Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥SYYSVÄEN04 VIIKONLOPPU♥

09.11.2007 |

Eikö pinoa??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini nukkuu myrskyssä parvekkeella ja Nekku sängyssään. Molemmat kipeitä, nenät alkoi vuotaa illalla ja yö oli painajaismainen, noin 3 tuntia tuli unta. Aamulla jo mentiin näyttämään Nekun korvia lääkäriin ja tulehdushan siellä..Taas. Lääkäri puhui jo putkista, kun nestettä on ja tärykalvot ei juuri liiku jne. Viikonloppu sitten sairastellaan, hooh..

Jatu, autoa testasin joo. Jalat ja kädet täristen ajoin, oli IHAN KAMALAA! Ihan erilainen, kuin autokoulun auto, joka ykkösvaihteella alkaa mennä eteenpäin, kun kytkintä nostaa.. Arvatkaa meinasko meidän auto sammua ja mäkilähdöt oli tuskaa! Tuntuu, et joudun kaiken opettelemaan alusta! Apua! Illalla tulee kaverit kylään ja katsovat lapsia sen aikaa, et meen miehen kans ajelee.

Lempolle halaus, olipa kurja juttu! Mä kyttäsin juuri vastaavia tilanteita silmä kovana ja pysähdyin kerran turhaankin inssin mukaan suojatien eteen, yritin ottaa varman päälle.. Toivottavasti ens kerralla onnistaa! :)

Miehen pitää päästä koneelle, palaan jos ehdin!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
2/21 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyspojalta testataan nyt viimein mahdollista allergiaa, raapii itsensä aina ihan verille selästä. Oltiin tänään omalääkärillä tuolla terveyskeskuksessa ja ottivat verikokeen. Sen perusteella sitten jatkohommat, nyt odotellaan ensin tuo vastaus. Epäilen koiraa tai sitrushedelmiä, mut voihan se olla mitä vaan....

Pikkuinen katsottiin samalla, on huutanut jo viikon kohta kaikki yöt... korvat puhtaat, keuhkot kunnossa... tavallista yskäflunssaa vaan + hampaat siihen päälle, johan siinä sitä huutamisen aihetta noin pienelle. Höyryhengitystä käski yrittää... Onneksi ei ollut korvissa mitään, nyt vaan yskitään loppu lima pois. Helppo nakki, nimimerkillä kolme yötä valvonut zombie.

Mäkin kokeilin facebookia. Aika vänskä paikka ;)

Onnea Enkelille ajotaidoista, hieno homma! Ja komppaan Ynistä et aja paljon alkuun, muuten kynnys mennä rattiin kasvaa.

Oma kurkkukin kipeä, pah! Tänään pakko ponnistaa iso kirppisvientihommakin vielä illlalla. Paranemista Enkelin ja muidenkin nuhanenien perheisiin, menen hoitamaan omaa räkäpoikaani. Ciao!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=11653329&p=2&mpage=3&tmod…

edellinen pino löytyy tuolta...

Masentaa, väsyttää en oikein muista tai jaksa mitään.

Enkelin ajokortti jäi kuitenkin mieleen Onnea!

Kierukka otettiin eilen pois, vuodot kesti 9vrk:ta ja kipujakin oli. Nyt kokeilen nuvaringiä.

Aalla on joku eroahdistus? jää joka kerta hoitoon itkien. Aakävi myös keskiviikkona suihkulähteessä uimassa, tänään kun kysyin meneekö uudestaan ei luvannut. Vielä Aasta alkoi maanantaina puhua, sanoi ensin selvästi " sappaat" sitten " kengät" ja vielä myöhemmin " mummu tälläi laulaa" ja alkoi laulaa. Aattelin että nyt se sitten rupes kun valmiudet on selvästi jo ollut, mutta ei, ei oo sen jälkeen sanonut kun pakolliset ei ja anna.

Fiilis pohjalta G: Jos nyt kuulisit että lapsesi on vaihtunut sairaalassa, vaihtaisitko biologiseeen? (eli kun maailmallahan oli vaihtunut ja nyt 1 vuotiaat sitten vaihtoi kotia). Oma vastaukseni fiilis pohjalta on ei.

Näyttää tekstiä tulevan kun kerran pääsin vauhtiin... mutta nyt taidan vaan toivotella hyvät viikonloput ja harkita työn tekoa.

