Ideoita lapista otettavaan joulukorttikuvaan?
Kommentit (9)
Kerran tuli myös kortti, jossa yhdellä lapsella oli silmät kiinni. Muilla lapsilla oli kyllä kaunis hymy.
sellainen kuva on minusta kiva. Itse lähetin sellaisen kun lapset olivat pieniä.
Vierailija:
sellainen kuva on minusta kiva. Itse lähetin sellaisen kun lapset olivat pieniä.
meillä otettiin kerran kuva lapsista saunomassa.. oli pienet vihdatkin. tietty riippuu vähän lasten iästä, haluaako tällaisia nakukuvia..
Vierailija:
Boooooooring!
Vierailija:
mielummin kortteja jotka on itse tehty tai niissä on eläinten tai lasten kuvat. Tai vaikka mummolta valokuva missä on mummo ja pappa, sekin olis kiva!
Meillä lapset pistetään punaisiin pukuihin ja kuvataan.. kissat tulee kuviin mukaan. Jos joku ei tykkää niin heittäkööt roskiin: veikkaanpa vaan että kaikilla on kuvat kirjahyllyssä niinkun tähänkin asti. :)
Kannattaa vierailla vaikka jollain porotilalla tai sitten otatte kuvan siten että joku tunturi on taustalla.
tulee kun saisi otettua ne ulkona valkoisella hangella. Taitaa olla toiveajattelua sellaista kuvaa täksi jouluksi saada.