Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetistä - eikö nimimerkkiä saa vaihtaa asiattoman palautteen takia?

Vierailija
11.11.2007 |

Pitääkö paikkaansa, ettei huutonetissä voi vaihtaa käyttäjätunnusta? Minulla on sellainen tapaus, että olen saanut aiheettomasti negoja, vaikka olen toiminut täysin asiallisesti. En viitsi laittaa enään mitään myyntiin tämän takia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten musta tuntuu ettei ap ihan syytön ko. palautteisiin ole...

Vierailija
2/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on NELJÄSTI käynyt näin:

huudan tuotteen, maksan sen SAMANA päivänä kun saan tilinumeron.

Tuote onkin ollut täysin eri mitä kuvauksessa on annettu ymmärtää.

kerran oli rasvatahroja (siisti ja puhdas, sanottiin kuvauksessa), kerran oli nukkavieru ja, nukkaa palleroina (uuden veroinen, sanottiin kuvauksessa), kerran kengät oli kokoa 25 (kuvaus sanoi 27) ja yhdessä tuotteessa oli ISO reikä saumassa (ehjä ja siisti, kuin uusi, sanottiin kuvauksessa).

Kaikista näistä annoin negan kun en yrityksistä huolimatta saanut kauppaa perutuksi.

Kostoksi tuli minulle nega tyyliin " älkää tehkö kauppoja tän tyypin kanssa" / " epäluotettava ostaja" " narisee pikkuseikoista" .

Onko noi pikkuseikkoja?

Onko noi ansaittuja negoja?

Ja ainoat negat mitä mulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulle on NELJÄSTI käynyt näin:

huudan tuotteen, maksan sen SAMANA päivänä kun saan tilinumeron.

Tuote onkin ollut täysin eri mitä kuvauksessa on annettu ymmärtää.

kerran oli rasvatahroja (siisti ja puhdas, sanottiin kuvauksessa), kerran oli nukkavieru ja, nukkaa palleroina (uuden veroinen, sanottiin kuvauksessa), kerran kengät oli kokoa 25 (kuvaus sanoi 27) ja yhdessä tuotteessa oli ISO reikä saumassa (ehjä ja siisti, kuin uusi, sanottiin kuvauksessa).

Kaikista näistä annoin negan kun en yrityksistä huolimatta saanut kauppaa perutuksi.

Kostoksi tuli minulle nega tyyliin " älkää tehkö kauppoja tän tyypin kanssa" / " epäluotettava ostaja" " narisee pikkuseikoista" .

Onko noi pikkuseikkoja?

Onko noi ansaittuja negoja?

Ja ainoat negat mitä mulla on.

Vierailija
4/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siellä lukee, että yleensä vain palautteen antajan pyynnöstä. Mulla on myös yksi täysin aiheeton nega, jonka sain, kun annoin ostajalle, joka ei lunastanutkaan huutoaan, negan. Kostonega siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi