Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita lapista otettavaan joulukorttikuvaan?

Vierailija
11.11.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kun saisi otettua ne ulkona valkoisella hangella. Taitaa olla toiveajattelua sellaista kuvaa täksi jouluksi saada.

Vierailija
2/9 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli myös kortti, jossa yhdellä lapsella oli silmät kiinni. Muilla lapsilla oli kyllä kaunis hymy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen kuva on minusta kiva. Itse lähetin sellaisen kun lapset olivat pieniä.

Vierailija
4/9 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sellainen kuva on minusta kiva. Itse lähetin sellaisen kun lapset olivat pieniä.

Vierailija
5/9 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä otettiin kerran kuva lapsista saunomassa.. oli pienet vihdatkin. tietty riippuu vähän lasten iästä, haluaako tällaisia nakukuvia..

Vierailija
6/9 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Boooooooring!

Vierailija:

Vierailija
7/9 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin kortteja jotka on itse tehty tai niissä on eläinten tai lasten kuvat. Tai vaikka mummolta valokuva missä on mummo ja pappa, sekin olis kiva!

Meillä lapset pistetään punaisiin pukuihin ja kuvataan.. kissat tulee kuviin mukaan. Jos joku ei tykkää niin heittäkööt roskiin: veikkaanpa vaan että kaikilla on kuvat kirjahyllyssä niinkun tähänkin asti. :)

Vierailija
8/9 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vierailla vaikka jollain porotilalla tai sitten otatte kuvan siten että joku tunturi on taustalla.

Vierailija
9/9 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin lappia ap yleensä edes kuvaa?