Mitä kotikonsteja synnytyksen käynnistämiseen?
Eli mitä olette kuulleet, mitkä asiat käynnistävät synnytyksen?
Eihän ne kaikki pidä paikkaansa, mutta kuitenkin;)
Itse olen kuullut seuraavien käynnistävän synnytyksen:
- saunominen
- yhdyntä / sperma (muutama vauva lehti takaperin tämä tieto kumottiin)
Tuleeko teille mitä mieleen?
Kommentit (8)
En minäkään näihin usko, mutta ihan mielen kiinnosta niitä aina lukee:)
Kuulehaan sitä aina vaikka mitä, mutta tuppaa aina unohtuu;)
eli nännien pyörittelyn nimiin vannoo aika moni, kuulemma. Just tulin neuvolasta ja terkka käski kokeilla siivousta, saunaa, seksiä ja kävelyä :)
Luna ja " Aarre" rv 37+4
nuo em. siis eikun lenkille, ja lenkin jälkeen hikisenä saunaan ja siellä seksiä jonka aikana nännien pyörittelyä.Ok!
Kuulostaa niin hyvältä että vois vaikka kokeilla! HEH heh! :D
käynnisti täällä ainakin synnytyksen lapsivesien menolla 5 tunnin päästä 41 +3 viikolla.
kerros tarkemmin miten se tapahtuu? Tai siis tiedän kyllä miten säärikarvat ajellaan mutta mikä ihme taika siinä on? Ja ennenkaikkea miten ihmeessä pääsit kumartumaan nilkkoihin asti? =)
Ainokaisen lähdetyskonsteja meillä: ensin 3 tunnin kävely kauppakeskuksessa, sitten bussilla kotiin ja lopuksi portaat kuudenteen kerrokseen niin lujasti ku vaan jaksaa nousta.
Ei ole omia kokemuksia, mutta kaverini vannoo chicken hornettien nimeen :) Eli reilusti vaan tulisia kanapaloja, niin jopa alkaa homma käynnistymään! Kokeilkaa joku, itse en sappikivien takia uskalla mitään tulista kokeilla. Tulee vielä sappikivut synnytystuskien lisäksi, KÄÄK!
lumityöt pihalla, sen päälle seksiä saunassa :) Vauva syntyi tosin rv38+6, joten " tahallinen" käynnistysyritys se ei ollut. Ehkä olisi muutenkin tullut etuajassa, toinen lapsikin syntyi 4 päivää etuajassa.
Nännien pyörittelyllä sain toisen lapsen loppuraskaudessa suppareita aikaiseksi, mutta vauva ei sillä kertaa kuitenkaan syntynyt.
Pitkä kävelylenkki voi olla edukseen, varsinkin jos on jotain tuntemuksia, että synnytys voisi olla aluillaan.
Minä en jaksa enää uskoa näihin kotikonsteihin :) Tulee sitten kun on tullaksen. Kunhan se on tässä kuussa =)
Zeldatar 40+3