Mari

Vierailija
4/21 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, olen perjantai-iltana töissä. Meneehän tämä vaihtelusta, töitäkin kun sattuu olemaan nyt.

Enkelille onnea ajokortista! Lempolle tsemppiä ens kertaan!!!

Vielä palaan tuohon karmeuteen. Eilen katsoin uutisista kun presidenttiämme haastateltiin muistojumalanpalveluksen jälkeen. Oli kyllä erittäin järkyttyneen näköinen ja itku taisi olla kurkussa hänelläkin. Se jotenkin kosketti. Olen kai sen verran kyyninen (vai miten sitä sanois) että aina kun tapahtuu jotain suurta ja dramaattista ja meidän " herrat" pahoittelee tapahtunutta telkkarissa ja näyttävät synkiltä, ajattelen aina että niinköhän nuo oikeasti on noin pahoillaan. Tai pahoillaan ehkä mutta oikeasti niin suruissaan kun kasvoillaan antavat ilmi. Kauheaa ajatella edes näin, tiedän. Mutta eilen tuli itku itsellekin kun näin Halosen telkussa.

Sitten muihin asioihin. Tänään sain uuden tukan. Mun kesäkuussa alkanut polkkatukan kasvatus oli just pääsemässä vaiheeseen polkka kunnes leikkasin sen pois. Ja värjäsin melko vaalean tukkani melko tummaksi:) Kovasti sain kehuja kun tulin töihin:) Ravintolapäällikkö oikein hihkasi kun tuli tuohon toimistoon ja näki mut;)

Onni toi eilen kotiin tarhasta omatekemän lahjan ja kortin isille. Oli poika kyllä onnessaan kun antoi. ja hieno lahja olikin. Pilttipurkista koristelemalla tehty tuikkulyhty. Korttiin oli tätit tulostaneet lapun, jossa luki: Isi on taitava junaradan tekijä. Isi tykkää mannapuurosta. AIka herttaista, ovat kyselleet Onnilta iskästä ja sitten tuollaista on kertonut.

Nyt painelen takas työntouhuun.

Ai niin, meillekin vihdoin satoi eilen lunta! Mutta on sulanut jo pois. Tekee saman tempun ku viime vuonna, että kiertää tämän paikan kokonaan tuo lumi. Taitaa tuo meri tehdä sen vaikka näin " ylhäällä" ollaankin. Sisämaassa alempanakin kun isä oli käynyt tänään, oli ollut ihan oikeasti lunta. TUlis jo tännekin. Niin valoisaa oli eilen illalla pihalla kun tehtiin lumitöitä.

Nyt sinne työn touhuun.

T-P

Vierailija
5/21 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nukutaa poikia, kun on huomenna menossa illalla, mä istun kynnttilän valossa ja nautin hyvää brandyä ja tulin katsastamaan tänne kuulumiset. Ihana, rauhallinen oma hetki.

Vein tuossa alkuillasta kamaa kirppikselle ja huomenna pitää vielä viedä lisää, jäi pari kassillista laittamatta kun aika loppui kesken. Kierrätys mielessä, ei niinkään suuret tuotot. Kunhan omani pois saan, tykkään kun on joku " projekti" hoidettavana.

Huomenna syyspoika menekin mummulaan yökylään ja oon sit pikkuisen kanssa illan kaksin. Mukavaa sekin vaihteeksi. Su haetaan poitsu ja mennään samalla isänpäiväkahville. Isistä on toisaalta varmaan outoa kun isänpvaamuna on vaan yksi poika halimassa... mutta saapahan iskä nukkua vähän pidempään (mitä toivoikin) ja jos vaikka menee huomenna myöhään voi huilata krapulaansa rauhassa. Pikkuinen hyppii kyllä mahan päälllä jos isi niin haluaa ;)

jeps, menen jorisemasta muualle. Mukavaa viikonloppua!

äk

Vierailija
6/21 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten myös mummolareissulta, muutama päivä sitten. Mummolassa oli mukavaa, Sini ensimmäistä kertaa otti raivarit kotiinlähtiessämme. Olimme kolme yötä, joten molemmat muksut olivat ihan poikki, kivaa pyöritystä ja hyörinää oli heillä monta päivää. Nukahtivat kyllä autoon molemmat alle 5 minuuttia kytkimen nostosta.

Enkelille onnittelut ratin taakse siirtymisestä! :o)

Rosa alkaa olla aikamoinen papupata. Mukava kuunnella. Jospa sitä katselisi vielä netistä jonkin kivan kakkuohjeen isänpäiväksi. Huomenna aikainen aamuvuoro.

Lakkoasiaan työnnän vielä lusikkani. Ei kukaan ole vastuussa työstään irtisanouduttuaan. Tehyn vaatima palkankorotus on mielestäni kohtuullinen. Hallitus olisi voinut neuvotella irtisanoutumiseen jatkoaikaa. Minun mielestäni on kuitenkin hyvä että hallitus tekee lakimuutosta, jossa osa irtisanoutuneista velvoitetaan töihin. Ihmishenki on kuitenkin aina ainutlaatuinen ja korvaamaton, yhtäkään ihmishenkeä ei voi/ eikä saa uhrata palkkakiistan sotatantereelle.

Lila75, ei tehyläinen.

Vierailija
7/21 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelille onnittelut ajokortista! Lempparille tsemppiä seuraavaan kertaan!

Ja kannattaa tosiaan pitää taitoa yllä. Minä ajan kyllä, täälläpäin, mutta en mielellään edes pienessä kaupungissa ja jos pitää ajaa, niin mietin kyllä reitit ym tarkkaan etukäteen.

Käytiin ostamassa isänpäivälahjat ja muutenkin asioilla. rahaa meni järkyt määrät ja silti esim esikoisen kengät jätettiin ostamatta (jospa entisillä vielä hetken pärjäis...) Kaikille lapsille ostin talvihanskat, kun totesin, että aiemmat oli aika kulahtaneita. Ja sukkia. Ja neitille " kultatossut" kerhoon.

Kultasepänliikkeessäkin kävin, kun olin vienyt pari juttua korjattavaksi. Hinta oli semmoinen,että rahallisesti siinä ei ollut juurikaan järkeä varsinkaan, kun Iika sai jo kaulaketjuni uudestaan poikki. Ja esikoisen kellon vein taas lasin vaihtoon. Mutta nikkeliallergian takia vaihtoehdot on vähissä ja poika kuitenkin on niin tarkka seuraamaan ajankulua.

Tällaista tämä meidän touhu välillä on.

Miehelle ostin Adidas-collegepaidan työkäyttöön, kun mies ei itse raaskinut (no, samasta pussistahan ne menee, mutta kuitenkin). Isäni, appiukko ja isopaappa saavat kerrastot. Ihan tarpeeseen menevät, osa porukkalahjoina.

Ois kait sitä asiaa enemmänkin, kun sais vaan sanottua. Milloinkahan mä sinne s-psosiinkin sen " romaanini" pukkaisin? Tällä aivokapasiteetilla ei ainakaan nyt onnistu.

Joten moikkis.

T@hti

Vierailija
8/21 |
09.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko nyt ehtis kirjoittamaan.

Enkelille onnea ajokortista!

Kamalat ilmat ulkona. Kiva koittaa opettaa koiraa sisäsiistiksi kun toinen jäätyy tonne ja kastuu. Nää koirat ei voi sietää vesisadetta ja kylmyyttä. Pikku koiruus on niin säälittävä tuolla ulkona että ei siellä kauaan pysty olemaan.

Veeti ja Venla aivan onnessaan koirasta. No johan molemmat lapset on itkeneet kun pentu hyökkää naskalihampailla kimppuun.

Veeti taas ollut keskiviikosta asti poissa päiväkodista. Niin kamala yskä ja nuha on poitsulla. Ja on kotona halunnut olla koiran kanssa. Maanantaina on Veetillä päiväkodissa kuvaus.

En taaskaan muista mitä piti kirjoittaa. Taidan mennä viemään koiran jälleen ulos ja sit suihkuun.

Öttis, Veeti ja Venla

Vierailija
9/21 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiinpikaisesti vielä kaupassa ja autojakin katsomassa. Miehen autokuume on selvästi havaittavissa.

Enkelille onnea liikenteeseen ja Lempolle onnea seuraavaan testiin. Minä ajan melkein päivittäin ja etenkin aamuisin on välillä aika stressaavaa. Etenkin ärsyttää jatkuvat kaistanvaihtelijat, jotka kuvittelevat pääsevänsä bopeammin perille kun aamuruuhkassa puikkelehtivat sinne tänne, usein vilkkua käyttämättä ym.

Facebookia käytän, mutten ole niinkään hurahtanut. Työasioissa olen juuri kahden puolikkaan päivän it-koulutuksessa ja se mitä harjoittelen on vaikuttanut ihan toimivalta, mutta siihenkin tarvitsisi oikeasti aikaa, jos haluaa oikeasti hyödyntää sitä työssään. Melkoisen nurinkurista siis, kun ei sitä aikaa vaan ole.

Typy on mainio, nyt on sellainen isille uhmailuvaihe menossa kolmatta päivää. Isi on ihan ryytynyt, mutta olen kokenut ihan samanlaista pari kertaa, joten on ihan oikeudenmukaista, että nyt joku toinen on kiukuttelun ja ei-ein kohteena, eikö?

Tuolla tappelupukarit ovatkin päiväunilla. Pitäisi kai herätellä, että uni maistuu vielä ennen puoltayötä ja ruokakin alkaa olla valmista.

Keilin

Vierailija
10/21 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun on viikonloppu. Aamulla kävin jumpassa, sitten leivottiin pullaa ja äsken käytiin tekemässä pieni kävelylenkki ja lapsilla oli fikkarit mukana. Mukava päivä, vaikka pulla mouruaa mahassa. Tuore pulla ei vain sovi mulle.

Minäkin norkoilen siellä facebookissa. Monta vanhaa tuttua olen bongannnut ja muutaman sanankin vaihtanut. Hauskaa ajanvietettä. Kun selailee tuttujen kaverilistoja,löytyy ihmisiä joita en ole edes muistanut olevan olemassa.

Viime päivien uutiset ahdistaa. Olen yrittänyt välttää uutisia lasten aikana (ja nyt jo muutenkin). Valmakin osaa jo huutaa: - Äiti uutiset alkaa, tuu äkkiä kääntää kanava!. Onko niin surullista, ettei ihmiset saa ajoissa apua :(

Onnea Enkelille kortista ja Lempolle tsemiä seuraavaan kertaa. Mä en enää varmasti uskaltaisi ajaa korttia, jos ei o olisi. nyt kun ajelen autoa päiviittäin, ajotaidokin on varmentuneet. Edellisen 10 v aikana ajoin tosi harvoin.

Ja remontista: seinät on tasoitettu, lattiaa pitää piikata lisää auki (!) ja viemäreiden paikkaa muutetaan. Saunan ovi pitää teettää, kun aukko on 75 cm ja valmiina saa vain tasakymmenlukuisia. Koska pitää vielä avata lattiaa, mee taas pari päivää pidemmälle. Pienet on murheet, mutta käytännön arjessa on kiva juttu jos on oma suihku ja pesukone.

Tässä tälläisiä. Hyvää lauantain jatkoa.

Pile

Vierailija
11/21 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heihau!

Aika on kadonnut tai ainakin se vie niin lujaa mukanaan, että lukemista edemmäs en tunnu ehtivän. Ei mitenkään toivottava tilanne.

Väsymystä myös ollut, ei mitään ihmeellistä, mutta painumme koko perhe nukkumaan kahdeksan jälkeen, tänäänkin ollaan menossa:). Yritän päivittää muun kuulumisrintaman sähköpostiin, tosin kovin kummallista kerrottavaa ei ole:) Hyvä lienee niin.

Enkelille onnea, Lempolle tsempit seuraavaan kertaan!

Facebook, en ole kokeillut ja tuskin ihan heti kokeilenkaan. Olen varmaan omituinen, mutta en kaipaa menneitä enkä menneitä ihmisiä, en halua olla " löydettävissä" . Olen onnellinen näin ja elämääni kuuluvat ne ihmiset, joiden siihen pitääkin kuulua. Entisten ystävien ja tuttavien kanssa kuulumisten vaihtaminen on monesti niin vaivaannuttavaa. Huh, mitähän tämä minusta kertoo. Ajatteleeko kukaan muu näin? Vai olenko terapian tarpeessa tässä(kin) asiassa?;D

Olin parin päivän opinto/työmatkalla. Erityisen antoisa se oli kun palasin kotiin. Minä teen selvästi liikaa valmiiksi. Täällä tapahtui poissa ollessani sellaisia asioita, joista luulin, että miehellä ei ole hajuakaan. Siis ainahan mies Motin on hoitanut, mutta kaikki muu jotenkin jää minusta vähän retuperällä. Näemmä ne hoituu kun minä en niitä tee:)

Itse vietin yön rakkaan, henkisen esikuvani mummoni luona. Niin henkisesti pirteä, mutta jo niin hauras. Oli pysähdyttävä reissu. Luopuminen tuntuu jo nyt aivan järkyttävältä. Meidän suhteemme on aina ollut hyvin spesiaali.

Olette mielessä!

Aavis ja Motti

Vierailija
12/21 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää pari viikkoa lomaan, jaksanko sinne asti?

Enkelille onnittelut!

Ei jaksa enempää kirjuuttaa, olette silti mielessä.

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
13/21 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautumishenkisesti paikalla.

Ei tule varsinaisesti mitään asiaa mieleen. Lueskelen palstaa ja sähköpostia, mutta en saa mitään kirjoitettua - se ei tarkoita, ettenkö ajattelisi teitä ja toivoisi hankalien / vaikeiden / kipeiden asioiden ratkeavan parhain päin, ja pikaisesti sittenkin!

Hyvikset! *missä ramis?*

Vierailija
14/21 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen piipahdus pinoon.

Veeti antoi isille innoissaan päiväkodissa tekemänsä lahjan. Sitten Veetin kanssa ostettiin isille myös yö/oloasu yms. Veeti kyllä halusi lahjat avata ja ne sitten isille vain näyttää.

Veeti päätti että vaarille pitää viedä lahjaksi iso kukka. Lupasinkin että kohta lähdetään kukkakauppaan, saa nähdä mikä on Veeti valinta. Mennään kohta vanhempieni luona käymään. En haluaisi mennä, mutta isäni takia menen. Hänelle nämä lapsukaiset ovat todella tärkeitä ja rakkaita.

Hyvä isänpäivää kaikille isille!

Nyt pukeutumaan.

Öttis ja lapsukaiset

Vierailija
15/21 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla on isi saanut aamiaisen ja lehden sänkyyn kera tyttösen lahjan ja kortin. Olivat tehneet suloisen taulun päiväkodissa :)

Onnea Enkelille ajokortista ja Lempolle minäkin pidän peukkuja seuraavaa kertaa varten!

Loppuviikko on ollut totta tosiaan surullinen :( Työpaikkani=me olimme kriisivalmiudessa mikäli Tuusulan kunta olisi tarvinnut lisäapua. Päivystysyksikössä meillä on kriisityön koulutus. Mutta emme siis joutuneet apuun lähtemään. Onneksi ovat saaneet sinne paljon tukea ja apua. Ja kokemuksesta osaan sanoa, että pitkään siellä todella sitä kriisiapua tarvitaan. Nyt on vasta shokkivaihe menossa ... Muuten olen joutunut paljon nuorten kanssa käymään näitä asioita läpi. Siis omien asiakkaiden keitä nyt loppuviikosta olen tavannut. Heillä osalla kun ei - valitettavasti - ole muuta paikkaa/läsnäolevaa aikuista kenen kanssa käydä läpi tunteitaan, pelkojaan, ajatuksiaan. Ja paljon tämä kyseinen tapahtuma on tosiaan heissä,nuorissa, ajatuksia ja tunteita herättänyt.

Tämän päivän ohjelma sisältää meillä perheen parissa oleilua. Rentoa yhdessä olemista. Jotakin miehen herkkuruokaa ajattelin kokkailla. Mulla itsellä on vähän flunssa-oireita joten taidan jättää illan trimmijumpan väliin.

Eipä mulla nyt näköjään juuri päässä paljon ajatuksia liiku. Ajatukset harhailee vielä niin viime viikon työasioissa ... Onneksi puuhastelu tytön kanssa on niin kokonaisvaltaista että se vie ajatukset yleensä muualle :) Hyvä niin. Nyt siis ulos.

Kivaa päivää kaikille! Ja voimia tarvitseville!

