Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotikonsteja synnytyksen käynnistämiseen?

13.03.2007 |

Eli mitä olette kuulleet, mitkä asiat käynnistävät synnytyksen?

Eihän ne kaikki pidä paikkaansa, mutta kuitenkin;)

Itse olen kuullut seuraavien käynnistävän synnytyksen:

- saunominen

- yhdyntä / sperma (muutama vauva lehti takaperin tämä tieto kumottiin)

Tuleeko teille mitä mieleen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kävelylenkki voi olla edukseen, varsinkin jos on jotain tuntemuksia, että synnytys voisi olla aluillaan.

Minä en jaksa enää uskoa näihin kotikonsteihin :) Tulee sitten kun on tullaksen. Kunhan se on tässä kuussa =)

Zeldatar 40+3

Vierailija
2/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään näihin usko, mutta ihan mielen kiinnosta niitä aina lukee:)

Kuulehaan sitä aina vaikka mitä, mutta tuppaa aina unohtuu;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nännien pyörittelyn nimiin vannoo aika moni, kuulemma. Just tulin neuvolasta ja terkka käski kokeilla siivousta, saunaa, seksiä ja kävelyä :)

Luna ja " Aarre" rv 37+4

Vierailija
4/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo em. siis eikun lenkille, ja lenkin jälkeen hikisenä saunaan ja siellä seksiä jonka aikana nännien pyörittelyä.Ok!

Kuulostaa niin hyvältä että vois vaikka kokeilla! HEH heh! :D

Vierailija
5/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynnisti täällä ainakin synnytyksen lapsivesien menolla 5 tunnin päästä 41 +3 viikolla.

Vierailija
6/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerros tarkemmin miten se tapahtuu? Tai siis tiedän kyllä miten säärikarvat ajellaan mutta mikä ihme taika siinä on? Ja ennenkaikkea miten ihmeessä pääsit kumartumaan nilkkoihin asti? =)

Ainokaisen lähdetyskonsteja meillä: ensin 3 tunnin kävely kauppakeskuksessa, sitten bussilla kotiin ja lopuksi portaat kuudenteen kerrokseen niin lujasti ku vaan jaksaa nousta.

Vierailija
7/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omia kokemuksia, mutta kaverini vannoo chicken hornettien nimeen :) Eli reilusti vaan tulisia kanapaloja, niin jopa alkaa homma käynnistymään! Kokeilkaa joku, itse en sappikivien takia uskalla mitään tulista kokeilla. Tulee vielä sappikivut synnytystuskien lisäksi, KÄÄK!

Vierailija
8/8 |
13.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumityöt pihalla, sen päälle seksiä saunassa :) Vauva syntyi tosin rv38+6, joten " tahallinen" käynnistysyritys se ei ollut. Ehkä olisi muutenkin tullut etuajassa, toinen lapsikin syntyi 4 päivää etuajassa.

Nännien pyörittelyllä sain toisen lapsen loppuraskaudessa suppareita aikaiseksi, mutta vauva ei sillä kertaa kuitenkaan syntynyt.