Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotitesti.fi: stä tilattu liuskatesti -> raskaana vai en?

12.11.2007 |

Testiin tulee haaleaakin haaleampi viiva. Väriä siinä ei kyllä näy sen kummemmin, vaan haalea yhtä paksu viiva kuin kontrolli viivakin! Onko tämä nyt se nk. viivan paikka?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuon merkkisistä testeistä, mutta niissä, joilla itse olen testannut ei viivan paikka ole tullut näkyviin, ellen ole ollut raskaana. Testissä on silloin näkynyt pelkkä kontrolliviiva.Eli odota vielä pari päivää ja testaa uudelleen. Uskoisin, et silloin on jo väriä mukana.

Vierailija
2/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se täysin mahdollista on :) Haaleuden selittäisi se että nyt vasta 9. päivä ovulaatiosta. Silti olen itse sitä mieltä, että se on viivan paikka :D

Tekis mieli kokeilla samanlaisella testillä laittamalla vettä ja kahtoo tuleeko viivan paikka, heh. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse viime viikolla 9 pvää ovulaation jälkeen muistaakseni samasta paikasta tilatuilla liuskatesteillä kuvailemasi haamun. Iltapäivällä testasin vielä acon kasettitestillä ja siihen piirtyi hento viiva.

Mielestäni ns " viivan paikka" raskaustesteissä on sellainen aivan kapea ikään kuin painauma. Jos tuo saamasi haamuviiva on leveä, niin voisin onnitella ;)

Meriutu

Vierailija
4/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt alkaa jännittämään :D Siis että olisinko raskaana? :O Huih, aika jännää :) No taidan tehdä huomenna uuden testin tai sitten riennän apteekkin ostamaan toisen merkkistä testiä.

Vierailija
5/5 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidempää aikaa kulunut.

Eli malttia vaan.