Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitaako paikkaansa, etta jos epailee olevansa hullu, niin asiat ovat viela ihan ok kun taas oikeasti hullu tai sairas ei tunista tai epaile omaa olotilaansa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ennakoi positiivisempaa sairausennustetta. Toisaalta jos psyykkinen sairaus pahenee kovasti, niin silloin saattaa tuokin sairaudentunto kadota. Kaikessa sairastamisessa olisi tärkeää todeta sairaus mahdollisimman pian ja saada siihen tarpeenmukaista hoitoa ja apuan nopeasti. Pitkittyessään sairaudet kroonistuvat.