Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastuusta Jokelan teloituksissa...

Vierailija
11.11.2007 |

On varmasti niin, että jotain Auvisesta olisi pitänyt huomata jo paljon aiemmin. On varmasti niin, että jotain on huomattukin. Kuitenkaan, kukaan heistä, jotka eivät huomanneet, kukaan heistä, jotka eivät tehneet mitään, vaikka huomasivat, kukaan heistä ei keskiviikkona tappanut ihmisiä.

Teloituksiin johtaneita syitä voidaan toki etsiä, mutta vastuu on vain tekijällä ja hän ei ole sitä kantamassa. Eikä voisi kantaa, vaikka eläisikin. Otettaessa vastuu jostakin, pyritään korvamaan, hyvittämään tehty vääryys. Nyt hyvityksen mahdollisuutta ei ole, ihmishenkeä ei voi korvata. Jäljelle olisi jäänyt vain rangaistus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuuri loppunut...

Vierailija
2/8 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tuo kakkonen tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaamista. eli samaa mieltä

Vierailija
4/8 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän tappoi ihmisiä!!

Vaikka taustalla olisi mikä tahansa asia, on fakta se, ettei hänellä ollut minkäänlaista oikeutta siihen mitä teki.

Sairas tai ei, tappaja kuitenkin.

Vierailija
5/8 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oli taustalla mitä tahansa, ainoa, jonka syy tuo oli, on Auvinen itse. Hän on se, joka päätti vetää liipaisimesta, ei kukaan muu. En oikein tiedä kenen kanssa tuo 2 on samaa mieltä....

Ap

Vierailija
6/8 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kanssasi kyllä samaa mieltä.

Ja olen ihan rauhallinen.. -6

Vierailija
7/8 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että toivon ettemme opi ekasta kerrasta mitään? Että toivon Auvisen olevan hengissä? On totta että hänestä olisi suuri hyöty vielä elossa. Ajatellen tutkimuspuolta. Toivoin ettei hän olisi kuollut. Ei rangaistuksen takia vaan muista syistä.

Vierailija
8/8 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on vaan väärin lähteä enää syyttelemään ketään tämän tapauksen tiimoilta. Pekka Auvisen suhteen ymmärtäminen on hiukan myöhässä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän