Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa tietää kuka asuu tietyssä osoitteessa?

Vierailija
03.11.2008 |

Mulla on yksi joulukorttituttavuus, josta en ole kuullut vähään aikaan. Jonkinlaista aavistusta on että mahdollisesti olisivat eronneet/eroamassa, joten saanko mistään selville ketkä kaikki on kirjoilla ko. osoitteessa. On hieman noloa lähettää joulukirje heille yhteisenä, jos asuvatkin eri osoitteessa. Puhelimet on firman nimissä, joten sen perusteella en saanut selville.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että pitävät sua kyttääjänä jos osaat lähettää kortin uuteen osoitteeseen ilman että ovat ITSE ilmoittaneet erosta/muutosta.

Maistraatin sivuilla on ainakin nettipalvelu, jossa voi selvittää henkilöiden osoitteet. On maksullinen palvelu.

Vierailija
2/2 |
03.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asuinkumppani ei ole niinkään ystäväni, ja jos ovat eronneet hän muuttaa pois, koska asunto ei ole hänen lainkaan. Mutta jos hän siellä kuitenkin asuu, niin tiedän että loukkaantuu jos laitan joulukirjeeni vain toisen nimellä. Mutta ellei asu, niin en halua nimeäkään laittaa kuoreen. Olen kerran laittanut kortin yhdelle kaverille, jolla laskettu aika oli marraskuulla, niin että laitoin vanhempien nimet ja vauva. Ja sitten selvisi että vauvaa ei ollutkaan. On hieman eri juttu, mutta oli varmaan kamala saada tuo korttini. Heillä ei ilmeisesti ollut voimia kertoa vauvan menetyksestä edes niille, joille olivat raskautta hehkuttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän