edellisestä seksikerrasta jo 3 viikkoa, muilla näin mahtavaa?
kun saakeli aina joku lapsista hereillä, isoimmat kauemmin kuin minä iltaisin ja nuorin herää 07:01, jee. Siis, oikeesti, välillä tuntuu että ei tästä enää tule mitään. En tykkää vessaankaan mennä illalla pikapanolle. Muilla näin?
Kommentit (24)
Olisi sinänsä ollut mahdollista, mutta ei olla jaksettu.
Ei johdu seksittömyys lapsista. En tiedä, mitä on tapahtunut, mutta noin kerran kuussa harrastetaan seksiä. Aina minun aloitteesta. Että ketuttaa.
Hankin sitten rakastajan. Harmi vaan, että hänkin on varattu ja seksiä hänen kanssaankin vain noin kerran viikossa.
Kaksi lasta ja raskas työ, eikä huveja:(
Seksiä keskimäärin kerran päivässä...
Miten te pystytte elämään ilman seksiä noinkin pitkiä aikoja...?!
mieskin rakastaa minua, mutta seksi aina tökkinyt
Ensin oli mies reilun viikon verran flunssassa, sitten oli menkat, sitten sain minä flunssan ja sitten vielä jälkitaudin.
Miten teidän parisuhde muuten toimii jos teillä ei ole seksiä?
Seksi ei oo meijän juttu. Ihan onnellisia yhdessä silti.
kukin tavallaan. Meille ei sopisi viikkoa pidempi tauko.
Joten seksiä hänen kanssaan saan vasta viikonloppuna. Mutta on mulla ollut eräs mies joka on pariin otteeseen auttanut.. Viimeksi viikko sitten.
sain eilen PARASTA seksiä ikinä!
Aamuviideltä alko tekee mieli ja hiplailtiin vaikka kuinka kauan ja sit kun pantiin, niin tultiin samaan aikaan. Ei puhuttu koko aikana mitään. Se oli niin uskomattoman ihanaa :)
Niin, oon 19, poikaystävä 18.
mikä tarkoittaa meidän nykyisellä tahdilla että seuraavaa kertaa voisi ennustaa taas viikon - parin päähän.
Meillä seksiä kanssa keskimäärin 4 kertaa vuodessa nykyään, kymmenen vuotta naimisissa, kaksi lasta.
Niin kauan kuin olen ollut yksin lasten kanssa. enkä niin susirumakaan ole, ettenkö olis kelvannut. mutta näin toimii tää yh. (helppo)?
joka ei halua seksiä..?
Meillä on pari yritystä viimeisen vuoden aikana- täällä googlailenkin vapaita asuntoja.
Meillä harrastettiin seksiä viimeksi torstaina, sitä edeltänyt kerta oli kesäkuussa. Olin raskaana ja ei haluttu seksin käynnistävän synnytystä ja sitten oli kipeä epparihaava ja jälkivuoto, sitten miehen pitkät työpäivät ja lapsiperheen arki.
Rakennusprojekti, työpaikan huono fiilis...
ap jäi sanattomaksi - oletko silti suhteessa miehesi kanssa vai oletko eronnut? ja saako kysyä syytä jos eläät miehen kanssa?