Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä Vitun takia muka olisi PAKKO imettää ??

Vierailija
10.11.2007 |

Ainakin minun mielestä JOKAISEN HENKIÖKOHTAINEN asia imettääkö vai ei.

KUKAAN ei voi tähän pakottaa EIKÄ laki sano että pakko.

Suositus vain jota EI ole pakko noudattaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättävät pienenkin vauvan yksin sen tuttipullon kanssa. Vauvalle kuuluu paljon läheisyyttä, jos syöttää tuttipullolla, niin voisi edes sylissä syöttää eikä virittää peitoilla pulloa pystyyn vauvan suuhun. Eikä läheisyyttä saa, jos vauva sitterissä ja sitten tyrkätään pullo suuhun.

Vauva saa maidosta vasta-aineita ja muuta tarpeellista.

Vierailija
2/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hermoo, asia ei koske mua enään :)

Vierailija
4/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän edes kypsyisit siihen mennessä.

Vierailija
5/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole valmis imettämään ei ole valmsi äidiksi.

Eri asia on sitten sujuuko se imetys ja kuinka pitkään sitä tekee. Tuttelilla kasvaa ihan varmasti hyvinvoivia lapsia, mutta sellainen äiti, joka ei edes yritä imettää aiheuttaa lapsilleen varmasti neurooseja/traumoja, koska on itse jotenkin vaurioitunut.

Vierailija
6/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitse terapiaa ja sitten vasta lasta.

Vierailija
7/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asiahan se on. Itse haluan imettää koska se on parasta evästä vauvalleni. Kaikilla se ei suju eri syistä. Itse karsastan erityisesti niitä jotka sanovat ettei maito riitä vaikka sitä tulisi naapurinkin muksuille. Heidän mielestään on vaan niin paljon helpompaa antaa pullosta(tunnen näitä tapauksia). Imetys on aika sitovaa ja saattaa ahdistaa. Varmaan pullojen keittämisessä yms. on oma hommansa, en yhtään sitä väheksy. Jos imetys aiheuttaa ahdistusta yms. eikä vaan tunnu sun jutulta niin mieti se homma läpi ja se siitä sitten. Ei siitä täällä tarvitse kirota eikä huutaa jos olet sinut valintasi kanssa.

Vierailija
8/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan yksinään hörpi, tai ainakin aika harva.

Meillä loppui imetys tolla juniorilla puolivuotiaana. Ja nyt ollaan pari kuukautta oltu pullon varassa. Mitään eroa en läheisyyden suhteen huomaa. Ainut ero että tissin sijaan suussa on pullo.

Siinähän tuo nököttää sylissä tuhisemassa ihan samalla lailla kun imettäessä ja välillä meinataan siihen pullottelutuokiolle nukahtaa ihan molemmat. Mukavaa ja ihanaa läheisyyttä ihan entiseen malliin maito vaan tulee eri paikasta.

Vierailija
9/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ihan kippurassa kun olette NIIN tosissanne.

HUi, vapisen kauhusta :)))))))))

Vierailija
10/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta päästäskö ton jutunkeksit? Taitaa hormonit hyrrätä sulla nyt liian kovaa kun tollaisia mietit. Joo, PAKKO ei ole kun kuolla!

Vierailija
11/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sun kanssas.. Kuules imetys ei ole mikään tae siitä että olisi valmis äidiksi.. huh huh!

Neurooseja ja traumoja, ei juma... :D

Minulla kolme erittäis normaalia, tervettä lasta ja en ole kun kerran heitä imettänyt. YHDEN KERRAN JOKAISTA! Äidiksi olin hyvinkin valmis vaikken halunnut tissiä niitten suuhun tunkeekkaan!

Vierailija:

Jos ei ole valmis imettämään ei ole valmsi äidiksi.

Eri asia on sitten sujuuko se imetys ja kuinka pitkään sitä tekee. Tuttelilla kasvaa ihan varmasti hyvinvoivia lapsia, mutta sellainen äiti, joka ei edes yritä imettää aiheuttaa lapsilleen varmasti neurooseja/traumoja, koska on itse jotenkin vaurioitunut.

Vierailija
12/14 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on.

Jos on niin pahoja estoja, ettei halua ryhtyä imettämään on itselläsi pahoja mielenterveysongelmia.

Näet varmasti lapsesi toisin kuin muut.

t:9

Vierailija
13/14 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

immuniteetistäne puhuu,

mutta lapsellani sattui olemaan maitoallergia...eli huusi kuin sireeni, jos imetin--

2 kk sitä " herkkua" kesti...ennen kuin lapseni maidon korvikkeen...

Vierailija
14/14 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole paras mahdollinen äitiehdokas yhdellekään vauvalle =/ Jokin on pielessä siellä korvien välissä.