Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian tuttavallinen hieroja?

Vierailija
10.11.2007 |

Olen nyt pari kertaa käynyt eräällä (mies)hierojalla. Olen todella tyytyväinen hänen hierontataitoonsa, mutta hän käyttäytyy huomattavasti tuttavallisemmin kuin mihin tuollaisissa tilanteissa olen yleensä tottunut.

Kun yleensä kai hierojalla, kampaajalla ym. harrastetaan lähinnä small talkia ja vasta pitemmän tuttavuuden jälkeen voidaan puhella henkilökohtaisemminkin...? Tämä mies on nyt parin kerran jälkeen kertonut parisuhdehuolistaan ja lastenkasvatuspulmista. Minultakin hän on kysellyt aika henkilökohtaisia juttuja, kuten kauanko olen ollut naimisissa tai harrastanko paritanssia (en harrasta) ja miksi en. Häntä kiinnosti jopa niinkin kummallinen asia kuin vieläkö imetän ja kun vastasin että en, niin seuraava kysymys oli, että vieläkö maitoa tihkuu.

Olenko jotenkin estynyt, vai onko teistä ihan normaalia 2 tunnin tuttavuuden jälkeen kysellä toisen imetyksestä ja avioliittovuosista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen hierojalla niin rentoutuneessa tilassa, että melkein nukun ja haluankin niin olla.

Vierailija:

Olen nyt pari kertaa käynyt eräällä (mies)hierojalla. Olen todella tyytyväinen hänen hierontataitoonsa, mutta hän käyttäytyy huomattavasti tuttavallisemmin kuin mihin tuollaisissa tilanteissa olen yleensä tottunut.

Kun yleensä kai hierojalla, kampaajalla ym. harrastetaan lähinnä small talkia ja vasta pitemmän tuttavuuden jälkeen voidaan puhella henkilökohtaisemminkin...? Tämä mies on nyt parin kerran jälkeen kertonut parisuhdehuolistaan ja lastenkasvatuspulmista. Minultakin hän on kysellyt aika henkilökohtaisia juttuja, kuten kauanko olen ollut naimisissa tai harrastanko paritanssia (en harrasta) ja miksi en. Häntä kiinnosti jopa niinkin kummallinen asia kuin vieläkö imetän ja kun vastasin että en, niin seuraava kysymys oli, että vieläkö maitoa tihkuu.

Olenko jotenkin estynyt, vai onko teistä ihan normaalia 2 tunnin tuttavuuden jälkeen kysellä toisen imetyksestä ja avioliittovuosista?

Vierailija
2/8 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten outo tapa hieroa (mies myöskin). Ensin avaa liivit ja hieroo selän ihan normaalisti. Jättää liivit auki ja hieroo kädet vetäen kädet samalla kuin vahingossa omaan jalkoväliinsä (istuu pöydän edessä) sitten pyytää kääntymään vatsalleen ja hieroo ensin niskaa ja lopuksi vaikka kuinka kauan rintoja (hellästi) ja vatsaa (liivit kun on tippunut siinä vaiheessa kun käännyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö kuinka usein tuollaisessa käsittelyssä:)?

Vierailija
4/8 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta muuten outo tapa hieroa (mies myöskin). Ensin avaa liivit ja hieroo selän ihan normaalisti. Jättää liivit auki ja hieroo kädet vetäen kädet samalla kuin vahingossa omaan jalkoväliinsä (istuu pöydän edessä) sitten pyytää kääntymään vatsalleen ja hieroo ensin niskaa ja lopuksi vaikka kuinka kauan rintoja (hellästi) ja vatsaa (liivit kun on tippunut siinä vaiheessa kun käännyn.

Vierailija
5/8 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/8 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt varsinaista hierontaa ole mutta rentoutusta. Tunnen myös miehen vaimon joka kyllä tietää asiasta, kerran sanoikin että " eikö ole ihan rento tunne kun on rinnatkin hierottu"

Ap

Vierailija
7/8 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori

Vierailija
8/8 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroo siis oikeasti rintoja, ei rintalastan jumittuineita " niveliä" yritä aukoa?

Nimittäin olen käynyt yhdellä joka kyllä aika liki rintoja käsittelee, mutta painelee ja vääntelee noita rintalastan juttuja tosi kipeästi. Eikä varsinaisesti rintoja hiero.

Mutta onhan noita, jotka ovat saaneet hierojalla sisäistäkin hoitoa, että siihen nähden rintojen hieronta kai on pikku juttu.