Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Miten saada potkua seksielämään? :' ( Olemme olleet yhdessä 9 vuotta, ja seksi sujuu tällä hetkellä huonosti.

Vierailija
11.11.2007 |

Mies oli suhteen alkuaikoina " koko ajan valmis" , minulle olisi riittänyt noin kerta viikkoon. Nyt viimeiset pari vuotta kuvio on ollut täysin toinen: mies on haluton eikä tee aloitetta seksiin juuri koskaan. Hän on työpäivien jälkeen säännönmukaisesti niin väsynyt, ettei jaksa kuulemma ajatellakaan seksiä.

Minun aloitteellani touhuamme pari kertaa kuukaudessa. Kiihkeydestä ei voi puhua - seksi on kankeaa ja mekaanista. Vaikka periaatteessa nautimme siitä, tuntuu erityisesti rakastelun aloittaminen hirveältä ponnistukselta, johon ei jaksaisi ryhtyä, kun ajan voisi käyttää muuhunkin. Henkistä yhteyttä emme juuri seksissä koe eikä meillä ole intohimoa toisiamme kohtaan. Minulla olisi kyllä ajoittain haluja enempäänkin kuin pariin kertaan kuussa, mutta olen tullut aika lailla torjutuksi miehen taholta ja kun ajattelen seksiä hänen kanssaan, on pettymys päällimmäinen mieleeni tuleva tunne. Kaipaan paitsi seksiä, myös läheisyyttä.

En haluaisi päästää ajatuksiani harhailemaan muualle, mutta totuus on, että saan nykyään huomattavasti enemmän huomiota ihan muilta miehiltä kuin omaltani ja kyllähän se imartelee. Fantasioissani seksi on ihanaa omankin kullan kanssa, mutta nykyään fantasiatkin lähinnä masentavat, koska totuus on NIIN kaukana niistä. :' (

Niin, ja olen hyvännäköinen ja itsestäni huolehtiva nainen.

t. N33 vailla ASIALLISIA neuvoja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muuten ihan hyvä ja onnellinen suhde, vain tämä tietty osa-alue mättää.

Vierailija
2/2 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tilanne oli kuin itse olisin kirjoittanut, mellä kyllä touhutaan 1-2 viikossa minun aloitteesta. Apu olis tääläkin tarpeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla