Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on alkoholiongelma- miten saan apua?

Vierailija
11.11.2007 |

Juon 6-7 0.5 siideriä n. 4 kertaa viikossa. Juomista seuraavat päivät kuluvat laiskasti lepäillen. Luen vain lapsille kirjoja ja hellitellään sängyssä. Ei mennä koko päivänä ollenkaan ulos. Mies hyväksyy juomisen jotenkuten, kun kuitenkin teen paljon kotitöitä. Mihinkään paikalliseen AA-kerhoon en voi itseäni kuvitella, sillä on vain pikkupaikkakunnan todelliset juopot. Neuvolan terveydenhoitaja on oman äitini hyvä ystävä (ja äitini tosi tiukkapipoinen & pitkävihainen), en uskalla puhua. Mitä ihmettä teen- en hallitse itse asiaa?!? AUTTAKAA!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse sitten äidin kaverista tai mummon naapurista. Ajattele lapsiasi, älä itseäsi.

Vierailija
2/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot hänelle ongelmistasi ja saat selville, että äitisi tietää asiasta, niin terveydenhoitajaa voidaa syyttää vaitiolovelvollisuuden rikkomisesta.

Pystyisitkö itse lopettamaan siiderin juomisen, ota tilalle joku harrastus josta pidät esim. uiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan sitten mahdollisimman pumpuliin käärittynä muistella lasista lapsuuttani, ja mietitään yhdessä, voisitko vielä säästää lapsesi siltä.

Tämä ihan kaikella ystävyydellä, oikeasti.

Moralisointi ja päivittely kun mitään ei auta, etkä voi oikein ottaa yhteyttä ammattilaisiinkaan, niin ihan tarjoan auttavan käden.

Vierailija
4/4 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta tarjota kuin keskusteluapua, enkä ole ammattilainen, mutta haluan auttaa jos voin.

Vaikka etsimään sitten jotain muuta ratkaisua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi