Mitä mieltä olette interaktiivisista nukeista?
itse olen vain lukenut näistä interaktiivisista nukeista, mutta kokemusta ei ole. Onko ollt hyvä vai huono ostos?
Kommentit (5)
Eli meidän nyt 8v tyttö sai viime jouluna lahjaksi tuollaisen gorillan, jossa on kaikenlaisia toimintoja. Näin vuoden käyttökokemuksen jälkeen voi kertoa, että yhtä hyvin olisi voinut olla ihan tavallinen gorilla-pehmolelu. Tyttö ei ole varmaan kertaakaan ensi kokeilujen jälkeen käyttänyt noita interaktiivisia toimintoja (jotka tekevät lelusta hinnakkaan), vaan lähinnä kannellut sylissään ja hoivannut muuten.
Mutta tämä siis meidän kokemus. Meidän tyttö ei taida olla niin innostunut noista " valmiista" toiminnoista. Sama kävi viime joulun lahjalle ponille, jossa oli patteritoimintoja.
Nukke on meidänkin tytön toivelistalla, mutta jääköön nyt ostamatta, hintaa jollain nettisivulla 159 euroa.
Meillä lapset osti omilla rahoillaan joulun jälkeiseen lahjavuoreen " pettyneinä" Amazing Amandan ja jaksoivat leikkiä sillä suunnilleen kolme kertaa. Sen jälkeen se on lähinnä hermostuttanut koko perhettä koska jos se vahingossa menee päälle, se haluaa aina uudestaan kellonaika ym. asetukset, lapset yleensä pyytää apua sen hiljentämiseen vaan..
Eli en tosiaankaan voi suositella, se on lähinnä tosi rasittava lelu. Jos lapsia on perheessä enemmän kuin yksi, sen aiheuttama metelikin voi olla ärsyttävä.
Mun pikkusiskoilla on ollu (baby born ym.) ja ne on kivoja se kerta ja kaks leikkii, mut ainaon voiton vieny ne tavalliset. Nyt just metsästin omalle pienelle neidille perus nuken kun niitä ei meinaa enää saada kun on vaan noita aktiivisia nukkeja ja leluja.