Mä kuolen tähän läskiin!
En jaksa enää yrittää laihduttaa, kun mikään ei auta. Olen tosi onneton paksukaisena... hyvä ku ilkeen mennä edes ruokakauppaan, ku tuntuu et kaikki kattoo halveksuvasti, saatika vaatekauppaan, saatika sitten vaikka ravintolaan tai baariin! Tää ihra särkee mun avioliitonkin ihan pian! Haluisin vatsalaukun pienennysleikkaukseen, mutten kuulemma pääse. Lihotanko itseni vielä lihavammaksi, joko sitten paikka leikkausjonosta aukeaa?
Kommentit (22)
SouthBeachDietissä.
Suklaamousse tummasta suklaasta keinomakealla.
Rahkat on suosiossa, itse kerättyjä marjoja ja keinomakeaa.
Leipoakin voi kun valitsee raaka-aineet oikein.
Ydin juttu on kuitenkin se että herkkujen mieliteko häviää. Lapset saa mussuttaa karkkipäivän karkkinsa vieressä ja ei tee edes mieli. Leivon myös tavallista pullaa ja en maista yhtäkään pullaa itse. Samoin leivon sämpylöitä ja leipääkin toisille. Toki teen muille terveellisempiä kuin ennen lisäämällä kuitua ja kokojyväviljaa.
En halua että lapset tulee läskeiksi.
Olen kehitellyt reseptejä joiden tuotoksia voin syödä jos herkkuhetkiä haluan.
Olet samoissa mitoissa kuin minäkin, tosin tällä hetkellä en voi laihduttaa raskauden takia.
Olen onnistunut muutama vuosi sitten pudottamaan 30 kg painostani Painonvartijoissa, joten voin lämpimästi suositella sitä. Rahaa palaa, mutta se on sen arvoista. Itse innostuin heidän ruokareseptikirjoistaan ja ostelen niitä yhä, kun uusia tulee. PV:ssä saa syödä loppujen lopuksi todella paljon, kunhan syö oikein.
Kunhan saan vauvani, aion liittyä jälleen joukkoon. Minulta lähti se 30 kg noin puolessatoista vuodessa, kun en pitänyt mitään kiirettä. Vuodessakin onnistuisi, jos olisi tarkempi syömisistään.
Tsemppiä!! Kyllä sinä onnistut.