Alli

Vierailija
16/21 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttävä aamiainen herkuteltu, isä sai lehden sänkyyn, mutta aamupala nautittiin keittiössä. Nyt sankarilla on laatuaikaa salilla.

Huomenna vielä äitini tulee pariksi tunniksi Typyn kanssa leikkimään, niin me vanhemmat käydään yhdessä opintoretkellä :-)

Sain yhden nipun töitä valmiiksi, toinen pitäisi vielä ahertaa ja yksi uusi valmistaa. Sunnuntait ei todellakaan ole vapaapäiviä, mutta onneksi saa olla kotona eikä tarvitse herätä ennen kukonlaulua.

Tarkoitus on ulkoilla yhdessä, mutta minä olen melkoinen vilukissa. Hyvää kyllä tekisi raitis ilma, niin vähän ehtii/jaksaa ulkoilla työpäivän jälkeen.

Eilen vaihdettiin talvipeitot sänkyyn lakananvaihdon yhteydessä, joten pitkästä aikaa en herännyt keskellä yötä palelemaan!

Lokoista päivää!

Keilin

Vierailija
17/21 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ensin lahjottiin mies, sai Een kerhossa tekemän tyynynliinan, mihin oli piirtänyt isin kuvan :), molemmat olivat todella tyytyväisiä. Aa oli tyytyväinen lähinnä siihen että iskä sai suklaa levyn mistä hänkin sai.

Sitten käytiin Papalle viemässä lahja (omaperäiseti ja kallista, suklaalevy) ja nyt tulinkin sitten töihin.

Mies on lasten kanssa iltaa ja Ee jää anoppilaan yö kylään.

Fiilikset on vähän maassa, mutta ehkä tämä tästä.

Mari

Vierailija
18/21 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti, kun s-posti vei enimmän ajan. Olin eilen Ideaparkissa koko kauppakeskuksen aukioloajan:) 8h täyttä shoppailua! Aika onnistuneesti vielä.

Tänään on sitten ollut kammottava väsymys. Mua hirvittää miten jaksan ensi viikon. Mies lähtee aamulla työmatkalle ja tulee pe iltana takaisin. Toivottavasti ei ole ihan itkua ja hampaiden kiristelyä koko viikko.

T: Ynis

Vierailija
19/21 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mies sai nukkua yhteentoista. Eilen ostimme lasten kanssa kaupan pakastealtaasta suklaakakun, jonka piilotimme varastoon. Lapset sitten koristelivat kakun kinuskikastikkeella, kermavaahdolla ja persikalla. Antsa oli tehnyt tarhassa isille jumppakepin, hauska idea :)

Esikoinen väitti, omaan tyyliinsä, että tämä on kyllä ollut maailman paras isänpäivä. Itse olen sitä mieltä, että isänpäivä kolme vuotta sitten, kun Antsa sai nimensä ja minusta tuli rouva voittaa kuitenkin vielä.

Nyt meillä riittää lunta. Sitä on varmaan parikymmentä senttiä ja lisää tulee. Siitäs saivat, ettei lunta muka..

Onnittelut Enkelille ajokortista! Lempolle tsemppiä seuraavaan kertaan, kyllä se lopulta onnistuu (tämä inssin aikoinaan uusimaan joutuneen kokemuksen rintaäänellä).

Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa kaikille!

Saamuska♥

Vierailija
20/21 |
11.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou,

Iloista Isänpäivää!

Aamulla isi ei saanut nukkua pitkään, kuten ei muinakaan aamuina. Mutta kotiuduttuaan hommista sai asiaankuuluvat kakut, lahjat ja laulut. Sitten ollaankin syöty, syöty vähän lisää kaupungissa ja palattu kotiin syömään. Yök mikä olo, vaikka muutoin kivaa, en muista milloin olisi ollut koko perheen yhteinen vapaapäivä.

Taas voisin pestautua Saamarin aupairiksi. Tahdon lunta! Muutamana päivänä meitä on kiusattu sillä, miten kiwaa voisikaan olla jos olisi pakkasta ja lunta. Motti juuri tuossa mietti, löytyisikö jostain nappi josta lumen saisi tulemaan. Äitinsä tavoin todellinen talvi-ihminen:)

Menen vaihtaaman kiristävät farkut pois;)

Ynksylle voimia ensi viikkoon!

Aavis ja Motti sekä päivänsankari