Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KISSAIHMISET!

Vierailija
10.11.2007 |

Pistän vielä aloituksen tästä matoasiasta.

Onko kissallasi ollut matoja tai epäily madoista? Miten olet kuurannut kotia sen takia ja mitä muuta olet tehnyt ettei madot tarttuisi sinuun tai lapsiisi!

Onko kellään tietoa siitä että olis madot tarttuneet kissasta ihmiseen?

Luin tuolta että matotyyppejä on kymmeniä mitä kissoilla esiintyy ja jokaiseen tyyppiin on erilääkkeet ja näistä yli 5tyyppiä voivat tarttua ihmiseen! Kyllä täytyy sanoa että olen paniikissa kun ajattelen että miten madot ovat voineet tarttua esim. vauvaan.

Kissoilla siis ripulia ja kuljettavat tassuissaan kakkaa ympäri asuntoa. Hyppivät keittiön pyödälle jne. Vaikka meilla nyt pestäänkin lattioita joka päivä ja keittiön tasoja putsaan kerran tunnissa niin silti pelottaa. Kakka on limaista, veristä ja löysää. Madot munivat tuhansia jopa miljoonia munia vuorokaudessa joten kakat ovat täynnä näitä munia ja toukkia, mahdollisesti siis.

PANIIIIIIIKKIIII!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että on ällöä puunaa, ne luikerrusoksennusten ja raitaspakettikakkojen hävittäminen.

Yöks!

Vierailija
2/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne istuvat kakkasine aukkoineen vauvan sitterissä jne. jne. Vauva koskee siihen käsillä ja pistää nyrkkiä suuhun! Olisiko tarpeen viedä vauvan kakkanäyte labraan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut paljonkin matoja... en ole koskaan kuurannut asuntoani niiden takia. Annan kuurin heti, kun näen niitä karvoissa roikkuvan. Joskus jopa matonen on ruokapöydälle tippunut, silloin hiukan puistattaa.

Kissa on ulkokissa.

Vierailija
4/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suolinkaiset huomaa ihmisellä..pelottaa että tartunta tapahtunut.

Vierailija
5/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lit.. Kakan seassa en ole matoja havainnut enkä oksennuksessa, mutta kyllä niitä on. Toisen kissan maha pullottaa..

Huoli on kyllä. Vauvalle tuli ripulia 5päivää kissojen tulon jälkeen ja nyt oli toiset lapseni ripulilla ja minä kanssa. Mies toistaiseksi ollut ripuloimatta.

Vierailija
6/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä putsaan ulosteita astiasta n. 20kertaa päivässä, joten olen tosi paljon kosketuksissa kakkaan. Pesen kyllä kädet toki tämän jälkeen mutta kun niitä matojen munia on ulosteissa miljoonia niin helpostihan ne leviää.. JESTAS! JA AAAAAARG!

Vierailija
7/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä on kissojen pissa astia sellaisessa " kaapissa" . Muualle asuntoon sitä ei voi sijoittaa. Helvetti kun vaikeeta.. :((

Vierailija
8/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoo vielä? Onko aihetta pelkoon?

Kissat ovat siis n. 4kk ikäisiä. heillä oli ripulia jo kun tulivat meille. Ripulin syytä ei tiedetä, mutta eläinlääkäri oli sitä mieltä että johtuu madoista. Kissat on pelastettuja joten en ole voinut vaikuttaa heidän aikaisempiin oloihin. Matokuuria ei ole vielä koska saavat nyt viikon korvapunkki kuurin.

Vierailija
9/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panikointi nyt on tosi höpsöä, joten jäitä hattuun! Vie ne pikku ressukat uudestaan eläinlääkäriin!

Vierailija
10/11 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ja lapamatoakin olen matoista siivoonnut.

Vierailija
11/11 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin päivystävälle eläinlääkärille ja KYLLÄ ON MAHDOLLISTA ETTÄ TARTTUU IHMISEEN, ei ole edes kuulema harvinaista! Joten elän nyt tämän asiantuntijan mukaan ja desifion koko asunnon.

Lapsiperheille on erityisohjeet jos kissoilla tai koirilla matoja, koska lapset pistävät käsiään helposti suuhun.

Joten siivoo sinä 18 vaan niitä lapamatoja, minä en ota riskiä että vauvalle tarttuu matoja jotka muuten voivat olla vauvalle hengenvaarallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi