pussaili äsken kissaa ja just kissa veteli sellasta oikein muhevaa hiirtä :( 4 kertaa sanoin asiasta ja sittenkään ei kuulemma kuullut. Kuulo siis toimii, mutta ei vain mene tonne niin pitkälle... :)
Eetu nukku viime yönä 5 tuntia ja sitten 4 aikaan söi. Nyt nukkuu lattialla, kun ensin kiersi ympyrän vattallansa.
Hain eilen neidille pienen pikkujoulukuusen varastosta ja kyllä oli silmä kirkas. Tuli oikein itellekkin hyvä mieli. Nyt se palaa tuolla keittiön pöydällä.
Odotan oikein innolla sitä meidän hääpäivää. Ajattelin tilata itelle parturin sille aamulle, että on sitten ainakin tukka hyvin, kun lähdetään porissa kääntymään. Näillä näkymin piipahdetaan jossain syömässä ja sitten mennään törsään veronpalautuksia. Pääasiahan on, että saadaan olla rauhassa ja kahden. Olen koittanut miettiä päänipuhki, että mitä ostaisin miehelle lahjaksi. Mutta kai se selviää, kun pikkusen jututtaa miestä. Vaikka sanoo kuitenkin, että sama tuo. Eli ota sitten siitäkin selvä. :) Niitä kai ne miehet on.
Kiva oli kuulla, että treffit onnistui. Olisi ollut kiva olla mukana, mutta matka vain on liian pitkä. Ottakaahan uusiksi... :)
Mutta nyt tekemään lettutaikinaa jääkaappiin valmiiksi ja sitten saunanpesään valkeeta, että päästään saunaan...
Mukavaa illan jatkoa!
vm78 ja Eetu 2kk1vko4pvä
tulin pikaisesti lukasemaan pinot.
käytiin aamiaisella pari tuntia sitten ja sitten otettiin pienet tirsat Aadan kanssa ja kohta ajattelin käydä pyörähtää tuolla Hansa-korttelissa kaupoilla ja sitten suunnataan tohon aurajoen varrelle kävelylle.
Aadalla alkoi viime yönä taaaas nuha.ed.kesti 4 viikkoa nyt taas rohisee ja yöllä ihan kunnolla;((
nyt tässä yksikätisenä ja vessa hätäkin ois joten eiköhän sitä palailla illalla sitten paremmin.
mukavaa päivää!
17 vastaa tähän viestiin (43/43)
moikka
tulin pikaisesti lukasemaan pinot.
käytiin aamiaisella pari tuntia sitten ja sitten otettiin pienet tirsat Aadan kanssa ja kohta ajattelin käydä pyörähtää tuolla Hansa-korttelissa kaupoilla ja sitten suunnataan tohon aurajoen varrelle kävelylle.
Aadalla alkoi viime yönä taaaas nuha.ed.kesti 4 viikkoa nyt taas rohisee ja yöllä ihan kunnolla;((
nyt tässä yksikätisenä ja vessa hätäkin ois joten eiköhän sitä palailla illalla sitten paremmin.
mukavaa päivää!
rakkausvauva
Ei ole ollut oikein aikaa viettää koneen ääressä. Tänään päätin pitää laiskottelupäivän. Kohta taidan mennä nukkumaan ja syömään ennenkuin vauveli herää. Meillä on alkanut jo tämä hankala talvivaiva eli kuiva ilma sisätiloissa. Vauvalla tulee nenä " töhnäiseksi" yöllä ja samoin myös minulla ja miehelläni. Olen laittanut keittosuolatippoja vauvalle nenään päivällä ja yölläkin jos on ollut pahasti tukkoinen. Täytyy varmaan puhdistaa ilmankostutin ja ottaa käyttöön. Ja pyykkiä laitoin kuivumaan makkariin jo eilen . Tuntui jo vähän auttavan. Harmi kun en huomannut tuota tapaamistanne Jumbossa. Olisi ollut kiva tavata teitä muita äitejä. Eilen muuten kokeilin kuinka sujuisi pullosta syöminen. Ja jouduin toteamaan että ei meinaa oikein maistua. Tytöille kelpasi molemmat, mutta tämä onkin vähän vaativampi kaveri. Täytyy opettaa pikkuhiljaa. Eihän tästä pääse muuten mihinkään ilman vauvaa liikkumaan ainakaan puoleen vuoteen. Huh, huh! Tiistaiterveisin oonaiina