Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei tule toimeen naisten kanssa?

Vierailija
10.11.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut maalla, mulla ei ollut paljonkaan kavereita. Mutta mulla on useampi veli. Koulussa en tajunnut naisten juttuja laisinkaan. Sattumalta ajauduin miesvaltaiselle alalle ja tällä alalla työskentelevien naisten kanssa tulen keskimäärin hyvin toimeen.

Vierailija
2/9 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhaa toisista paskaa ja sellainen, joka ei kadehdi koko ajan muita naisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen toimeen tiettyjen naisten kanssa todella hyvin, yleensä kaikkien jotka tunnen tarpeeksi hyvin, mutta puolituttujen kanssa en osaa olla ollenkaan. Olen varmaan monen mielestä just tuollainen munahaukka (luulevat että jakelen ympäriinsä vaikka en olekaan sitä tehnyt - mutta jos olisinkin niin olisiko se joltain pois?) ja jään helposti ulkopuoliseksi naisporukassa. Monia juttuja en ymmärrä ollenkaan eikä mua ehkä kiinnostakaan sellainen naisten kahvikeskustelu, istun hiljaa ja kiusaantuneen ulkopuolisena mukana ja välillä suusta karkaa jotain aiheen vierestä tai joku vitsi jota kukaan muu ei tajua tai sitten lisään epäsuosiotani kun puhe kääntyy toisten haukkumiseen ja sanon jotain että " mun mielestä se on tosi mukava" tai muuten puolustelen. Harvoin olen samaa mieltä niistä joita haukutaan...

Vierailija
4/9 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisporukassa on yksi pomo/prinsessa, joka päättää kaikki muiden puolesta. Ja muut suostuvat.

Vierailija
5/9 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee, että miehet ovat jotenkin reilumpia ja rehdimpiä, että vain naiset puhuvat pahaa ja juoruavat selän takana.

Voi hyvät naiset, kuulisitte joskus miesten juttuja!

Olen miesvaltaisella alalla (rakennusinsinööri) ja kaikki kuvitelmat miesten reiluudesta ovat karisseet aikapäiviä sitten. AIVAN samanlaista juoruilua, kateellista ilkeilyä ja paskanjauhantaa kuin naisillakin,

Vierailija
6/9 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen voi myös yhtä hyvin hakeutua naisten seuraan.

Vierailija
7/9 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen kyllä hyvin toimeen naisten(kin) kanssa, mutta pidän miehiä jotenkin suoraselkäisempinä. Poikkeuksia on tietenkin suuntaan ja toiseen.

Ehkä ennemminkin kammoksunkin ylipäänsä ihmisiä, jotka juoruilevat selän takana, ovat vahingoniloisia, epäaitoja ja " vertailunhaluisia" . Valitettavasti aika usein nämä ovat naisia, tosin pari vastaavanlaista miestäkin tunnen. Heidänkin kanssaan tulen yllättävän hyvin toimeen, mutta ystävystyn paremmin ennemmin aitojen, kieroilemattomien ihmisten kanssa. Ilkeys on ahdistavaa :-/

Miksi yleensä juuri naiset ovat ilkeitä toisilleen? Vaikka en koskaan ole (ainakaan tietääkseni) sen kohteeksi joutunut, ahdistaa se kuulijankin roolissa ihan riittävästi. Ja auta armias niitä ilmeitä, jos joskus yrittää puolustaa haukuttavaa... Ennemmin poistun paikalta tai yritän vaihtaa puheenaihetta nykyisin.

Vierailija
8/9 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, ehkä ennemminkin toiset naiset eivät tule hänen kanssaan toimeen... kauteus nääs.

Vierailija
9/9 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli " tällätty" (ei kylläkään muodikas tai merkkivaatteissa kulkeva) jonka mielellään flirttailee miesten kanssa eikä jaksa päivitellä päivän politiikkaa ja palkkaeroja eikä tiedä mitään tylsempää kuin jumppa ym. urheilu ja laihdutuskuurit ja kaiken huipuksi käy usein bilettämässä vaikka kotona on mies ja pieniä lapsia.

Pettää sukupuolensa olemalla tuntematta tarvettä edetä mihinkään jakkupuku/ryppyotsa-asemaan ja odottamatta tunnustusta perinteisillä miesten alueilla. Antaa lasten meluta ja juoksennella julkisilla paikoilla. Lisämausteena mainittakoon vielä varsin epäkorrekti huumorintaju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan